Advertentie | |
|
![]() |
|
?? ik had al gereageerd op misty maar dat bericht is in ene pleite.
In elk geval bedankt misty. enkele reacties op wat je hebt geschreven: Ik denk dus dat als je met je vrienden uitgaat en danst je jezelf niet bent. Dan komen er misschien ook meisjes op je af die niet bij je passen. -ik dans helemaal niet, ik kan het niet en ik wil het niet. Je kan wel zeggen doe gewoon wat er is niemand die je bekritiseert ofzo maar ik ga gewoon op slot als ik probeer te dansen. ![]() -Als ik al uitga gaat iedereen die ik ken naar een tent waar boven een kroeg zit en onder een danszaal. Ik zit meestal boven omdat ik er beneden niets aanvind, maar de meeste van mijn vrienden staan beneden te hossen. Dan voel ik me er zeg maar een beetje bij aan hangen... ik ben er wel en zij zijn er ook maar zij hebben met zijn allen lol en ik kan niet meedoen omdat ik er niets aanvind. Nog een laatste ding: als ik uitga heb ik toch steeds -mischien deels onbewust- verwachtingen. Want mischien zou er vanavond wel eens iets kunnen gebeuren. En elke keer gebeurt er niets dus dan heb ik ook steeds minder zin om uit te gaan. aan de 1e kant ben ik het eens met wat happygirl1 en ! am mE zeggen: het is geen wedstrijdje, neem je tijd, enzovoort. Maar aan de andere kant... iemand van een jaartje of 14 zou daar genoegen mee kunnen nemen. Ik vind echter dat het zo zachtjesaan weleens tijd is dat er iets gebeurt, want ik ben intussen 17. Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 19:20. |
![]() |
|
![]() |
hmpf das inderdaad heel erg vervelend. Ik herken het, niet bij mezelf maar bij mn eigen vriendje HIJ IS ZOOO VERLEGEN!!! Hij weet niet wat hij zeggen moet...grrr....maarja ik vind hem zo onwijs leuk dat ik er mee kan leven!! Je moet gewoon proberen om een gesprek te beginnen met zo'n meisje en dan gewoon denken van" IK KAN HET"....als je denkt het lukt toch niet of weet ik veel dan lukt het meestal ook niet dus!!! KOP OPPIE!!!
![]() *xxx* Mie |
![]() |
|
![]() |
Heb precies hetzelfde probleem. Tijde geleden leerde ik een meisje kennen en het klikte gewoon goed maar na 2 avonden praten d8 ik opeens shit ik vind die meid eigenlijk geweldig en ja hoor daarna weet ik nix meer tegen haar te zeggen
![]() Nouja ff gesmst maar op school durf ik gewoon nix tegen haar te zeggen daarna hadden we een feestje we gingen met een groep terug en ik fietste met haar 8eraan (als ik wat gedronken hebt praat ik wel met haar niet veel hoor!!!!) Ze vroeg of we ff alleen konden zijn door anders te rijden en ik zei nee (had blijkbaar nog niet genoeg op ![]() Zoals je ziet is het bij mij ook behoordelijk erg ik zou niet weten wat ik eraan moet doen want teveel drinken zuigt ook ik probeer en dat uitgaan naar disco's is idd nix meestal (niet altijd hoor!!) is het een kutavond omdat ik er8er bengekomen dat ik echt nix durf. |
![]() |
||
Citaat:
probeer in elk geval (kweet niet hoe lang het geleden is maar toch) haar duidelijk te maken dat je eigenlijk best benieuwd bent naar wat ze toen wou en dat je zon vraag niet verwachtte en daarom nee zei ofzo. Hoe eerder ze dat weet, hoe beter je kansen zijn als ik dat zo uit mag drukken. Weet je, op zich zou ik het mischien wel naar me zin kunnen hebben in een disco, maar dan zou ik me van tevoren en in de disco zelf zoveel MOETEN drinken dat ik niet meer stilsta bij wat ik doe. Dan kan ik meehossen tussen de anderen en dan durf ik zon meid wel aan te spreken. Maar dat heb ik er niet voor over. Ik VERDOM het om alcohol te gebruiken als een medicijn, waardoor ik losser word en kan meehosssen met de rest. (als dat al iets is om trots op te zijn: dat je jezelf ertoe kan zetten om dat soort dingen te doen terwijl je ze niet leuk vindt!) Ik drink omdat ik het lekker vind, en niet omdat zwaar aangeschoten zjn een voorwaarde is om het naar mijn zin te hebben. (en daarbij komt dat ik niet teveel mag drinken omdat anders mijn lever naar de klote gaat ivm medicijnen, maar dat terzijde. Als ik een gezellige avond met vrienden heb, let ik daar ook niet echt op. ![]() |
![]() |
|
je moet jezelf gewoon vertellen dat je goed bent, net zo lang dat je het zelf gelooft, daarna kan je anderen daarvan overtuigen
![]() ik zeg niet wordt arrogant, zit een verschil tussen weten dat je wat waard bent en arrogant zijn, waar ook niks mis mee is.
|
![]() |
k vindt het altijd kei lief als een jongen een verlegen overkomt..
maar ik kan me goed voorstellen dat ze er zelf meej zitten... wat je zei van oww ik ben bang dat het doodbloed met het aanknopen van een gesprek... dat kan altijd gebeuren ook als je elkaar langer kent toch?? maar jah ... wish you good luck! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien ff een beetje een late reactie maar wat heeft je leeftijd hier nou mee te maken????????(' ![]() Ik ken ook iemand van 20 en doe heeft nog nooit een vriendin gehad hoor so don't worry Kuzzzzz |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kijk eigenlijk weet ik wel dat het niet erg is... alles komt op zijn tijd enz enz. Maar aan de andere kant hebben bijna alle jongens die ik ken al een vriendin (gehad), en ik vind het moeilijk om te accepteren dat ik anders ben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is verlegen zijn een afknapper voor jongens ? Amberx08 | 28 | 30-01-2017 21:42 | |
Algemene schoolzaken |
Verlegen.. ~Onmymind | 9 | 15-11-2012 10:50 | |
Psychologie |
verlegen lovenasty | 5 | 19-11-2007 18:49 | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet gaan + verlegen ydhja22 | 27 | 27-10-2006 14:35 | |
Psychologie |
te verlegen meesje | 7 | 20-10-2006 10:43 | |
Liefde & Relatie |
extreem verlegen... l{us | 16 | 10-05-2004 21:05 |