| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

|
| 

Het taboe op vibrators verdwijnt. Schoolmeisjes zal je tijdens de schooluren kunnen betrappen op het gebruik van de mini-vibrator: subtiel, compact en schattig genoeg om niet de perverseling van de klas genoemd te worden. Voor meisjes die in de hello kitty-fase zijn blijven plakken: nu dus tijd voor een spannender speelgoedje dat je gewoon aan je pennenzak hangt. 

Verder: de holle spiegel, waarin je er immer slank uitziet. Waarom diëten en sporten als je in een oogopslag dun kunt zijn... Let op mijn woorden.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

in de blackbook van november staat een heel stuk over em.en over die vibrator; ik heb er een gegeven met sinterklaas   nee niet aan mn moeder  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Naja, ik denk dat iedereen wel een beetje de mode volgt, tenzij hij/zij er zich echt tegen gaat verzetten. Want de winkels volgen immers ook de mode.  

Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento. 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Net zoals er mensen zijn die een bril dragen terwijl ze die helemaal niet nodig hebben , zul je in de zomer van 2004 veel mensen die mooie tanden hebben met buitenboordbeugels zien. En daar moeten dan wel coole dingetjes aangehangen worden,sleutelhangers enzo...

Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas. 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

On topic: Er zal vast weer iets gerecycled worden.  | 
	|
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 

Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky  | 84 | 02-11-2004 02:12 | |
| Psychologie | 

hoe vertel ik mijn ouders dat het helemaal niet zo goed gaat metallica  | 30 | 22-01-2004 20:25 | |
| Verhalen & Gedichten | 

[verhaal] Maar het is wel zo! Vlooienband  | 5 | 01-10-2002 08:53 | |
| Liefde & Relatie | 

ik hou teveel van hem om het uit te maken *mystery*  | 20 | 16-09-2002 19:41 | |
| Drugs & Alcohol | 

Het gebruik van middelen Internationalist  | 6 | 20-04-2002 11:39 | |
| Psychologie | 

Alles gaat mis: advize please???? Lindatje  | 9 | 16-12-2001 13:14 | |