Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Veeel plezier in ieder geval, ik heb het wel naar mn zin gehad daar! Terwijl ik eerst eigenlijk nooit zo'n partyparty-vakantie hoefde haha.... ik ga dit jaar waarschijnlijk naar Salou ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dit zijn dus echt de dingen waar ik op af knap. Als je per se friet wilt eten ga lekker naar Renesse ofzo....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hahaha, die raad ik ook aan iedereen aan! Toen ik daar was kregen we friet en 2 frikandellen/kroketten.. Ja het is eigenlijk walgelijk dat je daar aan die dingen gaat zitten.. maarja wat maakt het ook uit wat je eet als je het maar lekker vind toch? Ik ben zelf ook in lotus geweest.. was erg leuk complex.. ik was toen nog wel wat jonger dus voor mij was t toen anders dan voor jullie. Lotus heeft een kleiner zwembad dan Europa, en er ook geen bad bij. Daarnaast moet je op stenen gaan liggen, of een ligbed huren. Ons appartement zelf was ruim, maar de vloer spekvet!! Ook hadden we een wat vage start, want wij moesten op onze kamer wachten tot 4 uur 's middags! Terwijl al die andere gasten uit andere landen wel meteen geholpen werden.. Nu bedenk ik me dat dat natuurlijk ligt aan de kamers die de reisorganisatie gehuurd heeft.. maar toch het was toen heel raar. En ook allemaal gezeur met dat we steeds een handdoek te weinig hadden. Maar buiten deze kleine dingen was het een topvakantie!! En ik ga dit jaar weer trug duss... maar dan in Hotel Pimar
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Jongerenvakantie Blanes zomaar-iemand | 2 | 24-05-2016 19:35 | |
Vrije tijd |
(jongeren)vakantie Spanje? jesseh_07 | 3 | 06-03-2016 19:28 | |
Onzin |
Zon, zee, & strand vakantie voor jongeren van 17-18 jaar Durian | 8 | 08-12-2015 22:37 | |
Vrije tijd |
Vinea Blanes S'Abanell DreamxBelieve | 0 | 14-07-2011 13:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
De Kantine |
Blanes, Spanje Mackan | 29 | 13-02-2003 23:27 |