Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
nou niet mn hele leven ,maar het overgrote deel toch wel aangezien ik nog maar 18ben...
En inderdaad zeg,komop als je je zo opstelt gun ik je niet eens een meisje. Oke kapsones is ook niet helemaal goed...maar een beetje zelfvertrouwen of iets wat daar op lijkt...
|
![]() |
Sjemig zeg...je bent pas 18! Ik was 21 toen ik voor het eerst een vriendje had. En toen het uitging dacht ik ook dat de wereld verging enzo, maar ik heb nu al bijna een jaar een superlief en leuk vriendje.
Je moet het gewoon rustig afwachten, en niet teveel een relatie 'willen', daar wordt je alleen maar gek van. Je komt dan vanzelf wel iemand tegen! |
![]() |
|
Zeuren zeuren en ondertussen maar hier op het forum rond blijven hangen. Jongen, zoek de menigte op, alleen dan is de kans groter dat je iemand tegen komt waar je je leven mee wil delen. Maar das al vaak genoeg gezegd
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben jij wanhopig.......... LaGoon | 39 | 20-04-2004 01:51 | |
Liefde & Relatie |
Levenslang vrijgezel? Mark Almighty | 278 | 13-03-2004 09:10 | |
Liefde & Relatie |
vrijgezel zijn: dit kan toch niet levenslag?! elledc | 30 | 03-01-2004 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Alles verkloot tot nu toe pessimistje | 70 | 02-09-2003 14:35 | |
Liefde & Relatie |
wat verwachetn meisjes van hun vriend en wat verwachten jongens van hun miesje Aksarayli68 | 44 | 23-06-2003 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Dit is voor de mensen met een vriend/vriendin.. Verwijderd | 25 | 08-04-2002 16:36 |