![]() |
|
Ik heb een probleempje met de windowsupdate site (http://windowsupdate.microsoft.com). Hij laadt bij mij namelijk alleen een compleet blanco pagina in. (dus alsof je about:blank inlaadt).
Besturingssysteem: Win98 SE IE 6.0 processor: PII 233 verbinding: ADSL via Mxstream via router De andere computers die via de router dezelfde verbinding hebben kunnen de site wel inladen, maar deze niet.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gezien de kosten daarvan zouden ze falliet gaan. plus dat o.a. microsoft zeurt over illegale software, maar zijn uscces er aan heeft te danken net als mp3 onderzoeken wijzen uit dat mp3 goed is voor de muziek industrie.
|
Er wordt behalve versie info niks verstuurd naar de MS-site... dat staat teminste in de voorwaarden, dus is het zwaar onwaarschijnlijk dat er ooit wat gebeurd als je update...
Waarom 't niet werkt... geen idee... gooi je temp leeg... misschien moet ie de "detector" opnieuw inladen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
Software & Hardware |
[Win 2000] Hotfixes niet tijdens de installatie Rob | 9 | 02-05-2005 10:32 | |
Software & Hardware |
[Software] McAfee Virusscan 8 installeert niet D@mien | 8 | 22-06-2004 09:50 | |
Software & Hardware |
Windowsupdate lukt niet. langejongen | 7 | 21-10-2003 05:08 | |
Software & Hardware |
Google doet het niet meer Duttyrock | 13 | 08-10-2003 12:06 |