Advertentie | |
|
![]() |
|
nighttown is idd wel een goede.
Beschrijving: Als je pathe uitkomt links de hoek om. Schouwburgplein overlopen en daar naa links. oversteken en rechtdoor (je komt dan in de chines buurt) aan de linkerkant van de straat zit dan nighttown. Anders: Hollywood (verschillende soorten zalen met verschillen muziek. www.hmh.nl ), breakaway (is meer om eventjes wat te gaan drinken). En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan, gewoon ff een kijke nemen in de omgeving (stadshuisplein is vlakbij) en kijken wat je leuk lijkt.... |
![]() |
|
![]() |
ga iig niet naar Calypso...
gister ben ik daar geweest, we hadden zin om een onbekende discotheek te bezoeken. In totaal waren er 16 mensen binnen om 2 uur 's nachts en de tent was zo groot als The Challenge in Hoofddorp. Tips: American Dream Cafe (wel erg druk) Break Away (cafe, om gezellig wat te drinken) Off Corso (alleen als er een leuk feest is) Nighttown (alleen als er een leuk feest is) Hollywood (moet je van houden, niet mijn smaak, maar veel mensen vinden het leuk) Now & Wow (hangt ook van het feest af) [edit] voor de 'studenten' (lees ballen, kakkers, nette mensen hoe je ze ook wil noemen) onder ons, de beurs, zit tegenover off corso.[/edit]
||
Citaat:
Mwah, calypso is best ok op bepaalde avonden. Met drumm&tekno (optimus prime) wast wel tof ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Rotterdam is de Studenten-hoofdstad Amsterdammer300 | 8 | 09-12-2013 19:11 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Opdracht Zeehavens en steden Rotterdam en Shanghai markvn | 14 | 24-01-2011 16:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rotterdam pakt overlast huurders aan via ondermeer de Tokkie-toets Gatara | 25 | 12-11-2010 13:47 | |
CDA Rotterdam wil probleemjongeren in campus Gatara | 24 | 03-03-2006 15:06 | |
Rotterdam : geen asielzoekers meer! Mujahideen | 160 | 09-12-2003 17:41 |