Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2002, 16:51
muckymouse
muckymouse is offline
weten jullie hoe het voelt.
Weten jullie wel wat je degene aandoet waar je wat mee hebt. Denken jullie dat t goed te praten valt!!!!!! dat jullie vriend/vriendin echt zo naief is om je zoiets maar te vergeven.

ja ik heb t over vreemdgaan.

Ik ben net trug van vakantie, zit te chatten op msn en krijg gelijk t voor me kop gesmeten dat me vriend vreemd is gegaan. Terwijl ik in zwitserland constant aan HEM heb zitten denken, was hij in nederland lekker bezig. Jippiejee me vriendin is weg ik kan alles maken. Dit is godverdomme al de 3e keer dat ik wordt bedrogen. Zijn er nog wel goede jongens op deze wereld. en zo ja waar zijn ze. En wat moet ik nou doen. Ik denk dat het nu toch echt over is, hoe kan ik hem nu ooit nog vertrouwen.

ok dit is een lekker wazig berichtje, maar ik moest gewoon me verhaal kwijt, ben een beetje overstuur......
Oud 03-03-2002, 16:56
Ilona1
Ilona1 is offline
Je hebt HELEMAAL gelijk! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Hoewel niet alle jongens hetzelfde zijn, heb ik nu aan allemaal een hekel, want alle jongens die ik tref zijn hetzelfde
Oud 03-03-2002, 17:04
ECKO*72
ECKO*72 is offline
euhh.. is het al uit tussen jullie? want je zegt : ''<B>Ik denk dat het nu toch echt over is, hoe kan ik hem nu ooit nog vertrouwen</B>.
''
ALs het nog niet uit is...--> maak het uit, hij is echt niet te vertouwen zal ook wel niet gebeuren.

*zit te chatten op msn en krijg gelijk t voor me kop gesmeten dat me vriend vreemd is gegaan.* Zei je vriend dat ie was vreemdgegaan of iemand anders, als hij het was blijkt ie ook nog eens zeer zwak te zijn door het over msn te vertellen.
g
Oud 03-03-2002, 17:15
ShiningStar
ShiningStar is offline
Citaat:
ECKO*72 schreef:
euhh.. is het al uit tussen jullie? want je zegt : ''<B>Ik denk dat het nu toch echt over is, hoe kan ik hem nu ooit nog vertrouwen</B>.
''
ALs het nog niet uit is...--> maak het uit, hij is echt niet te vertouwen zal ook wel niet gebeuren.

*zit te chatten op msn en krijg gelijk t voor me kop gesmeten dat me vriend vreemd is gegaan.* Zei je vriend dat ie was vreemdgegaan of iemand anders, als hij het was blijkt ie ook nog eens zeer zwak te zijn door het over msn te vertellen.
g

En als je het niet van hem zelf hoorde.. moet je ook nog maar afwachten of het waar is!! maar weet je zeker dat het waar is? dumpen!
en niet erover inzitten! heel veel jongens zijn zo.. (lees mijn verhaal maar) maar je moet er gewoon voor open staan en dan komt HIJ vanzelf wel! trust me
suc6ie!! kus
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 17:47
Vraag
Vraag is offline
Vreemdgaan is (te) normaal geworden....

Oud 03-03-2002, 17:53
bracelance
bracelance is offline
ik geef toe ik WAS er eentje maar al een jaar niet meer. Vond vrouwen kwetsen niet echt leuk, maar het versieren wel.. ach ja, hormonen he. Gelukkig is dan nu een heel stuk minder.
Oud 03-03-2002, 17:53
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ik denk dat het bericht player hier uit zijn verband wordt gerukt...
player betekent letterlijk natuurlijk wel degelijk `bespeler` mar dat wijst tegenwoordig nog niet meteen op vreemdgaan, liegen of bespelen
een player wordt ook wel gebruikt voor een man die veel vrouwen heeft, maar dat hoeft zeker niet allemaal tegelijk
vele vrouwen tegelijk hebben is niet fout, zolang je het maar bij seksuele relaties houdt...voor liefde is dan geen plaats
ik denk dat veel players zich dit wel bewust zijn hoor
niet alle players zijn fout
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 18:14
Verwijderd
Er wordt hier nu net gedaan alsof iemand die vreemdgaat meteen een player is...beetje uit z'n verband getrokken..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 18:41
muckymouse
muckymouse is offline
whatever, t ging er ff over hoe fucking veel pijn t doet. en dan heb ik t dus over vreemdgaan.
Tegenwoordig is niemand meer te vertrouwen
Oud 03-03-2002, 18:42
AMDFreak
AMDFreak is offline
De ware zal jij nog wel tegen komen!
Oud 03-03-2002, 20:07
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
De ware zal jij nog wel tegen komen!
ik geloof niet in de ware, er zijn meerdere mensen die bij je passen, maar helaas vind ik steeds de verkeerde..
Oud 03-03-2002, 20:15
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
ECKO*72 schreef:
''

g
neej, van hem kreeg ik een vaag mailtje van ik ben vandaag niet berijkbaar. Iemand anders vertelde t me
Oud 03-03-2002, 20:29
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
precies..

in zo'n fuckin' situatie zit ik nu ook..
gister was alles zooow leuk, handje vast, kusje kusje en nu op msn zegt ie dat hij me toch maar niet wil.. hij wil me geen verdriet doen zegt ie.. neej hoe voel ik me nu dan?! ut doet pijn..

[Dit bericht is aangepast door ~*InDo SHorTy*~ (03-03-2002).]
Oud 03-03-2002, 22:16
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
ik heb echt een hekel aan vreemdgaan, ik snap echt hoe iemand dat kan doen..! (maar dan zal dan blijkbaar wel aan mij liggen dan....)

Muckymouse : je verdient beter..!!
Oud 04-03-2002, 08:22
highlight
highlight is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Gelukkig is dan nu een heel stuk minder.

Is het nog niet over dan?
Oud 04-03-2002, 12:38
Dotcom
Dotcom is offline
Als iemand ouder wordt zal hij/zij niet meer vreemdgaan, omdat deze mensen toe zijn aan een echte serieuze relatie.
Als je 16 bent, heb je nog een heel leven voor je, en kun je er vanuit gaan dat je verkering echt niet eeuwig stand zal houden, omdat je nog te veel verandert.
Je mist ook heel veel als je je al zo vroeg gaat binden.
Hoe langer je je gaat binden, hoe erger de klap.
Jongens van 16 zijn inderdaad niet te vertrouwen, ik weet gewoon uit die tijd, dat het mij en mijn vrienden weinig kon schelen als je vreemd ging.
Maar als iemand de leeftijd van 20 bereikt hebt (en dat gaat heel snel), komt 'vrouwen versieren' niet meer in het woordenboek van de meeste jongens voor.
Het is erg vervelend, maar such is life.
Daarom zou ik me er ook niet te veel van aantrekken, zelfs de ergste versierder wordt vanzelf een normale man.
Gewoon afwachten dus.
Oud 04-03-2002, 15:07
Verwijderd
je bent jong,en je wilt wat

(daantje wat zeg je nu weer ) !
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 15:49
Verwijderd
nooit iemand versieren in een cafe.... probeer iemand eerst echt goed te leren kennen....
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 16:39
ilsy
ilsy is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Als iemand ouder wordt zal hij/zij niet meer vreemdgaan, omdat deze mensen toe zijn aan een echte serieuze relatie.
Als je 16 bent, heb je nog een heel leven voor je, en kun je er vanuit gaan dat je verkering echt niet eeuwig stand zal houden, omdat je nog te veel verandert.
Je mist ook heel veel als je je al zo vroeg gaat binden.
Hoe langer je je gaat binden, hoe erger de klap.
Jongens van 16 zijn inderdaad niet te vertrouwen, ik weet gewoon uit die tijd, dat het mij en mijn vrienden weinig kon schelen als je vreemd ging.
Maar als iemand de leeftijd van 20 bereikt hebt (en dat gaat heel snel), komt 'vrouwen versieren' niet meer in het woordenboek van de meeste jongens voor.
Het is erg vervelend, maar such is life.
Daarom zou ik me er ook niet te veel van aantrekken, zelfs de ergste versierder wordt vanzelf een normale man.
Gewoon afwachten dus.
Hmmz..ben ik het toch niet echt mee eens..Er zijn genoeg gasten van in / rond de 20 die ook grote 'players' zijn..M'n ex is er het bewijs van, dus iemand van 20 kan net zo triest zijn als iemand van 16!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 17:35
boy in love 84
boy in love 84 is offline
er bestaan zeker nog jongens die echt zijn, maak je maar niet druk. ik ken er zat die een vaste vriendin hebben en die haar nooit zouden bedriegen. waaronder ik !
ben gek op haar, ze is mijn alles
Oud 05-03-2002, 08:41
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
leuk wat er allemaal kan gebeure als jij op vakantie bent he, heb hetzelfde meegemaakt .....grrrrr maar toch ga ik elke keer weer op vakantie....en gaatet elke keer weer fout
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 08:45
FB
FB is offline
Tja, vreemdgaan wordt tegenwoordig steeds normaler... Ik heb soms wel het gevoel alsof ik een van de weinige jongens ben die er niet over denkt om vreemd te gaan...

Aan de andere kant, misschien dachten veel jongens die vreemdgingen daar eerst ook wel zo over. Maarja, je weet nooit wie je tegenkomt he

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 08:49
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
nare man schreef:
Er wordt hier nu net gedaan alsof iemand die vreemdgaat meteen een player is...beetje uit z'n verband getrokken..
Yup, vind ik ook. Er zit een wereld van verschil tussen.

En euhh, betrouwbare jongens zijn meestal niet de spontane gasten die iedereen kunnen krijgen, maar juist degenen die moeite ermee hebben. Zij waarderen iemand dan ook meer..

Dat lijkt me iig zo.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:22
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
weten jullie hoe het voelt.
Weten jullie wel wat je degene aandoet waar je wat mee hebt. Denken jullie dat t goed te praten valt!!!!!! dat jullie vriend/vriendin echt zo naief is om je zoiets maar te vergeven.

ja ik heb t over vreemdgaan.

Ik ben net trug van vakantie, zit te chatten op msn en krijg gelijk t voor me kop gesmeten dat me vriend vreemd is gegaan. Terwijl ik in zwitserland constant aan HEM heb zitten denken, was hij in nederland lekker bezig. Jippiejee me vriendin is weg ik kan alles maken. Dit is godverdomme al de 3e keer dat ik wordt bedrogen. Zijn er nog wel goede jongens op deze wereld. en zo ja waar zijn ze. En wat moet ik nou doen. Ik denk dat het nu toch echt over is, hoe kan ik hem nu ooit nog vertrouwen.

ok dit is een lekker wazig berichtje, maar ik moest gewoon me verhaal kwijt, ben een beetje overstuur......

Jup, ze bestaan nog, die jongens, mijn ex was er zo een. Samen oud worden type (dat zag ik nie zo zitten, vandaar het 'ex').
Nu ik erover nadenk, veel jongens uit mijn klas zullen ook nooit vreemdgaan, die zijn echt heel serieus over verkering en zelfs over zoenen, zomaar zoenen doen de meeste niet.
Misschien moet je eentje van het gymnasium zoeken? Die bij mij op school zijn allemaal heel lief hoor
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:14
dwarfy
dwarfy is offline
k moet zeggen dat die players ook kunnen veranderen.. al 2 jaar ken ik zo'n gozer.. en al meerdere keren ben k met m gegaan.. elke keer werd het bijna iets en dan toch weer niet omdat ie elke keer weer met een ander ging... maar vandaag werd k toch ff overdonderd... Hij wil wel wat met me! En hij gaat al n tijdje nie meer met anderen. Hij wil nu dus mij.. geen andere meer... k weet ut k kijk nog wel uit.. maar tis toch een verbetering.. het slijt met de jaren..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten