Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het taboe op vibrators verdwijnt. Schoolmeisjes zal je tijdens de schooluren kunnen betrappen op het gebruik van de mini-vibrator: subtiel, compact en schattig genoeg om niet de perverseling van de klas genoemd te worden. Voor meisjes die in de hello kitty-fase zijn blijven plakken: nu dus tijd voor een spannender speelgoedje dat je gewoon aan je pennenzak hangt.
Verder: de holle spiegel, waarin je er immer slank uitziet. Waarom diëten en sporten als je in een oogopslag dun kunt zijn... Let op mijn woorden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en over die vibrator; ik heb er een gegeven met sinterklaas ![]() nee niet aan mn moeder |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja, ik denk dat iedereen wel een beetje de mode volgt, tenzij hij/zij er zich echt tegen gaat verzetten. Want de winkels volgen immers ook de mode. ![]()
|
Net zoals er mensen zijn die een bril dragen terwijl ze die helemaal niet nodig hebben , zul je in de zomer van 2004 veel mensen die mooie tanden hebben met buitenboordbeugels zien. En daar moeten dan wel coole dingetjes aangehangen worden,sleutelhangers enzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
On topic: Er zal vast weer iets gerecycled worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
hoe vertel ik mijn ouders dat het helemaal niet zo goed gaat metallica | 30 | 22-01-2004 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Maar het is wel zo! Vlooienband | 5 | 01-10-2002 07:53 | |
Liefde & Relatie |
ik hou teveel van hem om het uit te maken *mystery* | 20 | 16-09-2002 18:41 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
Psychologie |
Alles gaat mis: advize please???? Lindatje | 9 | 16-12-2001 12:14 |