Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2004, 09:56
not2secure4u
not2secure4u is offline
Ik heb een relatie met een meisje die 60 Km van mij woont , voor mij is dit tamelijk lastig (voor haard ook) omdat we elkaar nooit zien , zij heeft immens strenge ouders (ze mag geen lief hebben tot binnen 2 jaar zogezegt) dus we moeten dat grotendeels verzwijgen ... Nu weet ik echt niet hoe ik verder moet gaan ... we kunnen elkaar alleen maar zien in vakanties , ik zie haar heel graag en zei mij ook , maar ik weet niet hoe ik er moet geraken , (in een tijdspanne van 1 dag heen en weer) ...

heeft iemand ervaring met dit soort dingen , o ja ik rij nog niet met de auto en zei ook niet ...

Bedankt voor jullie hulp !

Nick
Oud 05-09-2004, 09:58
Maarten
Maarten is offline
Is er geen goed vervoer daarheen?

Bus. Trein?!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 10:00
not2secure4u
not2secure4u is offline
Wel nee , ik woon in the middle of nowhere (Gooik) en zei in Sint - niklaas ... (Belgie allemaal)

Ik weet echt niet goed wat te doen
Oud 05-09-2004, 10:05
Dzjes
Dzjes is offline
Er is toch een station in st niklaas? Als jij ernaartoe mag treinen van je ouders is er toch geen probleem? Dan moet zij maar een smoes verzinnen ofzo?
En er hoefttoch niet perse een station te zijn in jouw dorp, je kan toch wel naar het dichtsbijzijnde station fietsen?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 10:06
miekmuis
miekmuis is offline
Volgens mij is er geen plaats waar geen bus gaat. En anders moet je een stukje fietsen voor de dichtstbijzijnde bushalte. Moet toch best mogelijk zijn?

Verder... hoe oud is dat vriendinnetje?
Oud 05-09-2004, 10:24
need4speed
need4speed is offline
Euhm... als ze geen vriend mag hebben tot haar (denk ik) 18de, dan heeft het voor hem weinig nut om op bezoek te komen.
Ze kan moeilijk zeggen dat het een "gewone vriend" is die even 60 km voor haar reist.

Jullie kunnen elkaar wel tegenmoet reizen, dus in een plaatsje dat ongeveer in het midden ligt elkaar ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:02
Reem
Reem is offline
Bij haar thuis afspreken zal inderdaad moeilijk gaan. Maar er moet toch een manier te vinden zijn om elkaar te zien? Elkaar tegemoet reizen bijvoorbeeld
Oud 06-09-2004, 10:02
Verwijderd
Mijn vriendin en ik wonen ook erg ver uit elkaar (meer dan 2 uur reizen met het openbaar vervoer.) Dat is gewoon lastig, je mist elkaar gewoon ontzettend weer. Ze mag wel hier komen, maar dan maar 1 dag (niet blijven slapen) en een retourtje kost bijna 25 euro. Dus we zien elkaar bijna nooit. Is gewoon erg lastig.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:29
Verwijderd
Als je begint aan een relatie, zeker een lang afstands-relatie, moeten er gewoon dingen als dus bvb vervoer geregeld worden. Gebeurt dit niet, kun je er snel een eind aan winden.
Haar ouders zijn erg streng en weten het daarom niet? Valt er absoluut niet over te praten? Geen leap-wholes?
Als je elkaar weinig ziet daardat je ver weg woont, of niet vaak genoeg kan komen, kun je dat toch positief juist gebruiken. 'Ik zie haar maar 1 keer in de maand, dus waarom niet. Ze zal niet overdonderd worden, het is een handige start/ervaring'.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:59
Amore
Amore is offline
Heb zelf wel eens een keer een vriend gehad die 2,5 uur reizen van me af woonde. En daar kan ik zelf niet tegen. Ik wil kunnen zeggen; Ik ben zo bij je. Ik kan er gewoon niet tegen. De afstand. Maar dat wil niet zeggen dat het dan ook niet lukt. Want er zijn genoeg mensen die ook een afstands relatie hebben waar het wel bij lukt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 13:05
Stefanie
Stefanie is offline
Kun je niet ergens anders afspreken? In een grote stad waar je kunt winkelen ofzo? En waarom mag jouw vriendin van haar ouders dan geen vriend hebben? Heb je het daar weleens over gehad?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 13:51
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
In Sint-Niklaas is toch een treinstation? Tenminste...als ik met de trein van Antwerpen naar Oostende reis, kom ik altijd langs Sint-Niklaas. Het is toch altijd wel mogelijk om naar het dichtsbijzijnde treinstation te gaan met openbaar vervoer? Bovendien, 60 km is niet zo heel veel met openbaar vervoer hoor. Mijn vriend en ik wonen bijna 200 km uitelkaar, en dat is te reizen in ongeveer 2 uur met openbaar vervoer.

Als je naar haar toegaat, kan zij toch zeggen dat ze de stad in gaat ofzo, of dat ze naar de film gaat met vrienden? Moet niet zo heel moeilijk zijn toch? Het lijkt me alleen wel lastig om liefde 2 jaar geheim te houden, maar als jullie écht om elkaar geven, is het het proberen waard, toch?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:28
DvoorA
DvoorA is offline
misschien ben ik wel te romantisch als ik nu ga beweren dat je liefde niet moet en kunt stoppen? Laat je nergens door tegenhouden. Negeer die ouders. Wat wouden ze doen? Je loopt gewoon de deur uit! 60 km, daar ben je binnen een uur. Dus je gaat er een beetje vroeg in de middag heen en je hebt een mooie tijd en dan ga je met de trein 's avonds weer terug Als je echt verliefd op haar bent, zou je zelfs gaan lopen neem ik aan..dat zou ik althans wel doen
Oud 07-09-2004, 16:39
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
60 km is toch iets van een uurtje met het openbaar vervoer? Dat lijkt me niet echt een probleem. Als jullie beiden een dagje vrij hebben gewoon op de trein stappen. Ik ga ook weleens een dagje naar amsterdam om te winkelen en dat is ongeveer 80 km. Het is idd lastiger omdat de ouders ertegen zijn, dan moet het stiekem enzo.

Maar echt een lange afstand vind ik het niet.. Mijn vriendje woont zelf in drenthe, ik in noord-holland (das 170 km ofzo) En dat lukt al een half jaar.. Wij proberen zoveel mogelijk tijd voor elkaar te maken, kijk of jullie dat ook lukt. Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten