Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 19:02
bezorghoer
bezorghoer is offline
Hallo iedereen,

ik heb een vraag over de RPG NeverWinter Nights, namelijk, wat houd de MultiPlayer hiervan in? Ik weet alleen dat er een soort D&D varieant inzit, maar kan je ook items traden/verkopen aan medespelers?

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 19:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2004, 19:05
Verwijderd
ja.

ik heb em sinds vorige week ook weer erop staan.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 19:17
bezorghoer
bezorghoer is offline
oh oke, dan is het denk ik wel het aanschaffen waard... nou bedankt iig.

Edit:

Dan kan dit nu het grote NWN MP topic worden! Jeuy!

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:04
Spoonie
Spoonie is offline
zover ik weet heb je 2 soorten eentje dat je gewoon je eigen char samenstelt en gewoon iedereen afmaakt en een soort van online versie met een enorm land waarbij je gewoon samenwerkend met andere ventjes steeds verder moet komen die vind ik persoonlijk het beste
Oud 10-03-2004, 19:02
bezorghoer
bezorghoer is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 10-03-2004 @ 18:04:
zover ik weet heb je 2 soorten eentje dat je gewoon je eigen char samenstelt en gewoon iedereen afmaakt en een soort van online versie met een enorm land waarbij je gewoon samenwerkend met andere ventjes steeds verder moet komen die vind ik persoonlijk het beste
soort MMORPG?
Oud 10-03-2004, 22:22
Verwijderd
Citaat:
bezorghoer schreef op 10-03-2004 @ 20:02:
soort MMORPG?
En dan gratis

Maar aangezien er toch cheaters zijn, onwetende n00bs en lui die geen enkele spell als cure disease hebben verneuken het allemaal toch wel zwaar.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:52
Spoonie
Spoonie is offline
neee das bij nwn zoo.

voor de goede mmorpg moet je toch echt World of Warcraft hebben dat spel word het echt
Oud 11-03-2004, 18:01
bezorghoer
bezorghoer is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 11-03-2004 @ 14:52:
neee das bij nwn zoo.

voor de goede mmorpg moet je toch echt World of Warcraft hebben dat spel word het echt
jaja! WoW word vet, maar NWN is ook vet!
Oud 11-03-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 11-03-2004 @ 14:52:
neee das bij nwn zoo.

Ja supervet..

Maandelijks dokken... zooooooo waardeloos...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 08:30
Spoonie
Spoonie is offline
ja dat ligt eraan hoeveel het gaat kosten en hoeveel cash je hebt
Oud 12-03-2004, 08:35
Jolt
Jolt is offline
Vind ik echt bagger betalen voor WoW of van die andere MMORPGS, waarom doen ze het niet gewoon gratis kopen veel meer mensen die game
Oud 12-03-2004, 09:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mikai schreef op 12-03-2004 @ 09:35:
Vind ik echt bagger betalen voor WoW of van die andere MMORPGS, waarom doen ze het niet gewoon gratis kopen veel meer mensen die game
Omdat het online houden van die werelden gewoon gruwelijk veel geld kost?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 09:20
Jolt
Jolt is offline
Daar heb je gelijk in, maar waarom maken ze de prijs dan niet eenmalig wat hoger?Vind om per maand te betalen helemaal niks
Oud 12-03-2004, 09:40
JUH
JUH is offline
Citaat:
Mikai schreef op 12-03-2004 @ 10:20:
Daar heb je gelijk in, maar waarom maken ze de prijs dan niet eenmalig wat hoger?Vind om per maand te betalen helemaal niks
hoezo..
het is een prima manier om aan de wensen van de klanten te voldoen...
zolang men wil spelen betaald men, een deel daarvan zal idd gaan naar het omhoog houden van die werelden, maar een deel daarvan zal ook gaan naar het vernieuwen van elementen in het spel...

't enige wat ik tegen betalen hebt is... wat gebeurd er als nog maar heel weinig mensen spelen? want dan is je investering (aankoopbedrag + bijdrages) idd ineens niks meer waard...
ok je hebt er wrs maanden lang game plezier aan gehad... maar verder?
Oud 12-03-2004, 10:17
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
JUH schreef op 12-03-2004 @ 10:40:
hoezo..
het is een prima manier om aan de wensen van de klanten te voldoen...
zolang men wil spelen betaald men, een deel daarvan zal idd gaan naar het omhoog houden van die werelden, maar een deel daarvan zal ook gaan naar het vernieuwen van elementen in het spel...

't enige wat ik tegen betalen hebt is... wat gebeurd er als nog maar heel weinig mensen spelen? want dan is je investering (aankoopbedrag + bijdrages) idd ineens niks meer waard...
Maar dat heb je met alle multiplayer games waarbij de populariteit laag ligt, die sterven uit. En de meeste mensen die mmorpg's spelen zijn toch gekken, dus die komen wel spelen .
Oud 12-03-2004, 10:27
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
voor nwn een leuke server: www.exaria.net
servervault login: bij direct connect: login.exaria.net
Oud 12-03-2004, 10:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
JUH schreef op 12-03-2004 @ 10:40:
Maanden? Hou het maar op jaren. Kijk maar naar UO en EQ, die worden nog steeds erg fanatiek gespeeld. Ik denk dat jij het eerder zat wordt dan de makers van het spel
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 10:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mikai schreef op 12-03-2004 @ 10:20:
Daar heb je gelijk in, maar waarom maken ze de prijs dan niet eenmalig wat hoger?
Lijkt me logisch, dan is de drempel om een spel uit te proberen veel en veel hoger. Als een vast percentage mensen die het spel aanschaft ook daadwerkelijk blijft spelen, dan is het zaak die drempel niet te hoog te laten worden. Aangezien elke maand dat je speeld hun geld kost, lijkt het me niet meer dan logisch dat je gewoon per maand betaald.

Bovendien, bij al dat soort games is de 1e maand gratis, je kunt je dus een maand lang helemaal uitleven in een game waar je meer uren spelplezier aan hebt dan de meeste SP games. Goed voorbeeld is C&C Generals bijvoorbeeld, dat heb je ook in een paar avonden uitgespeeld. Aan een MMORPG komt geen eind, en bovendien is het veel leuker dan een SP of 'gewoon' MP spel.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 15:00
Verwijderd
pee toe plee zuigt omdat het extreem veel geld kost, je er vaak een CC voor moet heben en omdat ze nog eens 3-dubbele winst op dat bedrag maken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 15:06
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2004 @ 11:41:
Lijkt me logisch, dan is de drempel om een spel uit te proberen veel en veel hoger. Als een vast percentage mensen die het spel aanschaft ook daadwerkelijk blijft spelen, dan is het zaak die drempel niet te hoog te laten worden. Aangezien elke maand dat je speeld hun geld kost, lijkt het me niet meer dan logisch dat je gewoon per maand betaald.

Bovendien, bij al dat soort games is de 1e maand gratis, je kunt je dus een maand lang helemaal uitleven in een game waar je meer uren spelplezier aan hebt dan de meeste SP games. Goed voorbeeld is C&C Generals bijvoorbeeld, dat heb je ook in een paar avonden uitgespeeld. Aan een MMORPG komt geen eind, en bovendien is het veel leuker dan een SP of 'gewoon' MP spel.

Ik denk dat er wel een eind aan komt, alle classes gehad hebben, enz, steeds dezelfde dingen doen ...
daarom lijkt het me ook om liever niet te kopen omdat ik dan na een maandje er waarschijnlijk op uitgekeken ben ...
Oud 12-03-2004, 15:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mikai schreef op 12-03-2004 @ 16:06:
Ik denk dat er wel een eind aan komt, alle classes gehad hebben, enz, steeds dezelfde dingen doen ...
daarom lijkt het me ook om liever niet te kopen omdat ik dan na een maandje er waarschijnlijk op uitgekeken ben ...
Zoals ik al zei: bij dat soort games is de 1e maand gratis.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 15:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef op 12-03-2004 @ 16:00:
pee toe plee zuigt omdat het extreem veel geld kost, je er vaak een CC voor moet heben en omdat ze nog eens 3-dubbele winst op dat bedrag maken.
Extreem veel geld: vind ik wel meevallen. Met een normale SP game vermaak ik me nooit langer dan een maand, met een game als DAoC kan ik me echt maanden (zo niet langer) vermaken.

CC: Je bent 20, dat is geen enkel probleem.

Winst: Right. Als ze zoveel winst zouden maken zou je wel zien dat ze met prijzen gaan stunten, er zijn een hele zwik MMORPGs.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 17:23
bezorghoer
bezorghoer is offline
Ehm,

we dwalen ff af denk ik...
maar ik heb een idee: Ik open het monthly fee topic!
Reageren

Regels voor berichten