![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat mij betreft mogen zulke hopeloze types (allochtoon of autochtoon) voor het vuurpeleton, ben je er meteen vanaf. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hadden we niet een cellentekort? mooi, laat ze dan eerst maar elk 4 cellen bouwen, en dan gooien we ze voor tien jaar in een, dat is dus 3 cellen per persoon winst.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals ik al zei stuit het op wetgevingsproblemen, maar dat is het punt niet. Het gaat puur om de morele kwestie of je een gunst (het Nederlanderschap) mag/kunt verlenen onder voorbehoud of hem weer kunt intrekken en of het wenselijk is om mensen weer te denatureren (want iemand die de Nederlandse nationaliteit verkrijgt, doet dat omdat hij een binding wil met Nederland). Voor mij is de uitkomst daarvan dat het mogelijk moet zijn, zij het in een beperkt aantal gevallen en onder strikte voorwaarden. Het enkele feit 'dat ze nu eenmaal Nederlander zijn' is voor mij een te formalistische benadering. Ik hou er niet zo van om me in het oplossen van problemen te laten beperken door het geldende recht, daar moet je wel op letten maar recht is niet onveranderlijk. Bovendien is dit geen juridische discussie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing Leg mij even kort uit wat de mogelijkheid tot herroeping van iemands naturalisatie tot Nederlander in geval die persoon zich herhaaldelijk ernstig misdraagt te maken heeft met - nationalistische; - autoritaire; of - corporatieve beginselen. En verduidelijk ook meteen even wat Mussolini ermee te maken heeft, wil je? Dank. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je niet eens bereid bent je een beetje te gedragen in een land waar je al blij moet zijn dat je binnen wordt gelaten, dan zeg ik echt "toedeloe", veel plezier in marokkostan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laten we mekaar gelijk behandelen.Dan weet ik bijna zeker dat de probleemjeugd met 30% zal zakken of meer. Ik hoef geen voorbeelden te noemen,die nogal erg fout zijn.
||
Citaat:
![]() Dit soort volk mag van mij nou wel eens afgevoerd worden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als een groep agenten het zat zou zijn en een van de genoemde Marrokanen volledig in puin zou slaan staat heel Nederland in de rij om te roepen hoe erg het is. wanneer verdwijnt de dubbele moraal eens? waneer iemand zich misdraagt moet dat aangepakt worden, en dat iemand toevallig allochtoon kan zijn en heel hard gaat roepen dat het discriminatie is maakt niets uit.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
lees overigens op http://ertan.blogspot.com/
Hoe 'fantastisch' de normen en waarden zijn van een probleemgevend moslimventje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe zou het toch komen dat ze altijd in een slecht daglicht staan, als er zulke types rondlopen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
weet je wel hoeveel anti- moslims sites er zijn? waarom kom je daar niet mee...? ![]() onee natuurlijk niet, daar is onze vriend natuurlijk zelf lid van.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze lopen toch te blaten dat ze hier worden gediscrimineerd en nog meer van die onzin? Nou prima, als het ze hier niet bevalt, niemand die ze tegen houdt om te emigreren naar een fijn land als Irak of Afghanistan, waar het vol zit van de moslims en ze lekker met ze allen kunnen roepen hoe slecht de Westerse wereld wel niet is. En dan dat eeuwige gezeik van moslims dat ze niet worden gerespecteerd en dat wij ons moeten aanpassen aan hun, hoe halen ze het in hun hoofd? Ik zie het al voor me, ik ga een kerk bouwen in Irak en roep dat ze mij moeten respecteren als ze het er niet mee eens zijn, ik heb al een kogel in mn kop voor ik de eerste steen heb neergelegd. Ik ga er toch ook niet van uit dat ze mij daar respecteren en zich aanpassen aan mij? Moeten ze zich ook maar aanpassen aan Nederland en niet bij alles gaan roepen dat ze gediscrimineerd worden en dat ze in het verdomhoekje zitten want daar zorgen ze toch echt zelf voor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
de schijnheiligheid, wat voor oordelen worden er wel niet geveld in het kader van de politieke correctheid. een idioot schrijft "samir A is goed", dat is vrijheid van meningsuiting. iemand anders schrijft "Samir A is slecht" en dat is dan opeens een moslimhater en een racist.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
(ook van die site)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wil je trouwens 'anti-moslim' sites zien die honderd procent serieus zijn, dan moet je maar eens naar troep als Democrates of Polinco gaan. Een grotere groep xenofobe rukkers heb je nog nooit bij elkaar gezien, en dat heeft niets met satire te maken. Als ik moslim was zou ik me ook zorgen maken over het feit dat ik in één land woonde met zulke stakkers. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja, ken die sites.
|
![]() |
|
|