Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jah en type dan god in console dan kan je ff niet verdrinken en rustig uitvogelen wat je moet doen om het vervolgens te doen terwijl je wel kan verdrinken
![]() http://www.pimpswithgrenades.com/hl.asp Wat leuke console commands, als je je hl niet geupgrade hebt naar de nieuwste versie kan je lekker kloten met r_drawentities "3" en er zit ook een ingebouwde wallhack in met gl_zmax en nog wat ongein ![]() Heb half-life vanaf den beginne gespeeld, evenals counter-strike maar ben er mee gekapt ging beetje vervelen. Weet nog wel aardig wat nutteloze bs. |
![]() |
|
Ik heb Counter-strike gespeeld in de hoogste online cup die mogelijk was (Clanbase Eurocup) en eigenlijk nooit last gehad van cheaters zowel in Eurocup matches als op public. SUre ik kwam ze wel eens tegen, maar zo vaak was dat nou ook weer niet. Wallhackers zijn vaak toch zo slecht dat je het bijna niet merkt en aimbotters had je vroeger bijna ook niet. Toen die speedhack er was, was het wel een tijdje niet te harden.
En ik heb nooit problemen gehad om lol te hebben op een public, het grootste probleem was eigenlijk om een server te vinden met volwassen mensen die je niet om elke 3 headshots op rij een cheater noemden. Als je in vorm was, dan was het slim om hud_saytext_time op 0 te zetten ![]() |
![]() |
|
Nou, bij mij zitten er soms wel cheaters in, sommige met aimbot, sommige met wallhack, sommige met allebei en sommige met nog meer cheats. Maar gelukkig zijn er meestal wel admins in de buurt en je kan het meestal ook wel zien als iemand cheat en dan wordt ie dus gebanned, dat is het betere werk
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Half-Life 2 alleen nog in een oranje doos Verwijderd | 9 | 22-05-2007 12:03 | |
Games |