Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
'Ik sta nu bij het brood.'
... 'Oja. Maar welk brood zal ik meenemen?' ... 'Ehm.. Even kijken hoor.. Nee, die is uitverkocht.' *medewerkster zwaait naar een overvol schap met brood* 'O wacht, hier ligt het. Ja sorry, ik keek er even overheen, haha!' Mannen en boodschappen op zaterdag.. De emancipatie is nog lang niet klaar. ![]()
|
Verwijderd
|
"Haaj, ja ik sta dus nu bij de drogist, maar wat most je nou ook al weer hebben? Ohwia, antihoest.. *kninkt onbeschoft naar de verkoopster die maar moet begrijpen dat ze antihoest wil* ja och kind, nou ik kom er so an hoor, sal de antihoest voor je meebrenge..."
En dan zo luid dat heel de DA (red.) kan meegenieten, en gewoon ondertussen afrekenend en de winkel uitlopend... "Sal ik ook nog ff wat koas voor je hoale... ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 23:14. |
![]() |
|
![]() |
Een situatie die ik vorige week in de trein hoorde:
Ik zat zelf op het overloopje, tussen twee coupes, omdat ik een groot pakket bij me had. De deuren naar de coupes stonden open, en er zat hoegenaamd niemand in de trein, ik kon dus aan beide kanten alle eventueel gevoerde gesprekken meeluisteren als ik dat wilde. Op een gegeven moment hoor ik in de coupe voor me een telefoon gaan, de eigenaresse pakt op: "Met ****", op dat moment hoor ik in de coupe achter me: "Hoi, met ****, hoe is het?", waarop ik in de coupe voor me te horen krijg: "Oh, ja hoor, met mij is alles goed, ik zit in de trein op weg naar huis." De stem achter me reageert hierop door te zeggen: "Goh, toevallig ik ook." <.........> Zo ging het gesprek dus nog even verder (ongeveer 10 minuten), tot het moment dat ze eindelijk tot de conclusie kwamen dat ze beide in dezelfde trein zaten, op nog geen 10 meter van elkaar verwijderd. Op zich kan dat gebeuren, het vreemde vond ik echter dat het gesprek hierna nog enige minuten is doorgegaan, in deze tijd zeiden ze wel steeds dat ze bij elkaar gingen zitten, maar er kwam geen einde aan het gesprek, ze bleven maar doorgaan. Uiteindelijk hebben ze toch maar opgehangen en zijn ze bij elkaar gaan zitten, op dat moment heb ik de deur naar de coupe maar dichtgemaakt, het gespreksniveau was namelijk 0. |
![]() |
|
2 weken terug bij het kruidvat waar ik werk:
"Schatje, wat wil je hebben voor valentijnsdag?" "Ja, maar heb je die niet al?" "Oh" "Ik vind dat niet zo'n goed idee" "Ja, ik verzin zelf wel wat" "Ok tot straks dan" "Ja ik houd nog steeds van je" ![]()
|
Verwijderd
|
Das net zoiets als van die verhaaltjes in je agenda van "leuke" klasgenoten;
"hee mijn, alles goed? we zitten nu bij wiskunde, saaaaai, nou ik stop weer hoor, want ik weet niks, doehoeg, xxx anita" of "he mijntje, hoestie miauw? [oh wat krijg ik de kriebels van die 2 woorden] met mij alles goed hoor, ow ik moet stoppen want de bel gaat, daag! xxx judith" Heel aardig allemaal hoor, maar schrijf dan niks. ![]() xxx mijn ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
WhatsApp gesprekken nieuwe telefoon Verwijderd | 3 | 06-02-2016 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Loslaten... hoe ? Ingenieurtje | 10 | 26-02-2014 06:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engelse gespreks onderwerpen, punt gewijs opgeschreven. joept | 3 | 08-02-2011 20:57 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #124 Missy1234567890 | 491 | 24-03-2008 19:46 | |
Software & Hardware |
[Telefoon / Auto] M600i / A6 Verwijderd | 2 | 11-07-2007 21:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 |