Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 19:18
Giovanna
Giovanna is offline
Ik had een hele lange tijd een vriend, ging omdat ik zoveel problemen had uit. Maar sinds twee weken zijn we weer bij elkaar. Ik ben er echt zo blij mee... ik ben de tijd dat het uit was (was maar een paar weken) verliefd op hem gebleven en ik huilde veel.. we misten elkaar verschrikkelijk en zijn allebei blij dat het weer goed is. We praten allebei heel veel meer over onze gevoelens en dat helpt heel goed.
Ik kan alleen een ding niet met hem bespreken.. en dat is iets wat ik met niemand bespreek en waar ik heel erg van in de war ben. Ik heb 3 jaar een gode vriendin en even lang een beste vriend, ze kende elkaar niet, maar nu zitten we alledrie op dezelfde school en we zijn met z'n drieen heel close geworden. Omdat ik met mn vriendin in de klas zit, en mn beste vriend een klas hoger zit, hebben we vaak zonder hem pauze, maar wel samen. We zitten dan vaak met zn tweeen ergens in de aula muziek te luisteren ofzo, of met een paar goede vrienden erbij. Iig ik zie haar elke dag, en ik heb heel erg veel bewondering voor haar. Ze is namelijk (geen alto) ze is gewoon anders dan anderen en trekt zich er niets van aan dat ze door veel (sorry) modekutjes (die in overvloed zijn bij ons op school) en de ik-ben-mezelf-alto's-maar-wij-hebben-wel-onze-codes met de nek aangekeken wordt (ik overigens ook,maar ik laat me toch vaak manipuleren). Verder is zij voor veel dingen mijn grote voorbeeld... ze sport heel veel zoals ik ook zou willen, ze trekt zich van niemand wat aan, ze maakt makkelijk contacten, ze kan goed leren, en ze is heel erg mooi... Ze is niet dun en niet dik.. iets wat ik vanmezelf niet zeggen kan. Ze is er ook altijd voor me, ze is ook af en toe heel 'moederlijk'. Ze stopt me af en toe iets lekkers toe, gewoon omdat ze zich zorgen maakt dat ik te dun wordt... maar ik vind mezelf nog te dik. Maar ik heb de laatste tijd zo'n bewondering voor haar.. het lijkt wel alsof ik verliefd op haar word... ik vind het ook moeiljk dat er zoveel jongens naar haar kijken.. ze is namelijk echt heel mooi... Ik weet alleen niet hoe ik hiermee om moet gaan..
Oud 22-03-2004, 20:25
Elysium
Elysium is offline
Niet over een trio beginnen iig.
Oud 22-03-2004, 21:04
Giovanna
Giovanna is offline
Haha...
ik wil ook niets met haar, ik snap alleen niet meer wat ik voel
Oud 22-03-2004, 22:18
Verwijderd
Het lijkt mij gewoon enorme bewondering. Je neemt een beetje een idolate houding tov haar. Zoiets als de liefde voor een acteur of zanger, gewoon omdat je de persoon bewondert om wat hij doet/wie hij is/uiterlijk enz. Misschien moet je jezelf iets hoger gaan inschatten en je niet zo met haar vergelijken. Je bent zelf ook de moeite waard en uiteindelijk is zo'n houding niet gezond. Wees meer jezelf en ook een klein beetje zoals zij: zij trekt zich ook van niemand iets aan, dus waarom jij wel?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:58
Nyawa
Dat je je vriendin mooi en lief vindt, hoeft nog niet meteen te betekenen dat je verliefd op haar bent. Bewondering of obsessie hoeft niet altijd liefde te zijn. Als je verliefd op haar zou zijn, zou je waarschijnlijk niet zo blij zijn geweest toen je vriend bij je terugkwam. En idd, wat Mutant zegt: probeer jezelf wat minder te vergelijken met haar en wees jezelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten