Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heey Allemaal,
Ik ben dus zo'n wanhopig iemand die niet echt kiezen kan. Zou graag naar HvU gaan, lijkt me wel gezellig. MIsschien accountancy, ben namelijk erg goed in wiskunde en economie of Integrated Communication Management. Dat engels trekt me namelijk wel. Nu staan deze grote hogescholen er om bekent dat de organiatie echt drie keer niks is. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.. Ik als wanhopig persoon.. kan wel wat meningen gebruiken! TNX Xx |
![]() |
||
Citaat:
![]() en jammer dat iemand slechte ervaringen had met de open dag. Ik hoop dat het me niet tegenvalt, want ik heb me eigenlijk al ingesteld op het feit dat ik die studie ga doen. Op het studiefestival klonk het ook allemaal erg leuk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Btw, ik heb zelf de Elsevier gids gelezen en daar komt de HvU als slechste uit de bus wat betreft deze studie...
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studenten Diergeneeskunde en/of Geneeskunde: ervaringen/opinies? Mirae | 16 | 05-12-2009 17:55 | |
Studeren |
Studiekeuze CMV/ICM/Engels...of iets anders?? markymark1986 | 13 | 22-08-2007 09:30 | |
Lifestyle |
Wat ga jij in de toekomst NIET doen? botulismf | 15 | 02-07-2007 10:47 | |
Studeren |
sociale geografie en planologie Verwijderd | 83 | 03-11-2006 19:54 | |
Algemene schoolzaken |
In het 4e jaar stoppen/ veranderen van studie Tulpje6 | 5 | 08-12-2003 21:04 | |
Algemene schoolzaken |
Wat als je studie niet lukt? marlies | 15 | 06-01-2003 22:14 |