Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Yep nu Hééééél verliefd
![]() ![]() ![]() Ach zal wel goed komen....... Xahe
|
Verwijderd
|
Ik ben nu echt best wel verliefd. Hij gaat vrijdag voor tien dagen naar Blanes (Spanje) met de rest van de zesde en ik ga hem echt heel erg missen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook ooit zo verliefd geweest...op een boy!!
Ik deed er echt alles voor om hem maar heel ffies te zien ook al waren het maar 5 minuten, toen was ik al helemaal happy..!! Het was zelf zo dat ik in 5 minuten naar huis wou fietsen want dat reed hij langs me huis en dan kon ik hem zien...!! Nou dat was wat joh..!! Maargoed....GreetzZz Ulygan |
![]() |
|
Jemig, het is ongezond zo verliefd als ik nu ben
![]() Ik kan best een paar dagen zonder d'r hoor, daar niet van, maar het is bij mij nog nooit twee maand lang verliefdheid op dit niveau geweest. En het lijkt alleen maar erger te worden... ![]() Damn ik ben ongelooflijk happy ![]()
||
![]() |
Citaat:
.. nehh je raakt hem nie kwijt ![]() ![]() on topic: ja .. mijn ex daar waz ik zooo verliefd op geweest gewoon te eng voor worden! ook nadat het uit was gegaan kon ik hem nie vergeten .. ![]() ik zal een zwak voor hem blijven hebben...
|
Ben nog nooit zo verliefd geweest en ik heb ook niet het idee dat ik dat ooit nog wordt. Wat ik nu voor mijn vriend voel, is zo bijzonder, dat ik eigenlijk niet eens hoop dat ik dat ooit nog voor een ander zou voelen. Ik ben al bijna 5 maanden heel erg verliefd op em en ik weet zeker dat dat nog wel langer door zal gaan....
Schat ik hou van je! |
![]() |
|
![]() |
Ja, bij mij is het ook een hele situatie. Echt een groot drama.
Er gaat geen minuut voorbij dat ik niet aan haar denk. Als ik een liefdes liedje hoor, begin ik al heel snel zachtjes te huilen. Als ik in mijn bed ga liggen, om te gaan slapen, kan ik niet slapen, omdat ik constant aan haar denk. Ik zou willen dat we weer bij elkaar waren. Zodra ik terug ben van school, kijk ik naar foto's van haar. Dan kijk ik naar haar lieve gezicht, Dan kijk ik naar haar lieve lach, Dan kijk ik naar haar mooie lichaam. Elke keer als ik een mailtje stuur, kan ik niet wachten op een antwoord. Ik word helemaal gek als ze niet reageerd. Ik wordt sowieso helemaal gek, omdat ze niet bij me kan zijn. Mijn leven is een grote puinhoop op dit moment.
|
![]() |
Ik word verschrikkelijk stil en gevoelig als hij niet bij mij is..
Zit de uren af te tellen tot ik hem weer zie.. Word gek als ik hem niet kan zien.. Wil nix meer doen zonder hem.. Lijkt erop dat ik alleen nog maar zijn naam kan uitspreken.. Voel me slecht als hij zich slecht voelt.. Ben happy als hij dat ook is... ok, ik geef toe....ik ben schuldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Anyway, tis vaak zo moeilijk te geloven dat hij ook wel zo veel om je geeft als jij om hem.. ![]() doeg Rosie |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd? Ik? Kan dat?!?! state_of_mind | 28 | 14-09-2004 19:57 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd en "misselijk" GozerT | 25 | 16-07-2003 17:30 | |
Liefde & Relatie |
Jongens met vlinders??? Verwijderd | 51 | 15-04-2003 08:13 | |
Liefde & Relatie |
ooit zo verliefd geweest? miss_loves_you | 15 | 18-01-2003 11:36 | |
Liefde & Relatie |
ben je ooit zo verliefd geweest dat je.... stefanietje | 37 | 26-02-2002 08:58 |