Ik had een hele lange tijd een vriend, ging omdat ik zoveel problemen had uit. Maar sinds twee weken zijn we weer bij elkaar. Ik ben er echt zo blij mee... ik ben de tijd dat het uit was (was maar een paar weken) verliefd op hem gebleven en ik huilde veel.. we misten elkaar verschrikkelijk en zijn allebei blij dat het weer goed is. We praten allebei heel veel meer over onze gevoelens en dat helpt heel goed.
Ik kan alleen een ding niet met hem bespreken.. en dat is iets wat ik met niemand bespreek en waar ik heel erg van in de war ben. Ik heb 3 jaar een gode vriendin en even lang een beste vriend, ze kende elkaar niet, maar nu zitten we alledrie op dezelfde school en we zijn met z'n drieen heel close geworden. Omdat ik met mn vriendin in de klas zit, en mn beste vriend een klas hoger zit, hebben we vaak zonder hem pauze, maar wel samen. We zitten dan vaak met zn tweeen ergens in de aula muziek te luisteren ofzo, of met een paar goede vrienden erbij. Iig ik zie haar elke dag, en ik heb heel erg veel bewondering voor haar. Ze is namelijk (geen alto) ze is gewoon anders dan anderen en trekt zich er niets van aan dat ze door veel (sorry) modekutjes (die in overvloed zijn bij ons op school) en de ik-ben-mezelf-alto's-maar-wij-hebben-wel-onze-codes met de nek aangekeken wordt (ik overigens ook,maar ik laat me toch vaak manipuleren). Verder is zij voor veel dingen mijn grote voorbeeld... ze sport heel veel zoals ik ook zou willen, ze trekt zich van niemand wat aan, ze maakt makkelijk contacten, ze kan goed leren, en ze is heel erg mooi... Ze is niet dun en niet dik.. iets wat ik vanmezelf niet zeggen kan. Ze is er ook altijd voor me, ze is ook af en toe heel 'moederlijk'. Ze stopt me af en toe iets lekkers toe, gewoon omdat ze zich zorgen maakt dat ik te dun wordt... maar ik vind mezelf nog te dik. Maar ik heb de laatste tijd zo'n bewondering voor haar.. het lijkt wel alsof ik verliefd op haar word... ik vind het ook moeiljk dat er zoveel jongens naar haar kijken.. ze is namelijk echt heel mooi... Ik weet alleen niet hoe ik hiermee om moet gaan..