![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als ze er alleen diet tekst uit zouden halen zou ik het mischien goed vinden. Ali B instrumentaal. geen gek idee.
||
Citaat:
![]() Het bericht waar dit topic op gebaseerd is is trouwens een vergissing. Het probleem speelde zich enkele maanden geleden af en is alweer naar tevredenheid opgelost. De verslaggever had een aantal dingen verkeerd begrepen. Stond in De Gelderlander. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een crimineel is een crimineel, een ander land zal net zo blij zijn met jouw criminelen als jij.
||
Citaat:
Bedreigen politie Ede allang voorbij Door onze verslaggever EDE - Met de aanhouding van een aantal jongeren heeft de Edese politie de bedreigingen van agenten en vernieling van politieauto's allang opgelost. Dat meldt de politie naar aanleiding van foutieve berichtgeving in De Gelderlander van gisteren. In het artikel met de kop 'Jongeren bedreigen politie met de dood' staat dat de politie sinds een halfjaar door een groep jongeren wordt geterroriseerd. De pesterijen van de jongeren zijn volgens de politie echter al lang geleden gestopt. Burgemeester R. Robbertsen van Ede en de politie West-Veluwe Vallei benadrukken dat het geschonden vertrouwen tussen de overheid en de Marokkaanse gemeenschap sindsdien juist herwonnen wordt. De verslaggever schreef zijn artikel naar aanleiding van een presentatie van de politie aan Edese gemeenteraadsleden. De districtschef ging daarbij in op een nieuwe systematiek waarbij groepen overlastveroorzakende jongeren in Ede sinds dit jaar gevolgd worden. Daarna ging hij nader in op de specifieke aanpak van een bepaalde groep jongeren, onder wie veel Marokkanen. Hij noemde in dit verband de bedreigingen en vernielingen. Door een misverstand vatte de verslaggever de opmerkingen van de districtschef op als actuele ontwikkelingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het acceptabel om mensen met een dubbele nationaliteit weer uit te zetten vanwege het volgende. Je kunt het verkrijgen en houden van een nationaliteit zien als uiting van de wil om binding te krijgen of te houden met dat land. Wie echt Nederlander wil worden, geeft de andere nationaliteit op. Wie dat niet echt wil, behoudt de andere, maar dan behoudt de Nederlandse overheid zich wel het recht voor om de binding met dit land te beëindigen als iemand zich niet kan gedragen. De laatst verkregen nationaliteit is in dat geval minder waard dan de nationaliteit die iemand krachtens afstamming heeft gekregen., |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet wat je er probeert van te maken. Maar wat ik wil overbrengen met ""gelijke behandeling""is niet het negeren van problemen of aanpassen ............? ? Met gelijk behandelen bedoel ik: Dat er geen discriminatie aanwezig is tijdens het proberen met het oplossen van een probleem of onrechtvaardige handelingen verrichten! Ik erken de feit dat er een aantal jongeren tussen zitten in Ede,die veel overlast met zich mee brengen. En dat moet opgelost worden.Maar op een slimme en wijze manier. Maar eerst natuurlijk naar de aanleiding kijken...waarom doen die jongeren zo? Wat is precies de reden.Wat is hun doel... Als we die vragen kunnen beantwoorden en opbouwende actie's kunnen uitvoeren.Dan zijn we een heel stuk verder Vanuit die punt kunnen we verder streven naar een goede resultaat. Maar om juist de emoties te laten werken.En de onjuiste handelingen te verrichten tijdens zo'n procedure,vind ik wel heel erg fout!Want dat kan een aanleiding geven tot waarschijnelijk dramatische gevolgen.
Laatst gewijzigd op 30-09-2004 om 21:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() de wet geld voor iedereen, er mogen geen uitzonderingen gemaakt worden, zelfs niet als dat betekenrt allochtonen te moeten aanpakken.
||
Citaat:
Ik zeg dat er geen concrete oplossing voor te vinden is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of het allochtonen zijn of autochtonen, gewoon keihard aanpakken, en als de ouders er niet toe in staat zijn, naar een heropvoedingsgesticht |
![]() |
||
Citaat:
agentje pesten mag dan mischien stoer zijn in zo'n groep, als ze elke keer daarna de volgende twee weken achter de tralies doorbrengen dan gaat het stoere er vanzelf van af.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|