Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij ons op school was het alleen met de brugklassen (mavo/havo en havo/vwo) dat je voor het ene niveau een huppeldepup moest hebben om daarheen te gaan en voor het andere niveau een ander cijfer.
Vanaf de 2e was het gewoon: 0 tot 2 minpunten, bevordert naar het volgende jaar op het zelfde niveau als je 3 minpunten had moeten er 3 pluspunten tegenoverstaan 4 minpunten of meer: ander niveau of blijven zitten |
![]() |
|
Volgensmij moet je een 6 gemiddeld staan wil je je eindexamen halen (hoe zit het precies?).
Hoe dat zit met een niveau hoger/lager gaan weet ik niet meer. Ik weet wel dat ik hoger dan een 7 moest staan (en geen onvoldoendes op talen/geschiedenis) toen ik in de naar gymnasium wilde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat je 'maar vmbo' doet, vind ik geen excuus: de lesstof zal ongetwijfeld ook op vmbo-niveau zijn. Het niveau wat je doet, doet er dus niet toe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ergens is het wel vreemd (wanneer je tenminste niet in een zgn dakpanklas zit) dat je meer dan de grens tussen voldoende en onvoldoende moet halen.
Dat betekend dat of de normering niet streng genoeg is, of dat de toetsen van een te laag niveau zijn.
|
Verwijderd
|
Bij ons wordt volgens mij alleen aangeraden een lager niveau te gaan doen als je te veel onvoldoendes hebt
![]() In de eerste en tweede hadden we geen cijfers, maar letters. Dan moest je bepaald aantal a's en b's (hoogste 2 cijfers) hebben om bijvoorbeeld HAVO of VWO te (blijven) doen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Normale verdeling gemiddelde opsporen hierinloggen | 0 | 24-04-2012 14:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
gemiddelde totale vermogen na belastingen. nickisok | 1 | 29-03-2010 19:09 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
gemiddelde gmddldbzkr | 5 | 04-04-2007 17:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaring met alternatieve geneeskundige middelen QT | 11 | 28-04-2006 12:11 | |
Lifestyle |
De gemiddelde kledinguitgaven van jongeren Spyker | 15 | 31-05-2002 09:04 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |