Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 09:55. |
![]() |
|
Ik geloof niet in van die vampieren die bloed drinken van mensen en eigenlijk dood zijn en niet tegen daglicht kunnen enzo.
maar ik geloof wel dat er mensen met een bloed fetisj zijn en die zich willen gedragen als een vampier....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*droomt weg* ![]()
|
![]() |
vampiers bestaan............................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ................................ in de vorm van vleermuisjes
![]()
|
![]() |
ze bestaan ja..als vleermuizen.. idd
![]() maar ook als mensen. alleen komt dit niet overheen met dat gezever over bloeddrinkende monsters met lange hoektanden enz enz. het is inderdaad geromantiseerd. vampiers die bestaan zijn psy- of bloodvampiers.. ga maar es naar google en zoek onder HLV'S (Human Living Vampiers) daar staat NUTTIGE info.. *zucht*
|
![]() |
Staat er 'gek' op m'n voorhoofd? Get real. En al helemaaaal niet zoals ze worden afgeschreven in films en boeken.
Ik geloof overigens wel in in het mensensoort 'uitzuigers'. Van die je gebruiken voor vanalles waarna je stank voor dank krijgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, vampiers enzo brengen wel een bepaalde mate van charme met zich mee. En da's wel leuk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De prachtige niet-zo-jonge man met kort, geblondeerd haar en blauwe ogen.... Of de prachtige, niet-zo-jonge man met kort, bruin haar en bruine ogen.... XD Ik geloof opeens in vampiers.... Hele leuke.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 10:33. |
![]() |
|
![]() |
Mijn commentaar:
Vaaaaaaag *denkt* *begint zeer hard te lachen* *schrijft nog 1 zin* *is nog steeds moe van het werken en heeft geen zin om dan nog over vampiers te discussieren* *vind het nog steeds zeer vaag*
|
![]() |
hell yeah
in alle twee ke Dracula wel 3 keer gelezen ofzo nie zo spannend maar wel mooi, en ik drink graag bloed, ik en mijn ex-vriendin deden het veel elkaars bloed drinken, ja dan kregen we ruzie omdat the othher me het niet leuk vond en dat haar zei.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
boze geesten Verwijderd | 102 | 10-07-2011 02:56 | |
Games |
TES Oblivion deel IV. Verwijderd | 500 | 29-08-2007 21:10 | |
wat is hekserij/satanisme/e.a. Hernuel Fan | 46 | 09-08-2005 21:25 | |
wat hebben mensen nu aan de zin van het leven? nova7 | 243 | 19-06-2005 18:20 | |
Lifestyle |
gothics Verwijderd | 102 | 16-04-2003 23:30 | |
kerk = corrupt? satanisme = bter doordacht? SevenLayersDeep | 30 | 24-01-2002 21:44 |