![]() |
|
![]() |
ik las een of anders vaag dieet in mn moeders tijdschrift.. dan mag je echt nog behoorlijk veel eten.. ook aan tussendoortjes het schijnt wel te werken geloof ik..
maar je moet gewoon sochtends 2 boterhammen en glas sinaasaapelsap, smiddags gewoon 3 boterhammen, savonds warm eten en tussendoor fruit en komkommer en liga en 2 liter water... lijkt nog best wel veel.. maar helpt wel.. zo laat je al dat vet en snoep staan en met beweging erbij val je zo af! maar waarom wil je eigenlijk afvallen, vinden andere mensen je te dik? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik erger me soms eraan dat jij antwoord voor een ander.. sorry als dat raar is.. maar ik krijg er nu ff de kriebels van.. en jah ik ben chago vandaag |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je er nooit iemand over hoort , neem danmaar van mij aan: dan ben je niet te dik.. als je echt te dik zou zijn zo zeker wel 1 iemand er iets van zeggen nml.. maar waarom vind je jezelf te dik??! wat is 'te'?! en je moet jezelf afvragen of je wel 100% tevereden met jezelf zou zijn als je tien kilo afviel.. vind je dat mooi?! en ben je dan opeens wel zelfverzekerd?! ik denk van niet, het heeft waarschijnlijk iets met een minderwaardigheidscomplex te maken.. en dat is het gene wat je aan moet pakken, het is niet je gewicht.. denk ik |
![]() |
||
Citaat:
Ik ken een jongen en die heeft van die dieetkrackers en als hij er dan een van heeft gehad komt er gelijk een lion achteraan ![]() ![]() |
![]() |
|
ik wil ook afvallen!!
ik moet afvallen!! ik eet op een dag gewoon droog brood, water, en fruit. (en 3 glazen melk) en 's avonds beetje avondeten. zo deed ik het teminste, het werkt echt, en veel snoepen!!!! alleen het lukt mij nu ook niet meer..... kut kut nouja succes hoor!!
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoezo lukt het je NIET MEER? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2 crackers met kaas of stroop in de ochtend 2 appels overdag avondeten gewoon met paps en mams tussendoor heel veel thee en water (dus de hele dag pissen) maar ik ben vooruitgegaan: nu eet ik: melk met fruit&fibre (heel gezond) 2 appels overdag avondeten Dit is nog steeds veel te weinig in kj maar wel gezonder. Ik weet best dat ik un probleem heb als ik zo doorga. Maar ik heb een plan. Binnenkort begint de school weer en ik sport 3x in de week. 1x dansen 1x gymen en 1x paardrijden. Ik ga mezelf dwingen om hoe dan ook ERBIJ 1 boterham met stroop (ijzer) te nemen. En ik moet van mezelf mijn gewicht in de gaten houden want zodra ik een bmi van 18 bereik zal ik 1 boterham erbij eten al moet ik het in mijn strot douwen. Hoewel ik niet echt vind dat ik recht van spreken heb wil ik je toch een paar tips geven: - vertel aan een vriendin dat je wilt afvallen (die zal je in de gaten kunnen houden en je kunnen helpen) - eet 2 appels op een dag. Dan doe je tenminste nog iets gezond. (granny's zijn het lekkerst) - kies bij je avondeten geen room en zo uit. - ga verschillende sites af die uitleg geven over afslanken en calorieen (en doe dit VOOR je met je dieet begint - niet ernA zoals ik...) tip: http://www.digitale-dietist.nl/Tabel/Ktabel.htm EN EEN HELE BELANGRIJKE TIP: blijf tegen de mensen hier vertellen waar je mee bezig bent, want dan lees je het zelf en als je egt de fout in gaat word je geholpen. En wat je ook doet, hoe graag je ook wilt afvallen, ga noooooit naar pro-anaorxia sites! Nooooit! |
![]() |
|
het is nu 3 jaar geleden dat ik ben beginnen te dieeten. ik was 1meter 67 ofzo en woog 72 kilo! ik besloot om te dieeten.
ik ben nu 1 meter 80 en weeg 55-56 kilo. op 3-4 maanden tijd was ik 20 kilo afgevallen, ik was dus 1.67 en 52 kilo. Ik heb een persoonlijk dieet gedaan, want dietisten hielpen toch niet. wat at ik op 1 dag: 2 kleine broodjes met ketchup als middagmaal 2 boterhammetjes met dun uitgesmeerd beleg fruit Ik kon het gemakkelijk aan, alleen tijdens nieuwjaar en kerstmis had ik het moeilijk maar ik bleef doorbijten. toen op een slechte dag (50 kilo), fietste ik naar school. Eens in school viel ik van mijn stokje en had me nog nooit zo slecht gevoeld. dus ik begon te verdikken tot 62 kilo (maar dat viel niet op omdat ik opeens in mijn groeispurt kwam). Nu 1 jaar na 62 kilo weeg ik terug 56 kilo en heb ik broekmaat 27 (kleinste, en zelfs die zijn wat te groot). MORAAL: tenzij je ECHT ongezond dik bent, moet je niet verdikken want de kans bestaat dat je of een jojo effect ofwel krijg je anorexia en dat is niet echt fijn, vooral omdat tijdens dit warm weer ik zelfs kijk hoeveel ik drink want van drinken al is het zelfs water word je nog dik in mijn ogen. Don't diet, be happy ![]()
|
![]() |
Weet je wat de beste manier is om aftevallen? om gewoon gezond te eten en de snoepjes te laten staan.
En daarnaast minmaal drie keer in de week een uur sprorten. Ga niet te weinig eten of andere troep (afval-pillen)slikken. Want dan helpt niet. Ja valt mischien van af( als je weinig eet)...maar als je niet oppast schiet je door en heb je een eetprobleem en ik kan vertellen dat niet leuk is .....en zorg dat je een gewicht hebt dat je wilt bereiken en ga daar niet onder zitten...succes ![]() |
![]() |
|
1. UP!
2. Grote Lijntopic
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
I kweet niet of het erg effectief is om iemand een dieet zoekt waarmee ze snel af kan vallen erg gebaat is met een reactie twee jaar later.
Verder is er inderdaad het Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gezond dieet om af te vallen gecombineerd met sporten wijntjekonijntj | 1 | 08-02-2013 11:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond dieet Elmoo | 2 | 04-04-2004 15:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Economie vs. Gezondheid Evito | 25 | 10-12-2002 16:05 | |
Psychologie |
Gezond dieet??? me_myself | 8 | 07-02-2002 15:12 |