Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2002, 15:26
Rosie
Rosie is offline
Ooi zo verliefd geweest dat je het echt niet meer uit houd, dat je echt niet zonder kan.
Heb je het nu, vertel vertel, hoe lang duurde het enz enz.

Doeg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2002, 15:29
bracelance
bracelance is offline
heb het nog steeds, al een heel dik jaar.
Oud 27-05-2002, 15:42
Stoel
Stoel is offline
aarg, ik kan nu echt niet zonder, ik wil alles schoppen en slaan, ik wil de hele wereld voor hem afreizen, ik wil alles doen, maar ik weet dat het nu even niet kan. en dat ik hem morgen zie
Oud 27-05-2002, 16:27
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja ik heb t nu ook al 2 maanden onderhand....kben echt nog nooit zo gek op iemand geweest als op hem...hij is echt zo lief en kep ook lol met hem...vind ik ook belangrijk! als k hem kwijtraak word ik echt gek!!!!kan echt niet zonder hem (K) love ya baby!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 17:03
miro
miro is offline
Ik ben nog nooit zo verliefd geweest als ik nu ben.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 17:32
bumblebee
bumblebee is offline
k ben ook zoooooow verliefd...Ik lijk wel gek..in alles wat ik doe...het is soms zoow leuk..maar soms zooooow frustrerend...ik kan mezelf wel iets aandoen als ik een tijdje niets van hem hoor..of als ik hem (veeeeel te lang) niet zie..
Oud 27-05-2002, 17:56
Kismo
Kismo is offline
Yeah me 2! Er zit een mega vlinder in mijn buik te vladderen! Al bijna een jaar ! Kben nog nooit zo gelukkig geweest
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 18:11
eden6
eden6 is offline
Ja 2x...

De eerste keer was ik een jaar verliefd... kon hem gewoon niet uit mn hoofd zetten en was echt helemaal gek van die jongen (we hebben 5 maanden iets gehad).

De tweede keer duurt nu 3 maanden, echt erg. We hebben 2 maanden iets gehad en het gaat nog wel ff duren voordat ik hem "vergeten" ben denk ik.

Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 18:13
SjöpkeLover
SjöpkeLover is offline
Ik heb me nog nooit zo happy gevoeld als nu. Ik ben echt deeply in LOVE en ik zie ook al echt een toekomst voor me samen met hem. IK denk continu aan hem en wil altijd bij hem zijn.....*zucht*
Oud 27-05-2002, 18:18
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik hou verschrikkelijk veel van mijn schatje, ik kan echt niet zonder hem en ben nog steeds helemaal verliefd op hem.... en dat na 2 jaar!!! en hij heeft dat gelukkig ook....
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 19:16
Esmée
Esmée is offline
Ik ga niet zeggen dat ik nog nooit zo verliefd ben geweest, want ik ben nou eenmaal wel eerder verliefd geweest... maar het vriendje dat ik nu heb betekent in elk geval echt veel voor me en ik denk dat we het zeker nog wel een behoorlijke tijd gaan volhouden
Oud 27-05-2002, 19:28
Verwijderd
naïef heet dat, en ja, dat ben ik ook geweest
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 19:31
dreadje
dreadje is offline
Heb ik nu...zo'n drie weken..echt geweldig gevoel maar ik word er wel heel onzeker van..want ik ben echt super bang dat ik 'm kwijt raak en dat is echt een klote gevoel
Oud 27-05-2002, 19:58
mar87
mar87 is offline
ben nu zo ongeveer meer dan een jaar verliefd op m'n vriend waarmee ik zondag een jaar heb duzz, soms is het vreselijk als hij weggaat terwijlik hem de volgende dag ofzo al weer zie. en in de zomer gaat hij een 'maand!! weg vreeeeeselijk
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:00
Verwijderd
Jah, ik heb het meegemaakt. Zit nu nog steeds met de verliefdheid. Hij heeft het jammergenoeg uitgemaakt en ik word er inderdaad helemaal gek van en ik kan niet zonder, maar zal het wel moeten.
We hebben 4.5 maanden gehad en ik hield echt zielsveel van die jongen.. Maarja..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:04
Spyker
Spyker is offline
toch apart dat bijna alleen maar vrouwen verklaren hevig verliefd te zijn...

Laatst gewijzigd op 27-05-2002 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:26
me 2 you
me 2 you is offline
Ik verkeer nu al bijna 1 jaar, en ik ben zo verliefd als nooit te voren, toch raar, dat je een persoon elke dag ziet, en je hem nooit moe wordt... !!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:32
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Spyker schreef:
toch apart dat bijna alleen maar vrouwen verklaren hevig verliefd te zijn...

dat viel me idd ook al op ja...
Oud 27-05-2002, 21:35
Piccola
Piccola is offline
Heb het hiervoor 2x gehad en heb het nu weer heel erg!
Vandaag over een week zijn we een jaar samen!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 23:25
Undeclinable
Undeclinable is offline
....veel te verliefd ..veel te gek op dr.... hield..en hou..zo onwijs veel van d'r ...........aaargh ik mis dr....

..gevoel is dr nog steeds..en zal nog wel tijdje blijven.. damn ik wil dr terug ;(
Oud 28-05-2002, 00:36
MysticDust
MysticDust is offline
Ben totaal niet verliefd.....zelfs nog geen klein vlindertje dat ergens in mijn buik stil zit.
Maar dat kan erg snel veranderen.....al ben ik nooit zo heel lang verliefd op iemand....alleen in het begin van de relatie, eerste 2 maanden ongeveer.
Daarna gaat het over in houden van, heb ik ook meer gevoel van zekerheid. Maar dan ben ik nog 10 keer gekker op haar
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 01:15
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
ja ik zie haar over 25 uur want ik ga weer 3 maanden bij haar wonen in america...... het is al weer 3 1/2 maand geleden dat ik haar zag maar ik heb het vol gehouden....ja dit is echt een meesterlijk gevoel
Oud 28-05-2002, 06:16
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik ken dat gevoel dat gevoel heb ik nu bij me vriendje vind em al zo lang leuk en hij bleek mij dus ook leuk te vinden maar we durfte er beiden niet voor uit te komen omdat we bij elkaar in de klas zitten maar hij is er uiteindelijk voor uitgekomen en nu hebben we alweer een aantal weekjes met elkaar en ik ben zo verliefd
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 10:11
Verwijderd
Ja, wel eens gehad, duurde ongeveer een heel schooljaar
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 11:20
Verwijderd
tot nu toe ben ik nog steeds stapelgek op me meissie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2002, 11:54
Verliefde Ikke
Verliefde Ikke is offline
Ik ben op het moment ook SUPERVERLIEFD, en volgens mij bestaat er niets beters dan heerlijk verliefd zijn.
Vanavond zie ik hem weer, en daar leef ik dan ook helemaal naar toe. Ik vind dat iedereen verliefd moet zijn, dan zou het leven een stuk vrolijker zijn, want iemand die verliefd is, ziet er meteen een stuk mooier en gezonder uit. En ik ben daar het levende bewijs van!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 11:59
Verwijderd
heb het nog steeds, niet puur verliefdheid, maar echt houden van.. En al anderhalf jaar, en ja, het wordt nog steeds erger
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 13:15
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Ooi zo verliefd geweest dat je het echt niet meer uit houd, dat je echt niet zonder kan.
Heb je het nu, vertel vertel, hoe lang duurde het enz enz.

Doeg
Duurt nu al meer als een jaar.. Ondertussen heb ik wel een vriend gehad enzo.. maar ik ben hem altijd zo leuk blivjen vinden.

Deze jongen is mijn beste maatje.. Hij is ook heel lang verliefd op mij geweest en hij is het nu ook weer net als ik. bij mij is het weer helemaal teruggekomen en hij weet dat.

Hij laat mij heel erg merken dat hij ook wil.. heel graag wil... (ga verder niet in details) Maar Hij heeft ook al heel lang een vriendin, deze woont in Arnhem is jonger en gaat de laatste tijd ook neit zo goed. Toch is dit voor hem een hele moeilijk keuze, wat ik snap omdat ikd at zelf ook heb gehad.

MAar ik vind het dus best wel moeilijk omdat hij gewoon mijn beste vriend is en ik die van hem. Dat het goed tussen ons staat vast... dat er wat gebeurt ook...
Maar wanneer?

voorlopig gaan we door zoals we al een jaar doorgaan, want een goeie vriendschap is belangrijker dan wat dan ook...

We zien wel hoe het loopt...
Oud 28-05-2002, 13:56
Xahe
Xahe is offline
Yep nu Hééééél verliefd Het probleem is op de vriendin van een vriend van me Ze weet het wel, maar wat zij wil weet ik niet Het gaat niet al te best tussen die 2 maar wil ze ook nie allebei kwijt.

Ach zal wel goed komen.......

Xahe
Oud 28-05-2002, 14:08
Cinamon
Cinamon is offline
uhm
ja
.....
ik kan aan niks anders denken
Oud 28-05-2002, 14:44
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
ik ben echt onwijs verliefd..
ik ben in staat om de hele dag te bellen en zijn stem t horen en om hem alles te vragen..
of om gewoon alleen aan de telefoon te hangen er hoeft niet eens wat gezegd te worden van mij..
ik heb het gevoel dat ik uit elkaar barst van verliefdheid!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:29
Verwijderd
Ik ben nu echt best wel verliefd. Hij gaat vrijdag voor tien dagen naar Blanes (Spanje) met de rest van de zesde en ik ga hem echt heel erg missen Superkut, kan niet zonder hem. Bel hem elke dag minstens drie keer en we smsen en zien elkaar ook minstens drie/vier keer in de week (meestal nog meer)! O ja, en dan sturen we ook nog eens af en toe een mailtje. En dat gaat al bijna 9 maanden zo
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:38
Jeronimo
Jeronimo is offline
Ja...ben ik ook. Helemaal verliefd ...maja...zij ook helemaal...maar niet op mij.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:07
sunnevot
sunnevot is offline
Jah
Oud 28-05-2002, 17:11
Ulygan
Ulygan is offline
Ik ben ook ooit zo verliefd geweest...op een boy!!
Ik deed er echt alles voor om hem maar heel ffies te zien ook al waren het maar 5 minuten, toen was ik al helemaal happy..!!
Het was zelf zo dat ik in 5 minuten naar huis wou fietsen want dat reed hij langs me huis en dan kon ik hem zien...!! Nou dat was wat joh..!!
Maargoed....GreetzZz Ulygan
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:22
Thutshui
Thutshui is offline
Jemig, het is ongezond zo verliefd als ik nu ben

Ik kan best een paar dagen zonder d'r hoor, daar niet van, maar het is bij mij nog nooit twee maand lang verliefdheid op dit niveau geweest. En het lijkt alleen maar erger te worden...

Damn ik ben ongelooflijk happy
Oud 28-05-2002, 17:23
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Heb ik nu...zo'n drie weken..echt geweldig gevoel maar ik word er wel heel onzeker van..want ik ben echt super bang dat ik 'm kwijt raak en dat is echt een klote gevoel

.. nehh je raakt hem nie kwijt (trust me )

on topic:
ja .. mijn ex daar waz ik zooo verliefd op geweest gewoon te eng voor worden! ook nadat het uit was gegaan kon ik hem nie vergeten .. .. en het heeft lang geduurd voordat ik om iemand anders kon geven ....(hoewel ik weet dat ik nooit meer hetzelfde zal voelen voor een ander wat ik voor hem gevoeld heb )
ik zal een zwak voor hem blijven hebben...
Oud 28-05-2002, 17:47
cerys
cerys is offline
nu.. al 8 maanden ofzo, en dit is pas de 2e keer dat ik echt verliefd ben..
Oud 28-05-2002, 17:53
xsten
xsten is offline
Ben nog nooit zo verliefd geweest en ik heb ook niet het idee dat ik dat ooit nog wordt. Wat ik nu voor mijn vriend voel, is zo bijzonder, dat ik eigenlijk niet eens hoop dat ik dat ooit nog voor een ander zou voelen. Ik ben al bijna 5 maanden heel erg verliefd op em en ik weet zeker dat dat nog wel langer door zal gaan....

Schat ik hou van je!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 00:50
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik ben nu himmel gek op me schatje... zo erg hek t nog nooit gehad en mag van mij ook nooit meer overgaan
Oud 29-05-2002, 09:59
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ik ben nu himmel gek op me schatje... zo erg hek t nog nooit gehad en mag van mij ook nooit meer overgaan
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 21:04
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ja, bij mij is het ook een hele situatie. Echt een groot drama.

Er gaat geen minuut voorbij dat ik niet aan haar denk. Als ik een liefdes liedje hoor, begin ik al heel snel zachtjes te huilen. Als ik in mijn bed ga liggen, om te gaan slapen, kan ik niet slapen, omdat ik constant aan haar denk. Ik zou willen dat we weer bij elkaar waren.
Zodra ik terug ben van school, kijk ik naar foto's van haar. Dan kijk ik naar haar lieve gezicht, Dan kijk ik naar haar lieve lach, Dan kijk ik naar haar mooie lichaam.
Elke keer als ik een mailtje stuur, kan ik niet wachten op een antwoord. Ik word helemaal gek als ze niet reageerd.

Ik wordt sowieso helemaal gek, omdat ze niet bij me kan zijn.

Mijn leven is een grote puinhoop op dit moment.
Oud 30-05-2002, 08:51
Smurf
Smurf is offline
*zucht* JAH! Ik kan niet wachten tot het zaterdag is want dan zie ik hem weer!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:56
Psychickje
Psychickje is offline
Ik word verschrikkelijk stil en gevoelig als hij niet bij mij is..
Zit de uren af te tellen tot ik hem weer zie..
Word gek als ik hem niet kan zien..
Wil nix meer doen zonder hem..
Lijkt erop dat ik alleen nog maar zijn naam kan uitspreken..
Voel me slecht als hij zich slecht voelt..
Ben happy als hij dat ook is...

ok, ik geef toe....ik ben schuldig
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:56
dreadje
dreadje is offline
Citaat:
MORTICIA schreef:

.. nehh je raakt hem nie kwijt (trust me )

on topic:
ja .. mijn ex daar waz ik zooo verliefd op geweest gewoon te eng voor worden! ook nadat het uit was gegaan kon ik hem nie vergeten .. .. en het heeft lang geduurd voordat ik om iemand anders kon geven ....(hoewel ik weet dat ik nooit meer hetzelfde zal voelen voor een ander wat ik voor hem gevoeld heb )
ik zal een zwak voor hem blijven hebben...
Een zwak voor iemand hebben is kut kun je nix aan doen maar toch...blijf je toch wel beetje afhankelijk van diegene...en ik weet zeker dat jij ook nog wel iemand vindt waar je super verlief op wordt
Oud 30-05-2002, 17:14
Verwijderd
ik heb t ook, zondag 9 maanden, en t zal veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer zo zijn
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:36
BCR
BCR is offline
Zulk soort topics zijn niet goed voor mij
Oud 30-05-2002, 20:53
dreadje
dreadje is offline
Maar is er dan niemand die doordat hij/zij zo verliefd is zo onzeker wordt? Of ben ik weer de enige
Oud 30-05-2002, 20:55
Rosie
Rosie is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Maar is er dan niemand die doordat hij/zij zo verliefd is zo onzeker wordt? Of ben ik weer de enige
Nee, je bent in ieder geval niet de enige, ik heb 8 maanden een vriend en we zijn beide nog helemaal verliefd en voelt nog steeds toppie maar als hij soms een opmerking maakt denk ik echt meteen van... oh god hij is niet meer verliefd enzo.. Ik weet niet of je dat bedoeld maar.. tis ook onzekerheid. Verder over mijn lichaam ben ik bij hem nu niet meer onzeker, eerst wel maar dat heeft ie slim opgelost.
Anyway, tis vaak zo moeilijk te geloven dat hij ook wel zo veel om je geeft als jij om hem..

doeg Rosie
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 21:46
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, wel eens gehad, duurde ongeveer een heel schooljaar
Dat is best lang
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren