Advertentie | |
|
![]() |
|
ik geef toe ik WAS er eentje maar al een jaar niet meer. Vond vrouwen kwetsen niet echt leuk, maar het versieren wel.. ach ja, hormonen he. Gelukkig is dan nu een heel stuk minder.
|
![]() |
Ik denk dat het bericht player hier uit zijn verband wordt gerukt...
player betekent letterlijk natuurlijk wel degelijk `bespeler` mar dat wijst tegenwoordig nog niet meteen op vreemdgaan, liegen of bespelen een player wordt ook wel gebruikt voor een man die veel vrouwen heeft, maar dat hoeft zeker niet allemaal tegelijk vele vrouwen tegelijk hebben is niet fout, zolang je het maar bij seksuele relaties houdt...voor liefde is dan geen plaats ik denk dat veel players zich dit wel bewust zijn hoor niet alle players zijn fout |
![]() |
||
Citaat:
|
precies..
in zo'n fuckin' situatie zit ik nu ook.. gister was alles zooow leuk, handje vast, kusje kusje en nu op msn zegt ie dat hij me toch maar niet wil.. hij wil me geen verdriet doen zegt ie.. neej hoe voel ik me nu dan?! ut doet pijn.. ![]() [Dit bericht is aangepast door ~*InDo SHorTy*~ (03-03-2002).]
|
Als iemand ouder wordt zal hij/zij niet meer vreemdgaan, omdat deze mensen toe zijn aan een echte serieuze relatie.
Als je 16 bent, heb je nog een heel leven voor je, en kun je er vanuit gaan dat je verkering echt niet eeuwig stand zal houden, omdat je nog te veel verandert. Je mist ook heel veel als je je al zo vroeg gaat binden. Hoe langer je je gaat binden, hoe erger de klap. Jongens van 16 zijn inderdaad niet te vertrouwen, ik weet gewoon uit die tijd, dat het mij en mijn vrienden weinig kon schelen als je vreemd ging. Maar als iemand de leeftijd van 20 bereikt hebt (en dat gaat heel snel), komt 'vrouwen versieren' niet meer in het woordenboek van de meeste jongens voor. Het is erg vervelend, maar such is life. Daarom zou ik me er ook niet te veel van aantrekken, zelfs de ergste versierder wordt vanzelf een normale man. Gewoon afwachten dus.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tja, vreemdgaan wordt tegenwoordig steeds normaler... Ik heb soms wel het gevoel alsof ik een van de weinige jongens ben die er niet over denkt om vreemd te gaan...
Aan de andere kant, misschien dachten veel jongens die vreemdgingen daar eerst ook wel zo over. Maarja, je weet nooit wie je tegenkomt he Grtz, F |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En euhh, betrouwbare jongens zijn meestal niet de spontane gasten die iedereen kunnen krijgen, maar juist degenen die moeite ermee hebben. Zij waarderen iemand dan ook meer.. Dat lijkt me iig zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu ik erover nadenk, veel jongens uit mijn klas zullen ook nooit vreemdgaan, die zijn echt heel serieus over verkering en zelfs over zoenen, zomaar zoenen doen de meeste niet. Misschien moet je eentje van het gymnasium zoeken? ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
k moet zeggen dat die players ook kunnen veranderen.. al 2 jaar ken ik zo'n gozer.. en al meerdere keren ben k met m gegaan.. elke keer werd het bijna iets en dan toch weer niet omdat ie elke keer weer met een ander ging... maar vandaag werd k toch ff overdonderd... Hij wil wel wat met me! En hij gaat al n tijdje nie meer met anderen. Hij wil nu dus mij.. geen andere meer... k weet ut k kijk nog wel uit.. maar tis toch een verbetering.. het slijt met de jaren..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Mac]Flash Player Plugin Fout London | 5 | 23-04-2014 15:30 | |
Liefde & Relatie |
ik besef ineens weer dat ik hem al jaren mis...hoe vergeet ik hem ooit, of krijg ik h Lilything | 7 | 07-07-2003 22:20 | |
Liefde & Relatie |
Heb ik weer! (players) Playgirl | 12 | 17-03-2003 15:57 | |
Liefde & Relatie |
hij is een player Kleine Tulp | 69 | 01-12-2002 19:05 | |
Games |
Unreal editor LennArt | 12 | 23-12-2001 14:43 |