![]() |
|
jazeker wel, tenminste, dat lijkt me
zeker aangezien deze boxers op de markt zodanig goedkoop zijn dat je elke dag twee keer van boxer kunt wisselen en ze daarna zonder schromen weg kan gooien. Maar inderdaad, ik vind ze prima zitten!
|
Oh ja, dat wou ik ook nog even kwijt: waarom koop je een boxer die je niet lekker vindt zitten? Dan kan ik me voorstellen dat je er per ongeluk een of twee koopt, maar nog veel meer? En dat alleen omdat je vriendin ze mooi vindt? het spijt me wel, maar als zo'n ding voor geen meter zit, dan zou mn vriendin wel pech hebben helaas
![]() Ik heb btw altijd strakke boxers, omdat ik dat veel lekkerder vind zitten dan zo'n wijde Genesis |
![]() |
|
![]() |
Ik snap sowieso niet hoe jullie een strakke boxer volhouden. Dan zit het heel zakie toch in de knel? Er liggen hier hele stapels superwijde boxershorts maatje tent van zakdoekenstof (dus geen tricot) in de kast.
Vrijheid blijheid hoor. De strakke boxers heb ik ingepikt, btw. Lekker warm als het vriest. Alleen die enorme driedubbele laag stof bij de voorkant, dat zit wat, eh, raar...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Susanne | 499 | 15-11-2004 13:44 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Verwijderd | 500 | 28-10-2004 20:04 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? guess what | 500 | 22-07-2004 23:39 | |
Lifestyle |