Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 13:40
groovy
groovy is offline
Hoi allemaal,

Een tijdje terug is het uitgegaan met mijn ex, na een serieuze relatie van 2 jaar. Dit deed mij erg veel pijn, ook al wist ik dat het zo echt beter was. In die tijd heeft een klasgenoot me erg goed opgevangen.

Ik heb goede gesprekken met hem gehad op MSN, en daarna hadden we afgesproken om naar de bios te gaan. Toen vielen er van die stiltes op msn, en toen bleek dus dat we allebei niet goed wisten, hoe die date moest lopen zeg maar. Hij vertelde toen eerlijk, dat hij de neiging had, om met me te zoenen, maar dat hij het niet zou doen, omdat hij me daarmee alleen maar pijn zou doen. Het kwam erop neer, dat het dan meer lust en eenmalig zou zijn, dan echt ‘liefde’. En hij wilde mij absoluut geen pijn doen zei hij. Ik vond het lief van hem, dat hij zo eerlijk was. We hebben toen gezegd, dat we als vrienden plezier zouden maken. Uiteindelijk is door een misverstand die avond niet doorgegaan. Daardoor liep het contact een beetje stijfjes tussen ons, maar toen ik hem later tegen kwam in de stad, ben ik gewoon op hem afgelopen en hebben we gezellig gekletst. We hebben toen nog samen wat gegeten en hij was eigenlijk weer gewoon heel lief. Daarna werd het contact weer beter tussen ons.

Later vroeg hij mij mee naar een toneelstuk, omdat hij daar voor een auditie naar toe moest gaan. Hij liet in de pauze extra twee van zijn beste vrienden komen, om aan mij voor te stellen (waarom weet ik eigenlijk ook niet). Na de voorstelling hebben we nog ergens wat gedronken, en het was heel leuk. Ik was blij om te merken, dat we ook in het echt goed met elkaar konden praten. Daarna hebben we afscheid genomen, zonder te zoenen. Hij stak voor de grap zijn hand uit en stak zijn wang naar voren. Dus toen hebben we elkaar uiteindelijk drie kusjes gegeven op de wang. Hij heeft wel voor die avond mijn kaartje betaald, dat 25 euro was..de volgende dag hadden we nog gechat, en toen waren we van die flirterige stukjes uit songteksten bij elkaar aan het plakken. En toen heb ik iets gezegd van 'make your moves'. Toen heeft hij gezegd: 'If I knew I could make my moves, I made them yesterday!'

Soms kijkt hij me in de klas aan, en glimlacht hij heel lief naar me. Nu praat ik ook soms met zijn zusje, en zij beweert, dat HIJ heeft gezegd, dat hij me leuk vindt. Zijn zusje vroeg, waarom hij dan geen nadere stappen ondernam, en toen had hij gezegd, dat hij dat niet deed, omdat het net uit was met mijn vriend. Maar ik heb het gevoel dat hij dat misschien ook zegt, omdat hij moeilijk tegen zijn zusje kan zeggen, dat het alleen lust is. Maarja, ik weet eigenlijk niet wat het nu is bij hem. Wat hij voelt voor mij.

Ik begin hem nu steeds leuker te vinden, maar door de breuk met mijn ex, ben ik ontzettend wantrouwend geworden tegenover jongens.

Ik heb nog een beetje gesmst met hem, en we zien elkaar nu een paar dagen niet. Hij zei toen op msn: 'zo lang nog?' en ik heb hem laten merken, dat ik het inderdaad ook wel lang vond. Maar op die hint is hij niet ingegaan, hij stond toen ook op het punt om weg te gaan, want hij had een afspraak. Ik heb hem nog een smsje gestuurd, maar die sloeg niet echt ergens op. Ik heb nog geen antwoord gehad..

Nu weet ik niet wat ik moet doen, moet ik afwachten of hem laten merken, dat ik over mijn vriend heen ben en wel open sta voor hem?

Ik baal er echt van dat ik hem nu een paar daagjes niet zie, maar ik weet echt niet wát ik moet doen. Soms kan hij heel lief doen, maar soms ook een beetje geforceerd aardig, op msn dan. Maarja, dit kan ook verkeerd overkomen natuurlijk. Vinden jullie, dat ik hem ook kan vragen om af te spreken ofzo..? Hij heeft mij nu al 3 keer meegevraagd ergens naartoe, moet ik misschien eens actie ondernemen om hem te laten merken dat ik hem leuk vind?

Sorry voor het lange verhaal, maar ik wilde graag alles even vertellen, zodat het allemaal duidelijk is

Ik weet gewoon niet of ik maar moet gaan zitten afwachten, of juist moet gaan ondernemen. Voor hetzelfde geld is het écht alleen maar lust voor hem. En ik wil mezelf niet opdringen aan hem. Moet ik hem smsen/mailen whatever..? Sorry voor mijn aanstellerij, ik weet gewoon echt totaal niet hoe ik het moet aanpakken..

Bij voorbaat heel erg bedankt voor jullie adviezen,

Liefs..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2004, 13:47
snarl
snarl is offline
ik zou hem gewoon vragen wat hij nou wil, en waarom (lust of liefde). ik snap wel dat je nog even zou willen wachten om een beetje over je ex heen te komen, en als jullie dan toch echt iets emt elkaar willen dan wil 'ie volgens mij best even wachten.

maarja... succes iig..
Oud 21-03-2004, 13:48
Lilything
Lilything is offline
Ik weet het niet maar ik vraag me heel erg af hoe oud je bent en hij?
daarna wil ik wel antwoord geven op je vraag
Oud 21-03-2004, 13:48
Verwijderd
Ik zou het toch laten merken, ja. Het kan goed zijn dat hij niet zeker weet of je al over je ex heen bent en dus uit voorzichtigheid maar niets doet, en als jullie allebéí niets doen, dan gebeurt er niets. Dus óf echt actie ondernemen, óf duidelijk maken dat hij echt wel actie kan gaan ondernemen. Waarom zou het alleen lust zijn? Hij heeft je opgevangen, met je gepraat, hij neemt je mee naar dingen, stelt je voor aan zijn vrienden, hij vindt je op zijn minst heeeel erg aardig.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 13:49
groovy
groovy is offline
thx

ik wil het inderdaad rustig aan doen, maar k durf niet zomaar te vragen wat hij nou voelt voor mij..

Hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Liefs!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 13:50
groovy
groovy is offline
we zijn beiden 18 jaar..daarom ook dat ik mijn probleempje een beetje 'childish' noem..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 13:54
groovy
groovy is offline
Ik heb hem wel een beetje laten blijken, dat hij wel actie kan ondernemen, maar we waren elkaar toen een beetje uit aan het bluffen door middel van die songteksten

Wat kan ik op dit moment het beste doen..? Hij is niet online, maar ik kan wel natuurlijk smsen, mailen..of moet ik hem laten merken, dat HIJ actie moet ondernemen?

Liefs!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 13:57
Lilything
Lilything is offline
Ik denk dat je eigenlijk nix moet vragen over msn.....
dat is zo raar..

Misschien vindt hij je wel erg leuk, maar wil hij 'hoffelijk' lopen doen Wat natuurlijk wel lief is Maar hij heeft ook ietsje player-neigingen vind ik Maja dan hadtie maybe zn kans allang gepakt.....Ik denk dat je voordat jij hem aanzet tot moves maken je na moet denken, wil ik wel dat hij moves maakt?

Zo ja, dan moet je hem een hint geven dattie moves mag maken......of je kijkt m aan t einde van n biosavondje heeeeeel lief aan
Oud 21-03-2004, 14:01
groovy
groovy is offline
Hey Lilything,

als eerste: dat gevoel van dat hij een beetje player-achtig is, had ik ook heel erg. Maar ik wil dus echt absoluut geen player als vriendje. Maar inderdaad, omdat hij zich tóch heeft ingehouden met mij te zoenen, maakt hij weer een heleboel goed . En toen het een hele tijd terug uit ging met zijn vriendin, was hij ook écht verdrietig.

Ik heb er al heel lang over nagedacht, en ik denk dat ik wel wil dat hij zijn moves maakt ..ik denk echt zoveel aan hem

Maar het probleem is, we hebben verder niets meer afgesproken, dus ik zie hem alleen nog maar in de klas..en ik weet nu dus niet, wat ik moet doen..
Maar ik zou over msn ook zeker niet naar zijn gevoelens vragen, dat mag ie in het echt doen..

Ik denk dat ik op msn of via sms wel beter durf te vragen hem nog een keer buiten school te zien, dan in het echt..maar moet ik dat doen?

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 14:36.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 14:36
groovy
groovy is offline
Voor iedereen:

Ik zit een beetje 'vast', want ik zie hem nu alleen nog maar op school . Moet IK nu iets ondernemen?! En hoe.. ? En hoe laat ik anders merken dat hij ook wel actie mag ondernemen?

Alvast bedankt!!

Liefs!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 14:37
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
groovy schreef op 21-03-2004 @ 15:01:
Hey Lilything,

als eerste: dat gevoel van dat hij een beetje player-achtig is, had ik ook heel erg. Maar ik wil dus echt absoluut geen player als vriendje. Maar inderdaad, omdat hij zich tóch heeft ingehouden met mij te zoenen, maakt hij weer een heleboel goed . En toen het een hele tijd terug uit ging met zijn vriendin, was hij ook écht verdrietig.

Ik heb er al heel lang over nagedacht, en ik denk dat ik wel wil dat hij zijn moves maakt ..ik denk echt zoveel aan hem

Maar het probleem is, we hebben verder niets meer afgesproken, dus ik zie hem alleen nog maar in de klas..en ik weet nu dus niet, wat ik moet doen..
Maar ik zou over msn ook zeker niet naar zijn gevoelens vragen, dat mag ie in het echt doen..

Ik denk dat ik op msn of via sms wel beter durf te vragen hem nog een keer buiten school te zien, dan in het echt..maar moet ik dat doen?

Voor iedereen:

Ik zit een beetje 'vast', want ik zie hem nu alleen nog maar op school . Moet IK nu iets ondernemen?! En hoe.. ? En hoe laat ik anders merken dat hij ook wel actie mag ondernemen?

Alvast bedankt!!

Liefs!
Ah oke, t probleem is dat jullie je elkaar niet meer spreken, heeftie t opgegeven? Of misschien wacht hij op jou?

Kun je hem niet via msn uit vragen? Dat kan wel weer, en dan heb je meteen n reactie, want op sms reageert hij misschien niet zo snel, en op msn komt er direct 'spontaan' antw.......dat je het gezellig vond jullie uitstapjes en dat ze voor herhaling vatbaar zijn ofzo.....ga je weer naar de film of n leuk theaterstuk ofzo? Of euh.......filmpje thuis kijken, das lekker vertrouwd lekker op de bank liggen?
Oud 21-03-2004, 14:56
groovy
groovy is offline
Ik denk dat hij het een beetje uit mij wil laten komen..

ja ik denk dat ik via msn hem uitvraag, dat wil zeggen, als ik de moed vind..!!

Zucht..na 2 jaar moet ik er weer inkomen

Bedankt Lily

Als iemand nog tips heeft, of een mening heeft, over hoe ik het zou moeten aanpakken, hoor ik het maar al te graag! Of als iemand denkt te weten wat hij nou voelt of denkt..

Let me hear!! Bedankt!!

Liefs
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:14
groovy
groovy is offline
hmm ok, ik heb dit topic al een behoorlijke tijd hier gezet, maar er is dus een vervolg..vandaar dat ik het gewoon in dit topic verder typ, dan weet de rest ook weer waar het over gaat..

Ik heb dus gezoend met die jongen. Maar we weten beiden niet zo goed, of we een echte relatie met elkaar willen, of vrienden willen blijven. We hebben beiden een best serieuze en lange relatie achter de rug, vandaar. Ook heeft hij bekend dat hij ook best bang is om zich weer open te stellen voor een meisje, aangezien zijn ex hem behoorlijk gekwetst heeft.

Wel zijn we goede vrienden, en we hebben toentertijd gezegd, dat we onze vriendschap in ieder geval niet zouden laten verpesten, wat er ook zou gebeuren. Maarja, bijna 2 weken geleden al, hebben we dus gezoend. Daarna hebben we nog even met elkaar gepraat, en we hebben gezegd tegen elkaar, dat we het beiden wel fijn vonden, die keer dat we gezoend hebben.

Daarna heb ik hem nauwelijks nog gesproken, hij moest naar een paar meeloopdagen van zijn aankomende studie, proefwerkweek, tegen de eindexamens aan, enzovoort. Ik kwam hem nog op school tegen, hij deed een beetje cool ya know..wel aardig, maar volgens mij wist hij niet zo goed hij zich gedragen moest. Na school verwachtte ik, dat we wel zouden affietsen, omdat we dat wel vaker doen, en omdat we het toch nodig hebben, om nog eens te praten over wat er zoal gebeurd is. Gaat ie fijn bij een stel popi-jopi's staan, terwijl hij mij naar mijn fiets ziet lopen. Hij wilde dus duidelijk niet met mij samenfietsen..

Daarna was het weekend, en daarna had hij dus die meeloopdagen. 4 dagen later was hij dus weer op school (we hebben in die dagen geen enkel contact gehad), hij zag me, lachte naar me en knikte, maar bleef bij een stel jongens staan praten. Ik reageerde niet echt, keek hem even aan, maar toen weer weg. Ik vond het een beetje lullig van hem, dat ie zo cool doet en niets meer van zich heeft laten horen. Maar ik weet wel dat hij veel stress heeft voor school enzo, en daardoor ontzettend druk, dus dat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn. Na de les stond ik klaar om naar mijn fiets te gaan, loopt ie me straal voorbij en loopt naar zijn fiets. Toen ik naar huis fietste, fietste ik af met een klasgenoot, kwam ik er later achter, dat hij al tijd achter me heeft gefietst

Ik snap gewoon niet wat ik hiermee aanmoet, ik zie onze vrienschap naar de filistijnen gaan, maar weet echt totaal niet wat ik moet doen. Volgens mij merkt hij, dat ik me nu een beetje terugtrek van hem, maar in plaats van dat hij me achterna komt, trekt hij zich ook terug. Dat snap ik dus niet. Dat heeft hij eerder ook een keer gedaan, in een situatie waarin hij toen overduidelijk fout zat. Toen moest ik ook naar hem toe komen lopen, en toen hebben we het ook door mij weer bijgelegd. Ik kan het gewoon niet echt vriendschap noemen, hoe hij zich nu gedraagt. In de klas zocht hij eerst wel de hele tijd oogcontact, maar ik deed alsof ik dat niet zag. Hij weet dus dat er iets is, maar onderneemt niets. Vandaag had hij ook weer zijn kans, maar nee hoor . Ik snap het gewoon niet meer, en vind het echt jammer, als het zo moet eindigen. Maar ik vind dan wel weer, dat ik niet wéér moeite hoef te doen, om weer met hem aan de praat te raken. Ik vind dat er ook wel eens iets van hem mag uitkomen, hoe koppig dat ook mag klinken . Maar wat vinden jullie dat ik moet doen?

Is hij de vriendschap gewoon niet waard op deze manier? Hij is gewoon zo laks wat dat betreft, ik heb geen zin meer om elke keer achter HEM aan te moeten rennen, maar ondertussen doet het me wel pijn, om hem gewoon voorbij te moeten lopen. Maar ik weet van mezelf, dat ik er ook geen goed gevoel bij heb, om maar wéér op hem af te stappen.

Sorry voor het lange verhaal
Hoop echt dat jullie me kunnen helpen..

Thx bij voorbaat!

Liefs
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:27
Verwijderd
mensen zijn net oplaadbare batterijen...

Als je er energie instopt komt het er ook wel uit.
neem zelfs het initiatief.

en over het "lust of liefde"
het is lust naar liefde.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:59
Lauratjuh
Lauratjuh is offline
Stel hem voor weer uit te gaan, en dat op een vriendschappelijke manier, doe het eerst rustig aan, maar laat hem wel merken dat er in die tijd iets moois is opgebloeid tussen jullie.
Zorg ervoor dat er geen stiltes vallen, en maak zoveel mogelijk oogcontact, daarna zal alles zo vanzelf en zo snel gaan dat je er geen flauw benul meer van hebt wat er allemaal gebeurd.
Mijn mening is dat je zelf ook wel wat doen mag, aangezien die jongen heel veel iniatief neemt, vind ik het zelfs zwak dat je niks terug doet, logisch dat hij nog steeds denkt dat zijn gevoel voor jou niet wederzijds is. Neem dus zelf het iniatief, en zie zelf het resultaat!

Liefs...
Oud 01-04-2004, 16:20
Gaea
Gaea is offline
Citaat:
Lauratjuh schreef op 01-04-2004 @ 16:59 :
Stel hem voor weer uit te gaan, en dat op een vriendschappelijke manier, doe het eerst rustig aan, maar laat hem wel merken dat er in die tijd iets moois is opgebloeid tussen jullie.
Zorg ervoor dat er geen stiltes vallen, en maak zoveel mogelijk oogcontact, daarna zal alles zo vanzelf en zo snel gaan dat je er geen flauw benul meer van hebt wat er allemaal gebeurd.
Mijn mening is dat je zelf ook wel wat doen mag, aangezien die jongen heel veel iniatief neemt, vind ik het zelfs zwak dat je niks terug doet, logisch dat hij nog steeds denkt dat zijn gevoel voor jou niet wederzijds is. Neem dus zelf het iniatief, en zie zelf het resultaat!

Liefs...
Heb je het hele topic wel gelezen?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:53
Pixxa
Pixxa is offline
jeetje, wat typ jij veel hmmm maare als je zo snel over je ex bent en verder wilt met je leven .. sta op! hij weet zich denk ik ook niet helemaal raad met de situatie, bedoel hij weet denk ik niet zker of tie jou pijn zal doen als tie stappe zou ondernemen ...

toch?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 01-04-2004 @ 16:14 :
Ik snap gewoon niet wat ik hiermee aanmoet, ik zie onze vrienschap naar de filistijnen gaan, maar weet echt totaal niet wat ik moet doen. Volgens mij merkt hij, dat ik me nu een beetje terugtrek van hem, maar in plaats van dat hij me achterna komt, trekt hij zich ook terug. Dat snap ik dus niet. Dat heeft hij eerder ook een keer gedaan, in een situatie waarin hij toen overduidelijk fout zat. Toen moest ik ook naar hem toe komen lopen, en toen hebben we het ook door mij weer bijgelegd. Ik kan het gewoon niet echt vriendschap noemen, hoe hij zich nu gedraagt. In de klas zocht hij eerst wel de hele tijd oogcontact, maar ik deed alsof ik dat niet zag. Hij weet dus dat er iets is, maar onderneemt niets. Vandaag had hij ook weer zijn kans, maar nee hoor . Ik snap het gewoon niet meer, en vind het echt jammer, als het zo moet eindigen. Maar ik vind dan wel weer, dat ik niet wéér moeite hoef te doen, om weer met hem aan de praat te raken. Ik vind dat er ook wel eens iets van hem mag uitkomen, hoe koppig dat ook mag klinken . Maar wat vinden jullie dat ik moet doen?

Is hij de vriendschap gewoon niet waard op deze manier? Hij is gewoon zo laks wat dat betreft, ik heb geen zin meer om elke keer achter HEM aan te moeten rennen, maar ondertussen doet het me wel pijn, om hem gewoon voorbij te moeten lopen. Maar ik weet van mezelf, dat ik er ook geen goed gevoel bij heb, om maar wéér op hem af te stappen.

Sorry voor het lange verhaal
Hoop echt dat jullie me kunnen helpen..

Thx bij voorbaat!

Liefs
Ik herken me een beetje in dit stukje en eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik met zo'n situatie aan moet.

Het loopt al een tijdje niet zo goed tussen een vriend van mij en mij. Het is wel vaker voorgekomen dat we elkaar een paar dagen niet zagen en met rust lieten omdat we boos op elkaar waren. Altijd ben ik de persoon geweest die gezegd heeft van ‘we moeten praten’ of ‘ik wil niet dat het zo gaat’ en hij was het altijd wel met me eens maar zelf de stap maken deed hij niet. Nooit heb ik het erg gevonden om die stap te zetten, ik houd van hem (vriendschappelijk dan) en wil hem niet kwijt. Maar zo is er een tijdje terug weer iets geweest waardoor we een meningsverschil/ruzie/discussie kregen. Hij is kwaad weggegaan, en ik heb me erbij neergelegd. Op dat moment kon ik er weinig aan doen, contact met hem zoeken leek me geen goed plan omdat hij dat verkeerd kon opvatten. Dat is ondertussen een paar dagen geleden en ik heb hem niet meer gesproken.
Aan de ene kant wil ik wel weer de stap zetten om contact met hem te zoeken, maar aan de andere kant vind ik dat hij dat moet doen. Ik weet niet wat er allemaal in zijn hoofd afspeelt en wat hij denkt (dit is misschien een beetje onduidelijk uitgelegd sorry daarvoor) en dat schrikt me af om die stap te maken.

Misschien moet je hem nog even de tijd geven. Het kan zijn dat hij de stap wel wil zetten maar niet durft te maken omdat hij zich schuldig voelt, of hij niet zo goed weet hoe hij moet beginnen. Als het voor je gevoel echt te lang duurt, zou ik gewoon vragen waarom hij zo doet (en niet denken van; ik maak altijd te stap om het goed te maken), en tegen hem zeggen wat je denkt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 21:33
groovy
groovy is offline
Pixxa
18M - Lid

--------------------------------------------------------------------------------
jeetje, wat typ jij veel hmmm maare als je zo snel over je ex bent en verder wilt met je leven .. sta op! hij weet zich denk ik ook niet helemaal raad met de situatie, bedoel hij weet denk ik niet zker of tie jou pijn zal doen als tie stappe zou ondernemen ...

toch?

--------------------------------------------------------------------------------

Whaha, ja ik weet dat ik veel typ
Het gaat vanzelf, echt waar!!
Ja weetje, ik ben nog niet helemaal over mijn ex heen, en het zal ook heel lang duren voordat ik dat echt ben denk ik..het was mijn eerste echte serieuze vriend..

Maar de jongen waar ik nu dus een beetje mee in de war ben, heeft mij ontzettend geholpen toen ik echt helemaal depressief was omdat het uit was tussen mij en mijn ex. HIj was er voor me, en heeft me laten inzien, dat ik dóór moest met mijn leven. En ik merk nu, dat als hij 'dichter' bij me komt, dat ik nog steeds bang ben op de 1 of andere manier..dat is wel irritant.. ..ik denk door mijn ex..

Maar je zegt dus, dat HIJ niet zeker weet of hij mij pijn zou doen, maar hoe bedoel je dat..? Ligt dat niet aan hem..?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 21:38
groovy
groovy is offline
Guusie
16V - Lid

quote:

Ik herken me een beetje in dit stukje en eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik met zo'n situatie aan moet.

Het loopt al een tijdje niet zo goed tussen een vriend van mij en mij. Het is wel vaker voorgekomen dat we elkaar een paar dagen niet zagen en met rust lieten omdat we boos op elkaar waren. Altijd ben ik de persoon geweest die gezegd heeft van ‘we moeten praten’ of ‘ik wil niet dat het zo gaat’ en hij was het altijd wel met me eens maar zelf de stap maken deed hij niet. Nooit heb ik het erg gevonden om die stap te zetten, ik houd van hem (vriendschappelijk dan) en wil hem niet kwijt. Maar zo is er een tijdje terug weer iets geweest waardoor we een meningsverschil/ruzie/discussie kregen. Hij is kwaad weggegaan, en ik heb me erbij neergelegd. Op dat moment kon ik er weinig aan doen, contact met hem zoeken leek me geen goed plan omdat hij dat verkeerd kon opvatten. Dat is ondertussen een paar dagen geleden en ik heb hem niet meer gesproken.
Aan de ene kant wil ik wel weer de stap zetten om contact met hem te zoeken, maar aan de andere kant vind ik dat hij dat moet doen. Ik weet niet wat er allemaal in zijn hoofd afspeelt en wat hij denkt (dit is misschien een beetje onduidelijk uitgelegd sorry daarvoor) en dat schrikt me af om die stap te maken.

Hmmm..wat irritant zeg! Is er iemand in de situatie die dit keer 'fout' of 'goed' is geweest, voor zover je dat kunt beoordelen? Want als hij 'fout' is geweest, zou ik zeker iets van hem af laten komen..ik weet dat het heel moeilijk is, maar je kunt er beter voor kiezen om jezelf te zijn en voor 1 keer te doen wat JIJ wilt..als ie een echte vriend is, komt ie je met hangende pootjes achterna gerend, omdat hij het heus wel met je goed wilt maken

Njah, ik hoop dat er verbetering in de situatie komt, en als het al een tijdje niet goed gaat tussen jullie, is een beetje afstand nemen misschien een optie? Het is niet leuk, maar je kunt beter op tijd een afstand van elkaar nemen en daarna de vriendschap weer oppakken *vol goede moed*, dan nu de vriendschap de vernietiging in helpen..misschien zijn jullie nu te veel met andere dingetjes bezig, of te beïnvloed door andere mensen..nouja, sterkte ermee!!

Liefs!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 01-04-2004 @ 22:38 :
*knip*
Ik heb je ff een pm’etje gestuurd, om het een en ander uit te leggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten