Ging Mayo wel? Volgens mij had die ook al afgezegt, maar dat weet ik dus niet zeker.
Maar ik denk dat Armstrong weer gaat winnen. Ik denk dat hij nog niet het achterste van zijn tong heeft laten zien in de ritten waar hij dit jaar heeft gereden. Gezien zijn reactie na de tour van vorig jaar denk ik dat hij vol motivatie zit om dit jaar 'wel' een goeie tour te rijden. Natuurlijk was die van vorig jaar ook goed, maar hij vond het zelf minder. Tja, de perfectionist. Maar, 1 heel belangrijke kanttekening is het ontbreken van Heras in de US Postal ploeg. Ik weet eigenlijk nog niet wie de andere acht dit jaar zijn, maar Armstrong kennende zullen dat zeker ook 8 goeie zijn.
Grootste tegenstanders van Armstrong wordt denk ik Ullrich, en als hij meedoet Mayo. Heras gaat denk ik tekort komen. Nadeel voor Armstrong is dit jaar denk ik vooral het rittenschema. Niet zo heel zwaar kwa bergen, maar wel heel mooi, met de start in België onder anden. En een klimtijdrit naar L'Alpe d'Huez. Dat gaat sowieso een heel mooie tijdrit worden denk ik, maar als Armstrong in vorm is moet hij daar een klap kunnen uitdelen. Ik hoop het in ieder geval, want ik vind het enorm knap wat hij ieder jaar maar weer weet neer te zetten!
Edit: de US Postal ploeg:
Lance Armstrong, Floyd Landis, George Hincapie (VS), Manuel Beltran, José Luis Rubiera, Benjamin Noval (Spa), Viatcheslav Ekimov (Rus), Pavel Padrnos (Tsj) en José Azevedo (Por).
Die is dus weer behoorlijk sterk, ook zonder Heras.
Overigens, ook Rasmussen moet je niet onderschatten in het hooggebergte. Ik denk dat de Raboploeg zich op hem moet concentreren! Tijdritten is hij nog niet supersterk, maar bij het klimmen kan hij met de beste mee. Dan is hij zeker goed voor een plek in de top 10 van het klassement.
Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 14:24.
|