Advertentie | |
|
![]() |
|
Iemand ook enig idee hoe hij over mij zal denken??? Ik heb geen idee... Zijn mannen op die leeftijd al van: "zo lekker jong ding", of komt dat pas na je 30ste?
Ik bedoel: Vind hij het stoer (streelt het zijn ego) dat hij een jonger meisje kan krijgen (hijs best knap en goed verzorgd enzo) of schaamt hij zich ervoor? Ben er achtergekomen dat zijn vrienden wel enig vermoeden hebben...
||
Citaat:
je kunt er maar beter mee stoppen voordat je hopeloos verliefd wordt. Op een gegeven moment moet hij dat wel merken en als hij daar geen zin in heeft zal hij deze sexrelatie beëindigen en dan is het voor jou alleen nog maar pijnlijker... |
![]() |
|
Ik weet et niet... Ik was laatst bij een vriend van hem, die ook 28 is. Deze vriend weet van nix en zei: "Als je nou 3 jaar ouder zou zijn had ik et wel geweten, maar nu ben je echt te jong, jij zou je ook moeten schamen als je onder een vent van 28 komt te liggen..." Dus...
![]() Maar ik denk niet dat ik echt verliefd geworden ben, want ik zag em gister lopen (hij zag mij niet) en ben er gewoon langs gefiets. Ik denk dat ik em gewoon heel aantrekkelijk vind ofzow... Weet et niet.
|
Verwijderd
|
Als je het alleen om de fysieke aantrekkingskracht doet, dan moet je er natuurlijk geen echte relatie van maken. Wat je beschrijft klinkt meer als wederzijdse geilheid dan als liefde
![]() Als je toch verliefd raakt en je wilt een liefdesrelatie, raad ik je aan om eerst maar eens heel goed na te denken. Je krijgt een hoop negatieve reacties en je zult onderling veel belangrijke verschillen hebben. Is-ie dat wel waard? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Er is een probleem met uw accu waardoor uw computer plotseling afgesloten kan worden milliarden | 3 | 22-05-2012 20:38 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wi] Weer een probleem van de week Verwijderd | 10 | 15-03-2005 10:23 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |
Software & Hardware |
en nog een probleem robbzooi | 2 | 18-08-2004 09:59 | |
Software & Hardware |
[Windows] Opstart problemen Yab-Yum | 29 | 30-06-2003 09:15 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer Little me | 6 | 20-03-2002 17:23 |