![]() |
|
/*disclaimer: ik ben moe*/
sperzieboon, doe iedereen hier (jezelf incluis) een lol en ga_weg of kom aan met leuke argumenten m.a.w. kom niet aan met dingen die al 100 keer zijn ontkracht, en daag me uit. Vraag me iets waar ik niet kan opkomen, waar ik over na moet denken. Dat is leuk. talkorigins.org quoten is niet leuk. (zoals: waarom hebben sommige kwallen ogen terwijl ze geen centraal zenuwstelsel hebben om die gegevens te verwerken) Ja, waarom eigenlijk ![]() edit: ow toch was t leuk om op te zoeken ![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 20:48. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
tuurlijk niet, er bestaan ook religies zonder god. En er zijn heus wel mensen die de evolutietheorie én god afwijzen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
De evolutietheorie is de enge theorie die de ontwikkeling van het leven verklaart. Of een god wel of niet bestaat doet er niet toe. Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat om voortplantingssucces van de bijenkolonie. Als er meer honing geproduceerd wordt, is er meer kans dat als een deel van de kolonie sterft, er toch nog genoeg voedsel is voor de koningin om haar eieren uit te broeden. Denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder wat Meph zei. Ook is het zo dat een bijenkolonie op een gegeven moment uitzwermt, dus zal het wel zo zijn dat de extra honing is bedoeld voor de in de toekomst uitzwermende bijen die nog even geen belangrijke functie hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of het bij mieren hetzelfde is.... maar zoiets staat in m'n biologieboek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het logisch dat er twee geslachten zijn? Eén geslacht is misschien wel veel logischer. Je hebt veel minder gehannes. Geslacht is ook niet iets dat vaststaat. Drie geslachten kan ook makkelijk. Tweeslachtige beesten bestaan en sommige amfibieën veranderen van geslacht als er van het geslacht waartoe ze voor de verandering behoren te veel zijn en van het andere te weinig. Hence "jurassic park" ![]() Maar voortplanting en evolutie, ook al zijn ze nauw verwant, zijn niet onlosmakelijk verbonden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
vragen over evolutietheorie Hernuel Fan | 10 | 12-02-2010 23:12 | |
[evolutietheorie] Einde aan slimheid? Gatara | 76 | 12-09-2004 01:06 | |
Evolutietheorie is bull-shit! Hydrogen | 322 | 20-05-2004 09:01 | |
hoe zijn er gevoelens ed ontstaan als je zou geloven in de evolutietheorie? charmedgirl | 63 | 12-03-2004 16:10 | |
Evolutietheorie waar?? Quiana | 179 | 05-12-2002 14:19 | |
Bewijs dat de evolutietheorie waar is. agnosticus | 8 | 30-03-2002 23:10 |