Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2004, 19:20
Verwijderd
Citaat:
LaResistance schreef op 28-09-2004 @ 18:45 :
Doen voetbalsupporters dat niet dan? Waarom moeten wij zo nodig probleemgevallen dumpen? Is nederland dan helemaal niet in staat om het op te lossen. Omdat al die Pimfuckers roepen dat we jaren te slap zijn geweest wordt er meteen drastisch met uitzetting gedreigd. Alsof er geen tussenmogelijkheid is ofzo. Wat een drama om een stel pubers.
Er is een verschil tussen een stel pubers en gericht politiemensen treiteren. Als jij ooit eens het slachtoffer wordt van zo'n groep zeg je ook niet "oh, het zijn maar een stel pubers". Het is wel lekker makkelijk oordelen als je er buiten staat en met je vingertje wijzen.

En wat mij betreft mogen zulke hopeloze types (allochtoon of autochtoon) voor het vuurpeleton, ben je er meteen vanaf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2004, 19:43
T_ID
T_ID is offline
een beetje overtrokken, maar werken voor wat ze de samenleving 'beschadigd' hebben mag wel.

maar dan moet zo'n haltstraf niet een uurtje of 24 duren, maar tenminste een week of twee, dat is tenminste nog productief.
Oud 28-09-2004, 19:52
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
T_ID schreef op 28-09-2004 @ 20:43 :
maar dan moet zo'n haltstraf niet een uurtje of 24 duren, maar tenminste een week of twee, dat is tenminste nog productief.
een Haltstraf? laat me niet lachen...dat helpt echt niet.

Hadden we niet een cellentekort? mooi, laat ze dan eerst maar elk 4 cellen bouwen, en dan gooien we ze voor tien jaar in een, dat is dus 3 cellen per persoon winst.
Oud 28-09-2004, 19:53
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 28-09-2004 @ 11:35 :
Uitgegeven: 28 september 2004 09:32
Laatst gewijzigd: 28 september 2004 10:41

EDE - Een groep probleemjongeren uit Ede treitert al enige tijd de politie in die plaats. Verschillende agenten, onder wie de allochtonencoördinator, zijn ernstig bedreigd. Ook worden regelmatig banden van privé-auto's lekgestoken. De probleemgroep bestaat voornamelijk uit Marokkaanse jeugd.

Dat heeft districtschef A. Kloosterman maandagavond gezegd bij een gemeentelijke commissievergadering. Volgens Kloosterman gaat de politie de leden van de probleemgroep keihard aanpakken. Ook justitie werkt daar aan mee. Het gaat om de groep jongeren, van wie burgemeester Robbertsen van Ede eerder al zei dat de gemeente er geen geld voor hulpverlening meer aan wil besteden, omdat de jongens onverbeterlijk blijken te zijn.

Jongeren

Ede heeft al jarenlang last van een groep voornamelijk Marokkaanse jongeren, die extreem veel overlast veroorzaakt. Enkele jongens haalden drie jaar geleden het wereldnieuws door na de aanslagen in New York en Washington op straat luidkeels hun instemming te betuigen met de terroristen. De harde kern van de groep bestaat volgens de politie uit ongeveer veertig jongens, die de afgelopen vijf jaar voor geen enkel verbeterplan vatbaar zijn gebleken. Daarnaast zijn er ongeveer 250 meelopers.

Gemeente

De gemeente heeft dit jaar een plan gemaakt om de meelopers door allerlei projecten voor verder afglijden te behoeden. Daarnaast zijn er acht agenten vrijgemaakt om de harde kern voortdurend op de huid te zitten en onverbiddelijk aan te pakken. Volgens een woordvoerder van de politie is ondertussen al een onbekend aantal leden van de harde kern aangehouden. Dat is mogelijk een oorzaak van de bedreigingen richting politiemensen.

Politie

De politie heeft het gedrag van de groep minutieus in kaart gebracht. Van elk groepslid zijn alle gegevens in de computer opgeslagen, onderverdeeld in categorieën van hinderlijk gedrag tot ernstige criminele feiten. Agenten op straat weten zo meteen met wie ze bij een aanhouding van doen hebben. De regiopolitie Gelderland-Midden heeft met die zelf verzonnen werkwijze eerder veel succes gehad bij de aanpak van Vitesse-hooligans, aldus de politiewoordvoerder.

Gezag

Kloosterman constateert dat het gezag van de politie afneemt. Ook constateert hij dat er sprake is van een vertrouwenscrisis tussen de politie en de Marokkaanse gemeenschap in Ede. In de Gelderse plaats wonen ruim 2500 Marokkanen. De meesten van hen lijden zelf ook onder het wangedrag van de probleemgroep.

Ik citeer: "De harde kern van de groep bestaat volgens de politie uit ongeveer veertig jongens, die de afgelopen vijf jaar voor geen enkel verbeterplan vatbaar zijn gebleken."

Uitzetten of toch nog een poging wagen om deze mensen te helpen?
Haha, wat stelt de politie in Nederland voor? Als je in een woonwagenkamp woont hoef je geen belasting te betalen, als je een hells angel bent mag je zonder helm rijden. Politie word bedreigd? Hoezo bedreigd? Desnoods sturen ze de me er naar toe ofzo. dit slaat echt nergens op. Ik word ook maar zoiets. geen gezeik dan
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
LaResistance schreef op 28-09-2004 @ 18:45 :
Doen voetbalsupporters dat niet dan? Waarom moeten wij zo nodig probleemgevallen dumpen? Is nederland dan helemaal niet in staat om het op te lossen. Omdat al die Pimfuckers roepen dat we jaren te slap zijn geweest wordt er meteen drastisch met uitzetting gedreigd. Alsof er geen tussenmogelijkheid is ofzo. Wat een drama om een stel pubers.
Wel, als er een probleem is dan zoek je naar de meest doelmatige oplossing. Het buiten zetten van mensen die nog een andere nationaliteit hebben naast de Nederlandse is zeker wel een doelmatige oplossing van het probleem, vooral wanneer je dat ook nog combineert met een centrale database waarin je vastlegt wie er buiten moet blijven omdat hij een boef is.

Zoals ik al zei stuit het op wetgevingsproblemen, maar dat is het punt niet. Het gaat puur om de morele kwestie of je een gunst (het Nederlanderschap) mag/kunt verlenen onder voorbehoud of hem weer kunt intrekken en of het wenselijk is om mensen weer te denatureren (want iemand die de Nederlandse nationaliteit verkrijgt, doet dat omdat hij een binding wil met Nederland).

Voor mij is de uitkomst daarvan dat het mogelijk moet zijn, zij het in een beperkt aantal gevallen en onder strikte voorwaarden. Het enkele feit 'dat ze nu eenmaal Nederlander zijn' is voor mij een te formalistische benadering. Ik hou er niet zo van om me in het oplossen van problemen te laten beperken door het geldende recht, daar moet je wel op letten maar recht is niet onveranderlijk. Bovendien is dit geen juridische discussie.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 20:15
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2004 @ 20:58 :
Wel, als er een probleem is dan zoek je naar de meest doelmatige oplossing. Het buiten zetten van mensen die nog een andere nationaliteit hebben naast de Nederlandse is zeker wel een doelmatige oplossing van het probleem, vooral wanneer je dat ook nog combineert met een centrale database waarin je vastlegt wie er buiten moet blijven omdat hij een boef is.
voor mij is dat gewoon fascisme.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 20:16
droppiej
droppiej is offline
wel of geen discriminatie, het maakt toch geen donder uit of iemand iets doet. Je word dan gewoon gestraft. En als deze jongeren nou toevallig een beetje marrokaans zijn of nou echte marrokanen zijn , boeiendm ze worden gestraft, en dan geen gezeik over discriminatie blablabla. En mijn mening is dat marrokaanse (een hele, een halve of een kwart )een beetje de neigingen hebben om die dingen te doen, dat ze wel weer het nieuws halen, en dan weer gezeik komt van. Discriminatie da en dit (bleeeh)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 20:19
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
girl*korsou schreef op 28-09-2004 @ 21:16 :
wel of geen discriminatie, het maakt toch geen donder uit of iemand iets doet. Je word dan gewoon gestraft. En als deze jongeren nou toevallig een beetje marrokaans zijn of nou echte marrokanen zijn , boeiendm ze worden gestraft, en dan geen gezeik over discriminatie blablabla. En mijn mening is dat marrokaanse (een hele, een halve of een kwart )een beetje de neigingen hebben om die dingen te doen, dat ze wel weer het nieuws halen, en dan weer gezeik komt van. Discriminatie da en dit (bleeeh)
niemand heeft hier het woord discriminatie genoemd hoor
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 20:30
LaResistance
LaResistance is offline
Laten we nou maar lekker met z'n allen Premtime gaan kijken op NED 3
Oud 28-09-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 28-09-2004 @ 21:15 :
voor mij is dat gewoon fascisme.
fas·cis·me (het ~)
1 ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing

Leg mij even kort uit wat de mogelijkheid tot herroeping van iemands naturalisatie tot Nederlander in geval die persoon zich herhaaldelijk ernstig misdraagt te maken heeft met

- nationalistische;
- autoritaire; of
- corporatieve beginselen.

En verduidelijk ook meteen even wat Mussolini ermee te maken heeft, wil je? Dank.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 20:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2004 @ 21:39 :
fas·cis·me (het ~)
1 ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing

Leg mij even kort uit wat de mogelijkheid tot herroeping van iemands naturalisatie tot Nederlander in geval die persoon zich herhaaldelijk ernstig misdraagt te maken heeft met

- nationalistische;
- autoritaire; of
- corporatieve beginselen.

En verduidelijk ook meteen even wat Mussolini ermee te maken heeft, wil je? Dank.
een allochtoon gelijk het land uitpleuren als hij iets fouts doet misschien
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 20:59
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 28-09-2004 @ 21:51 :
Wat een argumentatie! We kunnen het topic wel sluiten want Mr. Pignati heeft antwoorden op al onze vragen!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:35
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Hmm zou kunnen. Of eerst een soort van "proeftijd" van een paar maanden, kijken of ze zich aan onze wetgeving kunnen houden en zich een beetje kunnen gedragen. Zo niet: donder dan maar op zou ik zeggen.
Als je niet eens bereid bent je een beetje te gedragen in een land waar je al blij moet zijn dat je binnen wordt gelaten, dan zeg ik echt "toedeloe", veel plezier in marokkostan
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:41
Verwijderd
Zeg, bevuil mijn goed onderbouwde plan nou eens even niet met dat soort shit.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:43
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ik woon 15 Km van Ede.En de jeugd uit ede is inderdaad verschrikkelijk aggresief vergelijken met de jongeren uit Wageningen.
Ik heb zovaak in Ede zinloos geweld gezien.Het is gewoon triest voor woorden,dat de jeugd dit mekaar aandoet.
En ik ben voor de hardere aanpak.Want dit gaat een beetje verkeerd.Dus het word vrees ik,paybacktime voor de politie!

Ik wil er wel even op wijzen dat de agenten ook niet altijd heilig zijn.Zij maken in mij ogen ook verschrikkelijk veel fouten tijdens hun beroep.En met opzet.

MJ

Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 21:45.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:44
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2004 @ 22:41 :
Zeg, bevuil mijn goed onderbouwde plan nou eens even niet met dat soort shit.
Ach jee, moet ik misschien ook balkenendisch gaan praten -_-
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:44
Verwijderd
Tuurlijk, de politie is vaak net zo goed fout bezig. Alleen, two wrongs don't make a right - dat de politie ook fouten maakt is natuurlijk geen excuus voor het gedrag van sommige groepen jongeren.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:52
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2004 @ 22:44 :
Tuurlijk, de politie is vaak net zo goed fout bezig. Alleen, two wrongs don't make a right - dat de politie ook fouten maakt is natuurlijk geen excuus voor het gedrag van sommige groepen jongeren.
Inderdaad.Veel mensen die in omgeving Ede wonen.Weten zelf ook dat er genoeg onrecht is.Maar ook gewoon weg veel irritante jongeren daar wonen.Maar mijn plan is.
Laten we mekaar gelijk behandelen.Dan weet ik bijna zeker dat de probleemjeugd met 30% zal zakken of meer.
Ik hoef geen voorbeelden te noemen,die nogal erg fout zijn.
Oud 28-09-2004, 21:52
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 28-09-2004 @ 22:35 :
Als je niet eens bereid bent je een beetje te gedragen in een land waar je al blij moet zijn dat je binnen wordt gelaten, dan zeg ik echt "toedeloe", veel plezier in marokkostan

Dit soort volk mag van mij nou wel eens afgevoerd worden.
Oud 28-09-2004, 22:10
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 28-09-2004 @ 22:52 :

Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:14
Verwijderd
uhuh laten we lekker alle probleem jongeren van buitenlandse afkomst het land uitgooien, dan hebben we straks een gezellig land op de tokkies na dan . zo hoort het!

Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-09-2004 @ 20:11 :
Het punt is eigenlijk dat het vaak helemaal niet relevant is wat de afkomst is van de dader, en het wel vermelden leidt alleen maar tot spanningen tussen bevolkingsgroepen. Niet dat je nou krampachtig de afkomst moet gaan verzwijgen, maar vaak heeft het helemaal niets te maken met het incident in kwestie. Waarom moeten we, om maar een voorbeeld te noemen, weten dat een overvaller van een bank van bv. Marokkaanse afkomst is? Maakt dat een bericht meer of minder nieuwswaardig?
Ik zou zelf zeggen: niet noodzakelijk, maar dat is aan de lezer. Wel is natuurlijk duidelijk dat er specifiek veel problemen zijn met Marokkaanse jongeren, en als het publiek daar weet van heeft, kan er ook naar een specifiekere oplossing gezocht worden. Als het publiek van zulke dingen geen weet heeft, spelen die onderbuikgevoelens toch wel op. Al is het maar omdat het nichtje van de zwager van de buurvrouw van je tandarts laatst door zo'n neger is aangerand.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 23:26
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Dat maakt het niet meteen fascistisch, sukkel. Autoritair gedrag is niet hetzelfde als fascisme, hoeveel lamme zelf-onderwezen antifa-mongolen dat ook mogen willen.
Oud 28-09-2004, 23:36
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
McCaine schreef op 29-09-2004 @ 00:26 :
Dat maakt het niet meteen fascistisch, sukkel. Autoritair gedrag is niet hetzelfde als fascisme, hoeveel lamme zelf-onderwezen antifa-mongolen dat ook mogen willen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 23:46
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 29-09-2004 @ 00:26 :
Ach. Mensen hebben nou eenmaal behoefte aan een simpel, eendimensionaal toetsingskader. Kretologie als 'je bent een nazi' of 'dat is fascistisch' voorziet in die behoefte.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 23:54
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 28-09-2004 @ 22:52 :
hoezo, de genoemde Marrokaanse jongeren mogen rotzooi trappen, agenten lastig vallen en hun auto's vernielen,

als een groep agenten het zat zou zijn en een van de genoemde Marrokanen volledig in puin zou slaan staat heel Nederland in de rij om te roepen hoe erg het is.

wanneer verdwijnt de dubbele moraal eens?

waneer iemand zich misdraagt moet dat aangepakt worden, en dat iemand toevallig allochtoon kan zijn en heel hard gaat roepen dat het discriminatie is maakt niets uit.
Oud 29-09-2004, 00:03
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 07:03
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef op 28-09-2004 @ 22:52 :
Inderdaad.Veel mensen die in omgeving Ede wonen.Weten zelf ook dat er genoeg onrecht is.Maar ook gewoon weg veel irritante jongeren daar wonen.Maar mijn plan is.
Laten we mekaar gelijk behandelen.Dan weet ik bijna zeker dat de probleemjeugd met 30% zal zakken of meer.
Ik hoef geen voorbeelden te noemen,die nogal erg fout zijn.
MohamedJalal, wat bedoel je met 'gelijk' behandelen? Is dit het negeren van de problemen of je aanpassen aan de Nederlanse normen en waarden en wetten die er gelden? Ik denk dat de probleemgevende Marokkaanse jeugd uit Ede hiermee beter mee kan beginnen dan allerlei instanties die zich inzetten voor deze mensen!
Oud 29-09-2004, 07:16
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
lees overigens op http://ertan.blogspot.com/

Hoe 'fantastisch' de normen en waarden zijn van een probleemgevend moslimventje.
Oud 29-09-2004, 07:44
Joostje
Joostje is offline

hoe fantastisch die moslims zijn

Oud 29-09-2004, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 29-09-2004 @ 08:16 :

Hoe 'fantastisch' de normen en waarden zijn van een probleemgevend moslimventje.
Ik snap zulke mensen niet, als ze het zo kut hier vinden gaan ze toch lekker terug naar hun moslims broeders in Afghanistan ofzo.

Hoe zou het toch komen dat ze altijd in een slecht daglicht staan, als er zulke types rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 28-09-2004 @ 23:14 :
Ik zou zelf zeggen: niet noodzakelijk, maar dat is aan de lezer. Wel is natuurlijk duidelijk dat er specifiek veel problemen zijn met Marokkaanse jongeren, en als het publiek daar weet van heeft, kan er ook naar een specifiekere oplossing gezocht worden. Als het publiek van zulke dingen geen weet heeft, spelen die onderbuikgevoelens toch wel op. Al is het maar omdat het nichtje van de zwager van de buurvrouw van je tandarts laatst door zo'n neger is aangerand.
Wat heeft een neger hier weer mee te maken
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 29-09-2004 @ 09:06 :
Ik snap zulke mensen niet, als ze het zo kut hier vinden gaan ze toch lekker terug naar hun moslims broeders in Afghanistan ofzo.

Hoe zou het toch komen dat ze altijd in een slecht daglicht staan, als er zulke types rondlopen.
hoezo terug? en als je hier geboren bent dan? en als je ouders hier ook geboren zijn? wat een k*t argumentatie zeg..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 08:18
Verwijderd
Citaat:

leuk hey, om naar degelijke sites te zoeken en dan hier neer te pleuren..

weet je wel hoeveel anti- moslims sites er zijn? waarom kom je daar niet mee...?

onee natuurlijk niet, daar is onze vriend natuurlijk zelf lid van..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 08:21
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
S. schreef op 29-09-2004 @ 09:18 :

weet je wel hoeveel anti- moslims sites er zijn? waarom kom je daar niet mee...?

Zoek jij er maar een op (wel gaarne met een Nederlandse extensie en hosting). Deze worden in veel gevallen direct verwijderd!
Oud 29-09-2004, 09:05
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
het blijft akelig stil
Oud 29-09-2004, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 28-09-2004 @ 22:35 :
Hmm zou kunnen. Of eerst een soort van "proeftijd" van een paar maanden, kijken of ze zich aan onze wetgeving kunnen houden en zich een beetje kunnen gedragen. Zo niet: donder dan maar op zou ik zeggen.
veel plezier in je simpele fantasie wereldje
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 09:27
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 29-09-2004 @ 09:15 :
hoezo terug? en als je hier geboren bent dan? en als je ouders hier ook geboren zijn? wat een k*t argumentatie zeg..
zucht, je snapt best wel wat ik bedoel, niet zo gaan zitten mierenneuken.

Ze lopen toch te blaten dat ze hier worden gediscrimineerd en nog meer van die onzin? Nou prima, als het ze hier niet bevalt, niemand die ze tegen houdt om te emigreren naar een fijn land als Irak of Afghanistan, waar het vol zit van de moslims en ze lekker met ze allen kunnen roepen hoe slecht de Westerse wereld wel niet is.

En dan dat eeuwige gezeik van moslims dat ze niet worden gerespecteerd en dat wij ons moeten aanpassen aan hun, hoe halen ze het in hun hoofd? Ik zie het al voor me, ik ga een kerk bouwen in Irak en roep dat ze mij moeten respecteren als ze het er niet mee eens zijn, ik heb al een kogel in mn kop voor ik de eerste steen heb neergelegd. Ik ga er toch ook niet van uit dat ze mij daar respecteren en zich aanpassen aan mij? Moeten ze zich ook maar aanpassen aan Nederland en niet bij alles gaan roepen dat ze gediscrimineerd worden en dat ze in het verdomhoekje zitten want daar zorgen ze toch echt zelf voor.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 09:32
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
idd
Oud 29-09-2004, 09:32
Verwijderd
Ik ben stiekem wel benieuwd naar de achterliggende reden. Bij mij tegenover zit ook een wijk met een geweldig percentage allochtonen, en daar zijn, voor zover ik weet, nooit excessen. Hooguit eens wat stoer gedrag, zoals dat op die leeftijd wel vaker gebeurt, maar nooit geweldadig, eerder vriendelijk, dus waar zou dat verschil dan in zitten
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 09:35
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 29-09-2004 @ 10:32 :
Ik ben stiekem wel benieuwd naar de achterliggende reden. Bij mij tegenover zit ook een wijk met een geweldig percentage allochtonen, en daar zijn, voor zover ik weet, nooit excessen. Hooguit eens wat stoer gedrag, zoals dat op die leeftijd wel vaker gebeurt, maar nooit geweldadig, eerder vriendelijk, dus waar zou dat verschil dan in zitten
zoek het op de AD misdaad meter.. alleen geloof ik niet dat ik percentages volledig waarheidsgetrouw zijn.
Oud 29-09-2004, 10:23
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 29-09-2004 @ 09:18 :

ik kom anders zelden 'anti moslim' sites tegen waarop wordt opgeroepen tot geweld tegen andere mensen, die terrorisme goedkeuren of asociaal gedrag goedpraten.

de schijnheiligheid, wat voor oordelen worden er wel niet geveld in het kader van de politieke correctheid.

een idioot schrijft "samir A is goed", dat is vrijheid van meningsuiting.

iemand anders schrijft "Samir A is slecht" en dat is dan opeens een moslimhater en een racist.
Oud 29-09-2004, 11:11
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 29-09-2004 @ 11:23 :

iemand anders schrijft "Samir A is slecht" en dat is dan opeens een moslimhater en een racist.
dat heeft dan ook niemand beweerd hoor
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:

Het feit dat een imbeciele primaat een website op heeft gezet vind ik niet zo relevant aan deze discussie.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 11:22
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-09-2004 @ 11:23 :

Tenzij Ali B het zegt
Oud 29-09-2004, 11:24
Gatara
Gatara is offline
Citaat:

Disclaimer: Deze website bevat satire. Mocht je niet houden van dit soort satire of heb je totaal geen gevoel voor satire dan raad ik je aan niet verder te lezen en de website zo snel mogelijk te verlaten. Ik wijs dan ook alle verantwoordelijkheid van de hand voor psychische gevolgen die eventueel bij sommigen kunnen zijn ontstaan na een onverantwoord bezoek aan deze website.

(ook van die site)
Oud 29-09-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 28-09-2004 @ 23:14 :
Al is het maar omdat het nichtje van de zwager van de buurvrouw van je tandarts laatst door zo'n neger is aangerand.
weet je zeker dat je dat niet gewoon verzonnen hebt om je inhoudloze betoog te ondersteunen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 29-09-2004 @ 12:24 :
Disclaimer: Deze website bevat satire. (...)

(ook van die site)
Kom op, je dacht toch niet dat Plusmarktboy c.s. zoiets in perspectief zouden kunnen zien?

Wil je trouwens 'anti-moslim' sites zien die honderd procent serieus zijn, dan moet je maar eens naar troep als Democrates of Polinco gaan. Een grotere groep xenofobe rukkers heb je nog nooit bij elkaar gezien, en dat heeft niets met satire te maken. Als ik moslim was zou ik me ook zorgen maken over het feit dat ik in één land woonde met zulke stakkers.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 12:21
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-09-2004 @ 13:19 :
Kom op, je dacht toch niet dat Plusmarktboy c.s. zoiets in perspectief zouden kunnen zien?

Wil je trouwens 'anti-moslim' sites zien die honderd procent serieus zijn, dan moet je maar eens naar troep als Democrates of Polinco gaan. Een grotere groep xenofobe rukkers heb je nog nooit bij elkaar gezien, en dat heeft niets met satire te maken. Als ik moslim was zou ik me ook zorgen maken over het feit dat ik in één land woonde met zulke stakkers.

ja, ken die sites.
Oud 29-09-2004, 12:25
Verwijderd
Ertan is gewoon het antwoord op alle Turkengrappen die er hier al jaren volkomen geaccepteerd worden. Een Nederlander mag natuurlijk best grappen maken over geitenneukers en domme woestijnvrouwtjes met een doek op, maar zodra een moslim grappen gaat maken over westerse hoeren dan is het hek ineens van de dam en schreeuwt iedereen moord en brand.

Het probleem met veel van die xenofobe stakkers is gewoon dat ze geen zelfreflectie hebben (ze nemen zichzelf zo ongelooflijk serieus) en dat ze het 'probleem' totaal niet in perspectief zien (hetgeen komt doordat ze over het algemeen lager opgeleid zijn).

En terug ontopic, dit neemt natuurlijk niet weg dat die Marokkaanse kut-ettertjes in de Diamantbuurt en andere wijken gewoon kei- en keihard moeten worden aangepakt, met alle middelen die het recht en de moraal ons toestaan. Maar gillen dat 'Nederlanders vreemden zijn in eigen land' laat zien dat je echt dom bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten