Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2004, 15:06
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Iets minder dan een jaartje terug maakte mijn ex het uit (naar mijn idee omdat ik teveel naar haar toe belde omdat alle initiatieven naar mijn idee van mijn kant moesten komen. Ze is namelijk nogal verlegen) Na een half jaartje kwam ik erachter dat ze me toch wel weer terug wou, maar daar deed ze niet veel moeite voor mijn kant op. Ik hoorde het vooral via anderen maar de tekens waren opzich duidelijk. Nu heeft ze eindelijk gezegd dat ze nog/weer van me houdt, via msn dan, maar sindsdien, nu al tien dagen laat ze juist weer helemaal niks horen.

Ik ga nu weliswaar geen stappen in haar richting zetten omdat zij degene is die het heeft uitgemaakt en ze toch wel even in mijn ogen duidelijk moet maken dat ze er moeite voor wil doen, maar ik vraag me af of dit wel zo'n goede zet is.

Moet ik nog stappen aan haar richting zetten of is het inderdaad goed om haar even af te wachten?
Oud 14-05-2004, 15:15
Verwijderd
Hangt er helemaal vanaf wat je zelf wil.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:17
Snuitermans
Snuitermans is offline
Je vindt haar dus nog wel leuk?
Oud 14-05-2004, 15:20
QueenY
QueenY is offline
Niks doen , wacht maar totdat ze het wel zelf duidelijk aangeeft , anders ben je toch weer degene die moeite doet ...zo wordt het voor haar weer makkelijk gemaakt ...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:36
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik vind haar inderdaad nog steeds leuk en ik wil haar bij wijze van spreken eergisteren al bij me hebben, maar zo leert ze het inderdaad nooit volgens mij...

Maar het probleem is dus dat ze zo verlegen is. Ik heb haar gister nog op school gezien omdat ik mijn cijferlijst voor mn examens op moest halen, maar inderdaad dus alleen maar 'gezien' en niet gesproken. (nou is het wel zo dat ik het buiten school wil houden omdat ik niet wil dat men er weer mee gaat bemoeien, de kinderachtige pubers) maartoch...

Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 15:39.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:41
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Zotje schreef op 14-05-2004 @ 16:36 :
Ik vind haar inderdaad nog steeds leuk en ik wil haar bij wijze van spreken eergisteren al bij me hebben, maar zo leert ze het inderdaad nooit volgens mij...

Maar het probleem is dus dat ze zo verlegen is. Ik heb haar gister nog op school gezien omdat ik mijn cijferlijst voor mn examens op moest halen, maar inderdaad dus alleen maar 'gezien' en niet gesproken. (nou is het wel zo dat ik het buiten school wil houden omdat ik niet wil dat men er weer mee gaat bemoeien, de kinderachtige pubers) maartoch...
Mail haar. En zeg dat je gehoord hebt dat ze je nog leukvind. Of had ze dat gezegd? Naja anyways. Zeg dat dit jouw stap is, maar dat je erg gekwetst bent door de vorige keer. Zeg dat je verwacht dat ze wel verandert is in de zin dat ze nu WEL initiatief durft te nemen, en het ook niet uitmaakt als iemand meer initiatief neemt, omdat zij t gewoon NIET doet.

maar dan iets minder bot
Oud 14-05-2004, 17:05
Verwijderd
Ik ben zelf ook heel verlegen geweest met m'n ex en dat kwam ook meer van zijn kant dan van de mijne, maar ik gaf wel gigantisch om hem, ik kon er gewoon niks aan doen.
kun je er niet gewoon es met haar over gaan praten?
Vraag d'r uit, ga wat eten of weettikveel, zodat je over een aantal dingen kunt praten, en dan verder 'beslissen' oid.
als zij gezegd heeft dat zij ook nog om jou geeft dan kun je het uiteraard nog proberen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 21:01
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Zotje schreef op 14-05-2004 @ 16:06 :

Moet ik nog stappen aan haar richting zetten of is het inderdaad goed om haar even af te wachten?
Dat zei ik, ik zei niet "Whèèèlp!!! Wat moet ik doen???". No offense, maar ik heb gewoon hulp nodig!!!
Oud 14-05-2004, 23:09
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik zou wachten tot zij iets onderneemt.
Oud 15-05-2004, 01:30
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Nooit een ex terugnemen...Hoe moeilijk het ook is!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 09:21
luchtballon
luchtballon is offline
Als je haar terug wil, of in ieder geval die mogelijkheid open houdt, dan zou ik wel iets doen. Maar er moet ook wel wat aan haar overgelaten worden. Mail haar en vraag d'r uit, maar laat van haar afhangen wanneer en waar of zoiets.

Maar ik vraag me af of je dat wel moet doen. Jullie hebben nu nog niet eens weer een relatie, en dezelfde problemen zijn alweer begonnen. Namelijk dat zij geen initiatief neemt en te verlegen voor jou is. Je houdt dan wel van haar, maar zo gaat het nog steeds niet werken. Maargoed, dat vroeg je niet.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 10:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Lilything schreef op 14-05-2004 @ 16:41 :
Mail haar. En zeg dat je gehoord hebt dat ze je nog leukvind. Of had ze dat gezegd? Naja anyways. Zeg dat dit jouw stap is, maar dat je erg gekwetst bent door de vorige keer. Zeg dat je verwacht dat ze wel verandert is in de zin dat ze nu WEL initiatief durft te nemen, en het ook niet uitmaakt als iemand meer initiatief neemt, omdat zij t gewoon NIET doet.

maar dan iets minder bot
lijkt me opzich wel een aardig plan. Als je er dan ook nog effe subtiel bij zet dat jij in ieder geval niet de gene zal zijn die zorgt voor de hereniging, maar dat zij die stap moet zetten als ze nog steeds zoveel gevoelens heeft is het helemaal goed volgens mij
Oud 15-05-2004, 10:21
annetjuh
annetjuh is offline
je merkt het vanzelf wel.
maar als je het echt wil kun je er best over praten.
ze is geen boeman
Reageren

Regels voor berichten