Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 10:19
Noínden
Noínden is offline
Ik wel
Advertentie
Oud 20-07-2002, 11:34
Poziomka
Poziomka is offline
Ik ben er vroeger eeeeeel bang voor geweest, maar -of ze nu bestaan of niet- nu vin ik ze wel cool!
Oud 20-07-2002, 11:47
legatus
legatus is offline
Ja en Nee.

Niet in Bram Stoker's Dracula, of enig andere vampier die eeuwen lang kan leven, kan sterven door daglicht en allergisch is voor knoflook en bang is voor het Christelijke geloof.

Wel dat er mensen zijn die een bloed fetisj hebben en zich vampier noemen. De ooit bloeddorstige vampier is langzamerhand door romantici omgetoverd in een mysterieuze, aantrekkelijke en erotische wezen.
Oud 20-07-2002, 12:08
DeathKnight
DeathKnight is offline
Not really
Oud 20-07-2002, 13:41
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
legatus schreef:
Ja en Nee.

Niet in Bram Stoker's Dracula, of enig andere vampier die eeuwen lang kan leven, kan sterven door daglicht en allergisch is voor knoflook en bang is voor het Christelijke geloof.

Wel dat er mensen zijn die een bloed fetisj hebben en zich vampier noemen. De ooit bloeddorstige vampier is langzamerhand door romantici omgetoverd in een mysterieuze, aantrekkelijke en erotische wezen.
Zo denk ik er ook over. K heb trouwens wel het boek Dracula gelezen. Best wel spannend.
Oud 20-07-2002, 14:18
Noínden
Noínden is offline
Wat dat aantrekkelijke en erotische betreft, ik zou het niet erg vinden om te sterven in de omhelzing van een jonge man, terwijl hij zijn scherpe tanden in mijn hals drukt en mij tot zijn eeuwige bruid maakt...

Och, wat ben ik toch romantisch.
Oud 20-07-2002, 15:56
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Hier op het forum hebben we een vampier onder ons. KiPracticier is een Sangurian of zoiets.
Oud 20-07-2002, 17:51
Roos
Roos is offline
Haha nee ik denk niet dat die bestaan
Oud 20-07-2002, 18:36
2young2live
2young2live is offline
ik hoop het wel maar ik denk het niet, er bestaan wel van die mensen die bloed drinken enzo maar échte, van die tradionele, nee denk t niet, jammer....het heeft wel wat
Oud 20-07-2002, 18:59
lady of the dark
lady of the dark is offline
wel in energie vampiers.
Oud 20-07-2002, 19:24
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Nospheratou schreef:
Wat dat aantrekkelijke en erotische betreft, ik zou het niet erg vinden om te sterven in de omhelzing van een jonge man, terwijl hij zijn scherpe tanden in mijn hals drukt en mij tot zijn eeuwige bruid maakt...

Och, wat ben ik toch romantisch.
De prachtige jonge man met lang stijl zwart haar en van die lichte ogen.. die verlangend nadert om je zachtjes beet te pakken en met zijn lippen langs je nek glijd, totdat hij mijn zijn hoektanden langzaam twee kleine gaatjes maakt.. en dan drinkt hij gulzig maar teder je bloed, totdat je langzaam sterft..

Oud 20-07-2002, 20:10
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
De prachtige jonge man met lang stijl zwart haar en van die lichte ogen.. die verlangend nadert om je zachtjes beet te pakken en met zijn lippen langs je nek glijd, totdat hij mijn zijn hoektanden langzaam twee kleine gaatjes maakt.. en dan drinkt hij gulzig maar teder je bloed, totdat je langzaam sterft..

Aaaaaaaah...
Oud 20-07-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Nospheratou schreef:
Ik wel
Gezien je naam dacht ik dat ook al, ja. Ik geloof er ook in...
Oud 21-07-2002, 09:48
lady of the dark
Citaat:
Krummeltje schreef:

Gezien je naam dacht ik dat ook al, ja. Ik geloof er ook in...
Maar hoe geloof je dan in vampiers? (deze vraag geldt trouwens voor alle vampier gelovers) Geloof je in zwartharige mannen die een contract met de duivel hebben gesloten (of was dat met weerwolven? oh wacht, met vampiers ook) die in de gedaante van een vleermuis 's nachts rondvliegen op zoek naar jonge meisjes (bij voorkeur maagden) om hun lange hoektanden in hun nek te zetten? Of is er ook een moderne variant van? Zoiets als met Kipracticer die had daar een tijdje terug een heel interessante topic over, dat hij via K I zijn genen had laten veranderen en zo in een vampier was veranderd. Ja het klinkt vaag, ik weet ook niet precies wat ik er van denken moet, ik zal zo de URL even plaatsen.

Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 09:55.
Oud 21-07-2002, 09:53
lady of the dark
Dit was de topic
Oud 21-07-2002, 11:21
ABrules
ABrules is offline
Vampiers zijn toch die vleermuisjes???

Behoorlijk echt hoor.
Oud 21-07-2002, 12:38
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Vampiers zijn toch die vleermuisjes???

Behoorlijk echt hoor.
Dat is het vampier-vleermuisje.
Oud 21-07-2002, 14:13
Nefiâth
Nefiâth is offline
Haha, ja die zijn redelijk echt.
Ik geloof nie in vampiers ála Bram Stoker's Dracula.
Maar wel in mensen die energie van anderen kunnen "absorberen". Mensen die bloed drinken lijken me gewoon lekker vreemd, maar zeg maar als ik het fout heb hoor.
Oud 21-07-2002, 15:38
Joris
Joris is offline
niet echt nee, maar van die fetisjisten klopt wel ja
Oud 21-07-2002, 19:07
real terminator
real terminator is offline
kgeloof er nie in maar ik wel er wel een zijn
Oud 21-07-2002, 19:28
lady of the dark
Citaat:
real terminator schreef:
kgeloof er nie in maar ik wel er wel een zijn
wat kan je het toch altijd weer mooi zeggen.
Oud 23-07-2002, 18:54
Sysy
Sysy is offline
Ik geloof niet in van die vampieren die bloed drinken van mensen en eigenlijk dood zijn en niet tegen daglicht kunnen enzo.

maar ik geloof wel dat er mensen met een bloed fetisj zijn en die zich willen gedragen als een vampier....
Oud 23-07-2002, 21:53
ABrules
ABrules is offline
Ik ben een vampier Wannabe... WUHAHAHAAHAHAAAAAAAa

(zie: Blade )
Oud 23-07-2002, 23:09
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef:
Ik ben een vampier Wannabe... WUHAHAHAAHAHAAAAAAAa

(zie: Blade )
daywalker?
Oud 24-07-2002, 02:31
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:
Ja en Nee.

Same here.
Advertentie
Oud 24-07-2002, 19:00
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

*droomt weg*
Oud 25-07-2002, 16:07
Miss Dark Angel
Miss Dark Angel is offline
vampiers bestaan............................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ................................ in de vorm van vleermuisjes
Oud 25-07-2002, 20:22
Aglaranna
Aglaranna is offline
ze bestaan ja..als vleermuizen.. idd

maar ook als mensen. alleen komt dit niet overheen met dat gezever over bloeddrinkende monsters met lange hoektanden enz enz. het is inderdaad geromantiseerd.
vampiers die bestaan zijn psy- of bloodvampiers..

ga maar es naar google en zoek onder HLV'S (Human Living Vampiers)

daar staat NUTTIGE info.. *zucht*
Oud 26-07-2002, 19:36
Verwijderd
Nope...
Oud 27-07-2002, 00:13
dystopia
dystopia is offline
Staat er 'gek' op m'n voorhoofd? Get real. En al helemaaaal niet zoals ze worden afgeschreven in films en boeken.

Ik geloof overigens wel in in het mensensoort 'uitzuigers'. Van die je gebruiken voor vanalles waarna je stank voor dank krijgt.
Oud 27-07-2002, 01:20
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Staat er 'gek' op m'n voorhoofd? Get real. En al helemaaaal niet zoals ze worden afgeschreven in films en boeken.

Ik geloof overigens wel in in het mensensoort 'uitzuigers'. Van die je gebruiken voor vanalles waarna je stank voor dank krijgt.
Inderdaad.

Maar goed, vampiers enzo brengen wel een bepaalde mate van charme met zich mee. En da's wel leuk.
Oud 27-07-2002, 01:27
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Nospheratou schreef:
Geloven jullie in vampiers?
Nope, mij IQ is net iets hoger dan 3 .
Oud 27-07-2002, 01:51
Verwijderd
Citaat:
Nospheratou schreef:
Ik wel
Ik niet.
Oud 28-07-2002, 16:32
Droyd
Droyd is offline
Was vroeger heel bang voor ze...dacht steeds nadat ik uit de wc kwam er een vampier op mijn slaapplaats ging liggen, in sterfbedhouding na mijn 5 jaar wist ik wel beter
Oud 29-07-2002, 19:21
Verwijderd
Mja, ik weet het niet. Vroeger toen er nog wel eens eentje onder m'n bed zat vond ik het nog wel aannemelijk, maar nu niet meer.
Oud 29-07-2002, 22:38
morwen
morwen is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

koewl*swijmol*
Oud 29-07-2002, 23:57
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:

Euh... *verandert het iets*

De prachtige niet-zo-jonge man met kort, geblondeerd haar en blauwe ogen.... Of de prachtige, niet-zo-jonge man met kort, bruin haar en bruine ogen.... XD

Ik geloof opeens in vampiers.... Hele leuke....
Oud 30-07-2002, 10:30
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Morgan schreef:

De prachtige niet-zo-jonge man met kort, geblondeerd haar en blauwe ogen....
Nee, dat zijn ariers (en die met lang haar: vikings!)

Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 10:33.
Oud 30-07-2002, 11:29
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Nee, dat is Spike.
Oud 30-07-2002, 12:42
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Vikingen heerschen!!
Oud 30-07-2002, 21:00
DutchTerror
DutchTerror is offline
gothics gelove (duh)

en gewone mensen niej klaar
Oud 30-07-2002, 21:24
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
gothics gelove (duh)

Dus alle Gothic zijn domme mensjes die in maffe verhaaltjes voor 7 jarige keinder geloven en alle gewone mensen niet? Ga je nu niet een beetje ver?
Oud 30-07-2002, 22:16
Verwijderd
Citaat:
DutchTerror schreef:
gothics gelove (duh)

...

*lacht heel hard*

*veegt tranen van het lachen uit haar ogen* Natuurlijk joh, droom lekker verder.
Oud 30-07-2002, 22:41
erhen
erhen is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
gothics gelove (duh)

Lacht heel erg hard...
Valt haast op de vloer van het lachen

Tuurlijk heb je gelijk (Yeah right)
Oud 31-07-2002, 12:04
DutchTerror
DutchTerror is offline
Oud 31-07-2002, 12:40
KiPracticer
KiPracticer is offline
*zucht*
*schudt hoofd*

en dit is het enige commentaar wat jullie van me krijgen over dit topic
Oud 31-07-2002, 13:47
angel_girl
angel_girl is offline
pas maar op hoor....
Oud 31-07-2002, 18:43
Moonnature
Moonnature is offline
Mijn commentaar:
Vaaaaaaag
*denkt*
*begint zeer hard te lachen*
*schrijft nog 1 zin*
*is nog steeds moe van het werken en heeft geen zin om dan nog over vampiers te discussieren*
*vind het nog steeds zeer vaag*
Oud 31-07-2002, 21:48
Amuwébee
Amuwébee is offline
hell yeah
in alle twee ke Dracula wel 3 keer gelezen ofzo nie zo spannend maar wel mooi,
en ik drink graag bloed, ik en mijn ex-vriendin deden het veel elkaars bloed drinken, ja dan kregen we ruzie omdat the othher me het niet leuk vond en dat haar zei.
Oud 01-08-2002, 18:07
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Nee, dat is Spike.
Spike is lief, schattig en knuffelig, maar niet mijn voorstelling van een vampier.
Ik denk dan meer aan mensen die zich tot de nacht aangetrokken voelen en (daar is ie weer) een bloedfetisj hebben.
En nogmaals, Spike is lief.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten