Advertentie | |
|
![]() |
|
Helemaal mee eens Jadie!
Maar het is wel hartstikke moeilijk om zomaar ff op te houden jezelf te beschermen (door desinteresse) en opeens open te staan voor je familie en hun emoties. Dit is een hele grote verandering opeens, en zoiets kan echt niet ineens gaan, maar in een paar jaar moet het wel lukken, denk ik... Hoop ik...
|
Hey Phoenix,
het is toch niet erg als je beinvloedbaar bent en af en toe zwak! Emoties zijn juist heel belangrijk. En tjsa, je familie heeft macht over je, so what! Jij toch zeker ook over hen!!
|
... familie heeft macht over me via emoties. Hoe meer ik emoties onderdruk hoe minder macht de emoties en mijn familie over me heeft... - maar dan zegt iedereen weer dat dat slecht is.
en je moet idd niet overeenkomen met familie. Ow... ik ben van plan om banden grotendeels te verbreken als ik weg ben (lekker vrij leven zonder gezeur). Ookal zal ze dat pijn doen. Is dat erg hard?
||
Verwijderd
|
Citaat:
banden verbreken met mensen die je niet mag? that's cool with me. Wat is harder? hoe ze jou behandelen of dat jij gewoon rust wil? bevalt het je echt om zo emotieloos te zijn? ik ben cynisch. Laatst gewijzigd op 06-06-2002 om 20:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoe bedoelje dat je familie macht heeft over je via je emoties?
||
Citaat:
En het bevalt echt ja... - hmm... maar alle emoties zijn nog steeds veel zwakker dan dat ze vroeger waren denk ik... als ik iets leuk vind moet het echt wel heel leuk worden om mijn gemoed er enigzins door te laten beïnvloeden... - maar ik pas echt wel op dat leuk blijft bestaan ![]() ![]() macht? - zij willen dat ik iets doe, gaan zielig doen... dan krijg je medelijden dat je ertoe aan wil zetten om dat toch te doen. Dit is een voorbeeld...
|
Verwijderd
|
dus je hebt alleen de emoties die je kan gebruiken. Verdriet, wanhoop, teleurstelling. Die kan je allemaal niet gebruiken en komen dus ook niet voor in jouw woordenboek. Dan vraag ik me af waar de vraag: wat is familie? op slaat. je laat toch zeker teleurstelling in je familie doorklinken in al je stukjes. (doorklinken? meer een dolby surround set van 360 Watt)
*als ik de verkeerde term gebruik, ik ben geen natuurkundige. daarvoor moet je bij m'n vriend wezen ![]() I remain cynical. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin gaat week met ex naar Canada ivm zieke familie FT | 15 | 25-07-2007 13:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het beste? Kastanje | 14 | 26-03-2006 21:09 | |
De Kantine |
Wat is het leukste/stomste wat je als cadeau hebt gehad? RayMania | 49 | 12-09-2004 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Geloof is alles of niets / Aisha *~SaBoTaGe~* | 21 | 30-06-2004 22:04 | |
Liefde & Relatie |
advies wat te doen ~Love Angel~ | 4 | 16-05-2004 15:19 |