Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2003, 18:41
*Shorty*
*Shorty* is offline
Het zal ook eens niet... Ik zou er hele boeken over vol kunnen schrijven

Ik ben min of meer verliefd. Vorige week kwam ik iemand tegen. ken hem wel een beetje en zijn vrienden ook wel. Aan het eind van de avond ben ik met 'm mee naar huis gegaan (geen gezeur dat dat wel eens slecht af zou kunnen lopen, heb iedereen goed op de hoogte gehouden waar ik was enzo).
We hadden allebei best wel gedronken en tsja... heb seks met 'm gehad... Niet erg, kan gebeuren. Maar hijs dus wel 28! We hadden afgesproken dat verder niemand het hoefde te weten, ivm leeftijdsverschil (het was toch maar voor 1 keer... blabla). Toen zag ik hem afgelopen woensdag en ik voelde echt een enorme verliefdheid opkomen. Echt best wel heel erg. Gisteravond was hij er weer bij het uitgaan en ik ben weer mee naar zijn huis gegaan en we hebben weer seks gehad...
Ik weet dat we best een soort seksrelatie kunnen krijgen en dat vind ik ook niet erg, maar we hebben afgesproken elkaar niet te bellen en niet zoveel contact te hebben. Maar ik vind hem dus best heel erg leuk, alleen weet ik dat het gewoon nix kan worden alleen al vanwege het leeftijdsverschil.

Moet ik hiermee doorgaan? Want het is gewoon duidelijk dat het alleen om de seks draait. Hijs verder ook wel lief en aardig enzo, maar ik merk gewoon dat hij bang is dat ik 'm leuk ga vinden (wat ik al vind, maar absoluut niet toe ga geven). Hij gebruikt mij, maar ik hem eigenlijk ook...

Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 18:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2003, 18:57
feline
feline is offline
Dat van wederzijds gebruiken is prima, ik ken dat . Mijn situatie lijkt een beetje op die van jou, het verschil is wel dat ik niks meer voor hem voel buiten aantrekkingskracht, en jij wel.
Het enige probleem is dat je jezelf pijn kan gaan doen hiermee. Goed opletten of je die verliefdheid een beetje aankan, anders ermee stoppen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:04
*Shorty*
*Shorty* is offline
Ik weet niet of het echt verliefdheid is. Kan ook zijn dat ik het gewoon opwindend vind om aan hem te denken ofzo. Maar toen ik m woensdag zag, was dat echt omdat ik het niet verwachtte en omdat hij op een hele speciale manier naar me lachtte (als in: alleen wij weten wat er gebeurd is vrijdag...)
Oud 16-08-2003, 19:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
waarom vind je t leeftijdsverschil zo erg? k vind t wel meevallen eerlijk gezegd... ga eens met hem praten om duidelijkheid te krijgen, want dit is best wel een beetje vaag zo... en tsja, doe waar jij je goed bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:39
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Mijn pappie en mammie verschillen qua leeftijd ook tien jaar!!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 20:23
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 16-08-2003 @ 20:11:
waarom vind je t leeftijdsverschil zo erg? k vind t wel meevallen eerlijk gezegd... ga eens met hem praten om duidelijkheid te krijgen, want dit is best wel een beetje vaag zo... en tsja, doe waar jij je goed bij voelt.
Ik vind het leeftijdsverschil ook niet zo erg, liefde overwint immers alles... Maar omdat juist die liefde hier niet in het spel is, snap ik best dat hij er moeite mee heeft dat ie wat aan loopt te klooien met een meisje van 18. Ook omdat hij verder niet echt met meisjes van mijn leeftijd omgaat, hij heeft alleen maar vrienden en vriendinnen die allemaal boven de 25 zijn... Best moeilijk voor hem als iedereen erachter komt enzo (wat volgens mij niet lang meer kan duren)
Oud 16-08-2003, 20:26
*Shorty*
*Shorty* is offline
Iemand ook enig idee hoe hij over mij zal denken??? Ik heb geen idee... Zijn mannen op die leeftijd al van: "zo lekker jong ding", of komt dat pas na je 30ste?

Ik bedoel: Vind hij het stoer (streelt het zijn ego) dat hij een jonger meisje kan krijgen (hijs best knap en goed verzorgd enzo) of schaamt hij zich ervoor?

Ben er achtergekomen dat zijn vrienden wel enig vermoeden hebben...
Oud 18-08-2003, 11:18
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Relaties gebasseerd op seks houden niet lang stand als "gewone relatie", behalve in literatuur.
Oud 18-08-2003, 11:24
Luna
Luna is offline
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 18-08-2003 @ 12:18:
Relaties gebasseerd op seks houden niet lang stand als "gewone relatie", behalve in literatuur.
en al helemaal niet als de een verliefd is en de ander niet. ( ik maak op dat hij niet verliefd is uit: hij is bang dat ik hem leuk ga vinden...)
je kunt er maar beter mee stoppen voordat je hopeloos verliefd wordt. Op een gegeven moment moet hij dat wel merken en als hij daar geen zin in heeft zal hij deze sexrelatie beëindigen en dan is het voor jou alleen nog maar pijnlijker...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:24
*Shorty*
*Shorty* is offline
Ik weet et niet... Ik was laatst bij een vriend van hem, die ook 28 is. Deze vriend weet van nix en zei: "Als je nou 3 jaar ouder zou zijn had ik et wel geweten, maar nu ben je echt te jong, jij zou je ook moeten schamen als je onder een vent van 28 komt te liggen..." Dus...
Maar ik denk niet dat ik echt verliefd geworden ben, want ik zag em gister lopen (hij zag mij niet) en ben er gewoon langs gefiets. Ik denk dat ik em gewoon heel aantrekkelijk vind ofzow... Weet et niet.
Oud 20-08-2003, 17:09
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
waarom proberen jullie het gewoon niet!?

Be Honest! naar jezelf en naar hem toe.....schijt eraan dat je een paar jaar later op de wereld kwam
Oud 20-08-2003, 17:18
lindatjuh01
lindatjuh01 is offline
als jullie samuh gelukkig kunnen zijn is de leeftijd niet erg!!! als het nou 10 en 20 is iz het iets heel anders!! maar dit moetkunne tog?
Oud 20-08-2003, 21:36
DEChengst
DEChengst is offline
Ik zou er niet aan beginnen. Al de negatieve reacties die dan je krijgt daar heb ik geen zin in.
Oud 20-08-2003, 21:44
Verwijderd
Als je het alleen om de fysieke aantrekkingskracht doet, dan moet je er natuurlijk geen echte relatie van maken. Wat je beschrijft klinkt meer als wederzijdse geilheid dan als liefde . Maargoed, niets mis met wederzijdse geilheid, zeker niet als je verder wel goed met elkaar overweg kunt.

Als je toch verliefd raakt en je wilt een liefdesrelatie, raad ik je aan om eerst maar eens heel goed na te denken. Je krijgt een hoop negatieve reacties en je zult onderling veel belangrijke verschillen hebben. Is-ie dat wel waard?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten