![]() |
||
Citaat:
www.sabn.nl >>>>heb ik anorexia>>>>bmi uitrekenen+ een stukje waarin je je eetgedrag kan evalueren om te kijken of je anorexia hebt ja/nee Hier nog 1 Nog 1 Genoeg? Zo is er nog meer www.google.nl (handig, dat internet)
|
Verwijderd
|
Zucht. Het zijn toch ook maar richtlijnen. Dat moet jij als 'medicus' toch weten? Het feit dat een BMI onder een bepaalde waarde over het algemeen niet zo gezond is, wil dus niet zeggen dat op het moment dat jij éen punt onder die waarde zit, je meteen doodziek bent? Kom op.
Je moet het ook meer zoeken in de reserves die je hebt als je ziek wordt. Als je ernstig ziek wordt en je valt flink wat af, dan heb je met een lage BMI toch wel eerder een groot probleem dan wanneer je wat reserves hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat tweede: smoesjes. Je bent gewoon te dik. ![]() (Wél een van de meest originele smoesjes die ik ooit gehoord heb. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
bmi-calculator van het voedingscentrum
er zijn er meer online, maar dit is een heel duidelijke. Bovendien kun je door rechts op 'tailleomvang' te klikken ook een indicatie krijgen van wat de omtrek van te taille hoort te zijn (daar staat alleen niets bij over ondergewicht, maar de moeder van m'n vriend heeft daar een informatiepakket over en vrouwen horen minstens een taille van 68 cm te hebben volgens dat pakket, de richtlijn voor mannen weet ik niet maar het zal zo'n 80 cm zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27 Pluis | 397 | 03-04-2014 21:55 | |
Lichaam & Gezondheid |