![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() My two cents. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat mens duikt met iedereen het bed in. Met jou, je broertje en nog kameraden van je? Lijkt me niets, zo'n afgelikte boterham. Maargoed, wie ben ik? Verder vind ik het ook niet echt loyaal ten opzichte van je broertje, maar dat veroordeel ik nog niet eens zo erg. Namelijk, uit is uit. Wel vind ik het wel raar dat je broertje haar zo weer terug wil. Dat mens was mijn huis niet meer ingekomen, hoor..
||
Citaat:
![]() En dan dat broertje: hij neemt die slet weer terug. Ik zou dan denken: 'ah gatverdamme, die sloerie heeft mijn BROER op een avond voor één keer, voor de LOL, gewoon GENAAID'. ![]() Ik zou geen vriendin willen waar familie van me al 'overheen was gegaan'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik moet zeggen dat ik wel diep respect heb voor Bartjuh, want het is uiteraard enorm stoer wat hij gedaan heeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar eventjes serieus (ik wil nl. verder ban-loos door het leven gaan): lees eventjes hetgeen ik quotte aan het begin van deze pagina. |
![]() |
|
[QUOTE]Mark Almighty schreef op 25-05-2005 @ 22:13 :
Nee, alsjeblieft: bemoei je wel er mee! Bemoei je er alsjeblieft vooral wél mee! Ik heb dat topic van je gelezen, waar na 3 pagina's een slotje op kwam! Ik heb genoten! ![]() ![]() Maar eventjes serieus (ik wil nl. verder ban-loos door het leven gaan): lees eventjes hetgeen ik quotte aan het begin van deze pagina. [/QUOT] zeeer vaag! wat een dom wijf zou dat wel niej zijn geweest ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zie je wel, het wordt weer lollig! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hij sprak me aan op msn en vroeg hoe het met me ging enzo, (dat is raar omdat hij vaak alleen maar praatte over zichzelf en zijn skateboard en zijn surfboard) en we gingen wat herinneringen ophalen enzo, en op een gegeven moment werden het niet alleen meer oppervlakkige herinneringen maar wat meer persoonlijke, die ik eigenlijk heel ver weg had gestopt. Als hij niet én samenwoonde én gelukkig zegt te zijn én 20 km verderop woonde, was ik denk ik op mijn fiets gesprongen en had ik niet voor de gevolgen in gestaan. Hij zegt nu dat hij zich even niet kon inhouden en dat we maar moesten vergeten dat we dit besproken hadden. Ik ben weer helemaal in de war. Ik weet dat het nooit meer wat wordt en dat wil ik ook niet, maar het brengt mijn hoofd wel weer zwaar geklutst. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(houden van is inmiddels niet meer het terugwillen. Het houden van is wel veranderd..) |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie haar niet zovaak meer, ze werkt in het buitenland... We spreken welis op msn.. we hadden een echte vriendschap na de relatie die ook nog gepaard ging met seks en ja toch wel intimiteit. Zelfs toen ze al een nieuwe vriend had. Het zat een beetje vaag in elkaar, je ex-vriendin als beste vriendin, vervolgens nog gewoon met haar vrijen terwijl ze al weer een nieuw vriendje heeft. Goed dat gebeurt nu ook niet meer. En de special friends band die we hadden is er niet meer. enne ja... she fucked up... hehe ik niet hoor. Ik fantaseer nog wel is, ze was zo heerlijk in bed. open minded, nieuwsgierig en kinky... Ze is veranderd, people change... jammer genoeg is ze in mijn ogen de verkeerde pad opgegaan.... ik bedoel... wie maakt het nou met mij uit/ ik... weet je wel... hehe blablalbla... just kidding.. ik kom haar nog welis tegen en dan gaan we hheerlijk als vanouds van bil... vriend(in) of geen vriend(in)
||
Citaat:
![]() We hebben besloten om elkaar aan te spreken op dingen die ons dwarszitten (zoals opmerkingen over elkaar) en dus tot het negeren van elkaar leidden. Zodoende willen we meer begrip voor elkaar kweken en lijkt vriendschap weer een serieuze kans te hebben ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() naja, dan niet, er zijn genoeg anderen op deze wereld om mee om te gaan ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog bevriend met zijn ex... ~Lin | 6 | 20-08-2015 06:25 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden met je ex? YellowLight | 71 | 01-01-2006 15:18 | |
Seksualiteit |
seks met je ex blote bosmens | 10 | 20-07-2004 11:37 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe relatie met je ex ironflower | 25 | 20-02-2004 17:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je met je ex om als het net uit is? ¤Aylin¤ | 29 | 08-02-2003 12:23 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 |