Oud 14-03-2005, 17:44
gurl19
gurl19 is offline
Is er iemand ooit na Blanes geweest?

Ik ga er dit jaar voor het eerst naar toe. Is het waar wat ze zeggen, dat het een opkomend Salou is.
Is het uitgaan daar leuk? etc.. vertel je ervaringen??
Advertentie
Oud 14-03-2005, 17:59
Princesita
Princesita is offline
Ben er vorige zomer geweest, was leuk Tis wel denk ik vooral leuk als je tussen de 15 en 19 bent, veel jonge mensen daar. Het is ook eigenlijk gewoon een feestdorp met alles op loopafstand meestal. Omdat het eigenlijk gewoon een compact feestdorp is maak je wel snel contact met anderen, maar das sowieso wel met jongeren denk ik.
Ik denk niet dat het het opkomende Lloret is ofzo, tis meer een klein en gezellig Lloret
Oh Edit: weet je al waar je ergens zit?
Oud 15-03-2005, 11:50
gurl19
gurl19 is offline
ja in een lotus appartement! vlakbij strand, centrum en discoteken en bars. Wel zo makkelijk als je geen fiets of auto hebt

iemand anders nog meer ervaringen??
Oud 18-03-2005, 13:47
Flijn
Flijn is offline
Geen ervaring, maar ik ga ook.
Het is echt niks voor mij maar ik snak naar warmte & luiheid na de examens
Oud 20-03-2005, 17:52
Rooz De Dooz
Rooz De Dooz is offline
ik ben er afgelopen zomer ook geweest, in appartementen Consul Parc. Blanes is inderdaad ene klein dorpje, twee straten ongeveer met disco's en verderop een beetje winkels. Het is heel klein dus je komt steeds weer iedereen tegen, dat is wel leuk. Het is ook wel wat netter en minder 'boers' dan lloret of salou.
Ik had het er na een week wel gezien, omdat je dan alles al gehad hebt en er is niets anders te doen overdag dan een beetje zonenn aan het strand.
Oud 22-03-2005, 21:11
Princesita
Princesita is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 15-03-2005 @ 12:50 :
ja in een lotus appartement! vlakbij strand, centrum en discoteken en bars. Wel zo makkelijk als je geen fiets of auto hebt

iemand anders nog meer ervaringen??
Ik zat ook in Lotus/Europa. Zijn 2 gebouwen zeg maar, maar in Lotus zitten meer mensen van Beachmasters geloof ik, en in Europa meer Gogo-ers.
Veeel plezier in ieder geval, ik heb het wel naar mn zin gehad daar! Terwijl ik eerst eigenlijk nooit zo'n partyparty-vakantie hoefde haha.... ik ga dit jaar waarschijnlijk naar Salou Tis maar net met wat voor mensen je gaat vind ik
Oud 23-03-2005, 03:05
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Jah ben er 2 jaar geleden geweest.
klein stadje. was niet echt leuk uitgaan.
dus na 2 dagen zijn we maar naar lloret gegaan
Oud 25-03-2005, 12:00
aLackofColor
aLackofColor is offline
Yea. Ik ben er al 2 keer geweest en dit jaar gaan we weer. Ik zit op camping Bella Terra. Hmm ik vind discotheek ' de Arena' toch het leukst. En de feestweek is ook altijd heel gezellig met kermis,vuurwerk s'avonds. En bij Mimosa gratis lachgas
Oud 25-03-2005, 21:54
Auntie M
Auntie M is offline
Ik ben geloof ik een keer of 6 in Blanes geweest.
Tis gewoon net niet te druk zoals Lloret en heb je zin om echt te beesten dan pak je een taxi en ga je naar Lloret of Callela of zo.
In Barcelona ben je ook zo met de trein.

Wat ik ook heel aardig vind is dat ze op mijn verjaardag (25 juli) altijd groot vuurwerk afsteken.
Oud 26-03-2005, 12:03
aLackofColor
aLackofColor is offline
Hoe veel betaal je dan ongeveer voor zo'n taxi, ik wil dit jaar ook wel eens uit in lloret.
Oud 26-03-2005, 16:33
Rooz De Dooz
Rooz De Dooz is offline
Citaat:
Admiration schreef op 26-03-2005 @ 13:03 :
Hoe veel betaal je dan ongeveer voor zo'n taxi, ik wil dit jaar ook wel eens uit in lloret.
wij zijn voor 15 euro met de taxi geweest
Oud 31-03-2005, 09:24
gurl19
gurl19 is offline
ff voor duidelijkheid: 15 euro per persoon, heen en terug??
Oud 31-03-2005, 10:21
Rooz De Dooz
Rooz De Dooz is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 31-03-2005 @ 10:24 :
ff voor duidelijkheid: 15 euro per persoon, heen en terug??
nee van lloret naar blanes totaal 15.
Oud 01-04-2005, 22:10
Verwijderd
Ik ben een paar jaar geleden volledig natregend in Blanes. Het plaatsje heeft weinig te bieden op culinair of cultureel gebied. Misschien is het met mooi weer wel goed toeven.
Oud 04-04-2005, 21:15
aLackofColor
aLackofColor is offline
Deze foto vond ik nog, het strand.

Oud 09-04-2005, 13:11
Zozo
Zozo is offline
Ga vooral naar Annie's Snackbar. Patatje oorlog met kroket!
Oud 09-04-2005, 18:09
Verwijderd
Ik ben er een paar jaar geleden geweest. Tis wel een aardig stadje, maar erg veel bijzonders is het niet.
Oud 09-04-2005, 19:31
aLackofColor
aLackofColor is offline
Citaat:
Zozo schreef op 09-04-2005 @ 14:11 :
dat kan jij bijna overal wel krijgen daar
Oud 10-04-2005, 14:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:

Dit zijn dus echt de dingen waar ik op af knap. Als je per se friet wilt eten ga lekker naar Renesse ofzo....
Oud 10-04-2005, 17:36
Rooz De Dooz
Rooz De Dooz is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 10-04-2005 @ 15:23 :
Dit zijn dus echt de dingen waar ik op af knap. Als je per se friet wilt eten ga lekker naar Renesse ofzo....
indd.. maar dat is ook het grootste nadeel van zo'n stadje; je hebt amper het idee dat je in het buitenland zit, alleen het weer is anders.
Oud 11-04-2005, 19:50
Erbenda
Erbenda is offline
Tja Blanes is wel leuk hoor... ben er twee jaar geleden geweest ( ik zat in hotel Dolphin Mar Ski, vlakbij Lotus iig). Wel erg veel Nederlanders, erg toeristisch en idd een opkomend Salou/Lloret... maar het is wel net ff iets rustiger, wat zo zijn voordelen heeft (goedkopere disco's, strandstoelen etc ). Verder kan je met de bus/trein/taxi gemakkelijk wel naar Lloret of Barcelona als je daar naartoe wilt. Als je van stappen, shoppen, strand etc houdt is het echt top!
Oud 12-04-2005, 16:20
markeerstift
markeerstift is offline
Citaat:

hahaha, die raad ik ook aan iedereen aan! Toen ik daar was kregen we friet en 2 frikandellen/kroketten..
Ja het is eigenlijk walgelijk dat je daar aan die dingen gaat zitten.. maarja wat maakt het ook uit wat je eet als je het maar lekker vind toch?
Ik ben zelf ook in lotus geweest.. was erg leuk complex.. ik was toen nog wel wat jonger dus voor mij was t toen anders dan voor jullie. Lotus heeft een kleiner zwembad dan Europa, en er ook geen bad bij. Daarnaast moet je op stenen gaan liggen, of een ligbed huren.
Ons appartement zelf was ruim, maar de vloer spekvet!! Ook hadden we een wat vage start, want wij moesten op onze kamer wachten tot 4 uur 's middags! Terwijl al die andere gasten uit andere landen wel meteen geholpen werden.. Nu bedenk ik me dat dat natuurlijk ligt aan de kamers die de reisorganisatie gehuurd heeft.. maar toch het was toen heel raar. En ook allemaal gezeur met dat we steeds een handdoek te weinig hadden. Maar buiten deze kleine dingen was het een topvakantie!! En ik ga dit jaar weer trug duss... maar dan in Hotel Pimar
Oud 12-04-2005, 20:25
aLackofColor
aLackofColor is offline
Paar vrienden van mij van vorig jaar gaan ook naar Hotel Pimar! &ik zal daar dus ook wel vaak te vinden zijn, wanneer ga je?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten