Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat werkte voor mij erg goed. dan leer je elkaar fysiek goed kennen.
||
![]() |
Citaat:
Ben ook niet echt een persooon die graag over zijn gevoelens praat, en zij schijnbaar ook niet. We praten dus heel weinig erover. De laatste tijd ga ik twijvelen het gaat allemaal zo snel. Zij heeft al een relatie van 3 jaar achter de rug. Ze wilt allemaal dingen gaan doen op vakantie in september, weekendjes weg enzo.. Ik plan liever wat we de volgende dag of volgende week gaan doen. Helaas is er nog niet echt een tijd stip geweest waarop ik het haar kon vertellen dat ik het vaak te snel vind gaan. Telkens gebeurd er iets waardoor het er niet van komt. Denk alleen dat praten wel de enige manier is om er over uit te komen. Het lastige is wel hoe je het brengt. Je hoeft niet hetzelfde te voelen. Je moet voor jezelf alleen beslissen wil ik dit of niet, en dat is heel moeilijk.... Ik ben er nog steeds niet echt over uit, helaas is ze nu ziek en wil haar zeker niet extra belasten doro nu zo'n gesprek aan te gaan. Veel succes..... Iedergeval maar probeer er met hem over te praten hoe je je voelt. Alleen op die manier kun je de relatie behouden, want eerlijkheid duurt het langst. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Voor het eerst wiet Gijsjuh | 20 | 12-12-2015 20:03 | |
Seksualiteit |
Voor het eerst een orgasme* lso | 71 | 19-09-2004 18:13 | |
Liefde & Relatie |
eerste liefde van broertje/zusje Verwijderd | 51 | 24-07-2004 19:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voor het eerst naar iemand naar bed, en leeg gebloed. floortje87 | 12 | 27-06-2004 14:06 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij ook HET gesprek gekregen toen je voor het eerst een vriend(in) kreeg? G.T.C. | 87 | 01-05-2004 11:20 | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke vriend! roos182 | 21 | 06-08-2003 22:16 |