Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ze moeten een kans krijgen om verantwoording af te dragen. Nu rust mij en andere linkse stemmers rustig af te wachten en niet gelijk hun onderuit te halen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Marijnese heeftf toch gezegt dat hij niet samen met een rechtse partij wil!!! Dus gebeurd ni
![]() En dat maakt mij geen bal uit ![]() Als PvdA er maar ni inkomt ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
zou wel moeten gebeuren.
Kwil echt heel graag zien hoe de mensen die mateloos kritiek konden leveren op paars het er zelf af brengen. En sp cda en lpf bij elkaar is een gegarandeerde flop. Dan krijgen de 3 goede(paarse) partijen eindelijk de eer die ze verdienen volgende verkiezingen. maar wat te denken van groenlinks bij cda en lpf. lijkt me ook wel leuke combinatie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'' ik was zo bang dat we de grootste zouden worden en dan moest ik... (ninnoc: premier worden) " riep dat hysterische wijf. Inderdaad goed dat ze niet de grootste zijn geworden dan waren de puinhopen in iedergeval verzekerd van een exponentiele groei
|
![]() |
maar euhm ff ontopic
het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, standpunten lpf en sp komen absoluut niet overeen, zijn vaak zelfs tegenovergesteld aan elkaar en cda en sp tja dat is al iets meer in de buurt maar nog nix. cda+sp+groenlinks(+evt pvda ofzo) lijkt me dan nog logischer qua verkiezingsprgramma, maar lijkt me vanwege de grote overwinning der koeien ook zeer onwaarschijnlijk. (heb zelf sp gestemd --> niet met het id dat ze ook maar in buurt van de coalitie zouden komen overigens)
|
![]() |
SP sluit coalitie LPF / CDA niet uit
SP-leider Jan Marijnissen sluit een coalitie met het CDA en LPF niet uit. "Er zijn meer mensen die het idee aanhangen van de winnaars samen in de regering. Ik ben daar ook wel voor." Dit zei Marijnissen in het tv-programma Netwerk. De SP kent, net als het CDA en LPF, een goede verkiezingsuitslag. De SP-leider zegt wel inhoudelijke problemen te zien omdat de LPF zich 'erg rechts heeft gepositioneerd'. Ook vreest Marijnissen dat de SP te weinig gewicht heeft om dingen voor elkaar te krijgen in een coalitie met twee grote partijen. (RTL 4 text) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Seks met dieren strafbaar stellen? Rollo Tomasi | 224 | 09-04-2004 21:04 | |
Koers VVD NN | 193 | 08-02-2004 14:46 | |
De kiezer heeft gesproken Unexplained | 32 | 02-03-2003 16:19 | |
Help, ik ben de weg kwijt in de politiek! Severus | 25 | 25-01-2003 03:16 | |
LPF kiezers gaan naar SP? SugarBooger_=w= | 7 | 03-12-2002 19:57 | |
Prognoses en uitslagen verkiezingen Conan the Librarian | 155 | 24-05-2002 22:29 |