Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2005, 00:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bartjuh schreef op 15-05-2005 @ 15:45 :

Dan moet je dit eens horen

3 Jaar geleden had mijn broertje het net uit met zijn vriendin, waar hij een jaar mee heeft gelopen. Ik had altijd wel goed contact met haar, leuke gesprekken op msn enzo. Op een feest was ik een beetje aangeschoten enzo en zij was er ook, van het een kwam het ander, en opeens zaten we te zoenen zij in mijn broek met dr hand, etc etc. Die avond zelf dus gewoon all the way gegaan (met de ex van je broertje ). Kom ik er een paar dagen later achter, van mijn beste kamaraad (die hier veel post op dit forum overigens) dat hij ook met haar naar bed is geweest Maar raar genoeg heeft dat de vriendschap tussen ons iig niet slechter gemaakt, maar juist beter. We kunnen er wel om lachen
En het allerleukste komt nog; Mijn broertje heeft onderhand al weer een jaar met haar
Stoer hoor. Stelletje sletten. Gatverdamme. Met de ex van je broerje. All the way op één avond. En hij heeft weer iets met haar terwijl hij het weet. Disgusting.

My two cents.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2005, 01:39
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 01:53 :
Stoer hoor. Stelletje sletten. Gatverdamme. Met de ex van je broerje. All the way op één avond. En hij heeft weer iets met haar terwijl hij het weet. Disgusting.

My two cents.
Ik had het niet verwacht, maar voor ééns ben ik het met je eens.
Dat mens duikt met iedereen het bed in. Met jou, je broertje en nog kameraden van je? Lijkt me niets, zo'n afgelikte boterham. Maargoed, wie ben ik?
Verder vind ik het ook niet echt loyaal ten opzichte van je broertje, maar dat veroordeel ik nog niet eens zo erg. Namelijk, uit is uit.
Wel vind ik het wel raar dat je broertje haar zo weer terug wil. Dat mens was mijn huis niet meer ingekomen, hoor..
Oud 16-05-2005, 01:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Astraea schreef op 16-05-2005 @ 02:39 :
Ik had het niet verwacht, maar voor ééns ben ik het met je eens.
Dat mens duikt met iedereen het bed in. Met jou, je broertje en nog kameraden van je? Lijkt me niets, zo'n afgelikte boterham. Maargoed, wie ben ik?
Verder vind ik het ook niet echt loyaal ten opzichte van je broertje, maar dat veroordeel ik nog niet eens zo erg. Namelijk, uit is uit.
Wel vind ik het wel raar dat je broertje haar zo weer terug wil. Dat mens was mijn huis niet meer ingekomen, hoor..
Ik veroordeel deze 'stoere' poster, Bartjuh (de -uh zegt genoeg volgens mij) zeker wel. Je broertje (broerTJE, ja!) heeft een jaar een relatie gehad met een meisje. Een jaar van een meisje gehouden, alles met haar gedeeld, alles erop en eraan... En dan gaat hij, als BROER zijnde, er op één avond 'eventjes' overheen.

En dan dat broertje: hij neemt die slet weer terug. Ik zou dan denken: 'ah gatverdamme, die sloerie heeft mijn BROER op een avond voor één keer, voor de LOL, gewoon GENAAID'.

Ik zou geen vriendin willen waar familie van me al 'overheen was gegaan'.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 02:04
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Ey,

Ik heb nu filmavond met me vriend en tevens ook een ex aanwezig is, ze weten het ook allebei van elkaar dat hij me ex is ed....
Ik was toen wel nog 12, mja dan kan je nog steeds hele goede vrienden blijven. me ex van toen is nu een van me beste vrienden
De andere exen van korter geleden daar heb ik geen contact meer mee eigenlijk, geen ruzie oid, maar ze wonen gewoon in de dorpen om onze stad en ik in de stad.... Dus tsja,

Op zich heb ik ook niets tegen me exen. Met eentje heb ik heel erg soms nog wel eens msn contact oid.

Me vriend ze ex die is wel stom die was de hele tijd ruzie aan het zoeken ed en aan het vertellen dat ik niets was ed. En ze wilde hem terug, mja dat gaat nu niet meer Ik ga er nu met de buit vandoor
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 16:24
K-elli-e
K-elli-e is offline
Ik verafschuw mijn exvriendje..
Oud 19-05-2005, 11:04
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 17-05-2005 @ 17:24 :
Ik verafschuw mijn exvriendje..
hij is dan ook DUITS
Oud 19-05-2005, 11:06
K-elli-e
K-elli-e is offline
Citaat:
Twanos schreef op 19-05-2005 @ 12:04 :
hij is dan ook DUITS
Dat is een leugen
Oud 19-05-2005, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 01:53 :

My two cents.
Ik had mijn ex én zus kapot geschopt! Gatver... afgelikte boterham.
Maar ik moet zeggen dat ik wel diep respect heb voor Bartjuh, want het is uiteraard enorm stoer wat hij gedaan heeft
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:53
Snow Cherries
Snow Cherries is offline
De laatste zie ik nooit meer. We praten niet eens meer tegen elkaar op MSN. Vind ik ook helemaal niet erg, want ik kwam er achter dat hij het verhaal had rondverteld dat hij me gedumpt zou hebben omdat hij me te "jong en speels" vond. Ik ben slechts 3 maanden jonger dan hij en heb hém gedumpt omdat ik hem onverdraaglijk dom vond (dat laatste heb ik hem uiteraard bespaard ).
Mijn andere ex.... tja... ik begin het gevoel te krijgen dat ik na anderhalf jaar weer een beetje verliefd op hem begin te worden ... En ZO goed gaan we nou ook weer niet met elkaar om, beetje het bekende "ups en downs"-verhaal, dus ik begrijp mezelf niet helemaal...
Oud 22-05-2005, 11:40
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
eerst ruzie... vooral omdat ik kwaad was op hem. daarna kreeg ik een nieuw vriendje en die heeft me toen gezegt dat je beter vrienden kan blijven omdat je toch om elkaar hebt gegeven.dus heb het met hem bijgelegt maarja ik heb nog steeds wel een beetje haat als ik aan hem denk en ik vind zelf ook dat liefde haast nooit vriendschap kan worden
Oud 22-05-2005, 14:13
Sitia
Sitia is offline
Met een ga ik nog heel goed om, is een van mijn beste vrienden. Met de ander ga ik nog nauwelijks om. Maar als we elkaar spreken is het wel gewoon normaal leuk.

Bij mij ligt het denk ik ook aan de relatie met de jongen voordat we echt wat kregen. Met die ex die nu een van mijn beste vrienden is, was ik al heel lang goed bevriend. Die andere ex heb ik meteen wat mee gekregen zeg maar, daar ben ik nooit normaal vrienden mee geweest. Denk dat dat ook verschil maakt.
Oud 22-05-2005, 16:12
Luminous
Luminous is offline
ik heb alleen moeite met die heks van een ex van mijn vriend! die maakt mij en mijn vriend het leven echt zuur. zij heeft mijn vriend een ongelooflijk minderwaardigheidsgevoel gegeven en ik heb daar nu de shit van; ik moet me vriend na 16 maanden nog zeggen dat ik hem niet verlaat en dat hij de enige is... ze heeft nu zelf een vriend en ze laat ons nu een beetje met rust.. en toch,, al hoor ik haar naam;; ik wor altijd helemaal gek al zie ik haar ofzow..

echt vervelend
Oud 22-05-2005, 18:25
moi-lkkrding-mo
moi-lkkrding-mo is offline
ik ben nu goede vrienden met hem ookal heeft hij nu een ander (ik vind hem nog steeds een beetje leuk ) we hebben maar heel even ruzie gehad, in het begin maar we wouden allebij graag vrienden blijven en dus...
Oud 23-05-2005, 00:03
Poffertje
Poffertje is offline
Elke anders...
één ga ik nog wel eens mee om omdat hij nog goeie vrienden is met me broertje en neef... dus spreek 'm nog wel ééns
En dan heb ik nog iemand die ik niet wil zien
en nog één die mij niet wil zien.
En één waarvan ik niet weet of ik 'm wel of niet wil zien

Licht er domweg aan hoe je uit elkaar bent gegaan denk ik.
Oud 23-05-2005, 15:36
moi-lkkrding-mo
dit is best wel dom maar ik vond de manier waarmee m'n ex het had uitgemaakt best wel lief hij zei: ik moet je wat vertellen, mijn hart begint stilletjes van je te doven.
die zou ik onthouden voor waneer ik het met een ander uitmaak
Oud 23-05-2005, 22:38
Verwijderd
Sorry, m'n wat?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 23:07
Poffertje
Poffertje is offline
ik geloof dat dat een lieve manier was om te zeggen "Schat, ik heb een ander"

Maar idd, klinkt wel poetish...
zou wel liever hebbe dat hij 't gewoon recht in me gezicht zou zegge en gewoon hope dat hij er voor me is wanneer dat niet hoeft... Maar kan dat niet verwachte van hem natuurlijk dan.
Maar das wel fijnste manier om uit elkaar te gaan, gewoon contact behouden, en gewoon acceptere dat jullie vriende hadde moeten zijn.
Oud 25-05-2005, 20:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 19-05-2005 @ 12:38 :
Ik had mijn ex én zus kapot geschopt! Gatver... afgelikte boterham.
Maar ik moet zeggen dat ik wel diep respect heb voor Bartjuh, want het is uiteraard enorm stoer wat hij gedaan heeft
Ik heb het verhaal nog eens overgelezen en... volgens mij heeft 'stoere' Bartjuh gewoon een heel grote, dikke duim, waar hij heel veel uit kan zuigen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 21:01
moi-lkkrding-mo
wie is die bartjuh waar jullie het over hebben? of moet ik me dr gewoon niet mee bemoeien?
Oud 25-05-2005, 21:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
moi-lkkrding-mo schreef op 25-05-2005 @ 22:01 :
wie is die bartjuh waar jullie het over hebben? of moet ik me dr gewoon niet mee bemoeien?
Nee, alsjeblieft: bemoei je wel er mee! Bemoei je er alsjeblieft vooral wél mee! Ik heb dat topic van je gelezen, waar na 3 pagina's een slotje op kwam! Ik heb genoten! Misschien kunnen we dat hier nog 'ns overdoen?

Maar eventjes serieus (ik wil nl. verder ban-loos door het leven gaan): lees eventjes hetgeen ik quotte aan het begin van deze pagina.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 21:35
zoef de haas
zoef de haas is offline
met de een ach tja die spreek ik nooit meer woont dan ook mooi aan de andere kant van het land waar die lekker mag blijven zitten

En de ander tsja dat is net 2 weken uit maar zijn nu gewoon goede vrienden blablabla ga ik goed mee om kan ik gewoon lol mee hebben en alles... Misschien ook wel beetje omdat we allebei zoiets hadden van we willen niet dat het over is maar is beter zo dus blijven we goeie vrienden tot alles weer beetje op orde is enzo en kijken dan wel verder
Maar voor nu gewoon goeie vrienden dus
Oud 25-05-2005, 21:38
moi-lkkrding-mo
[QUOTE]Mark Almighty schreef op 25-05-2005 @ 22:13 :
Nee, alsjeblieft: bemoei je wel er mee! Bemoei je er alsjeblieft vooral wél mee! Ik heb dat topic van je gelezen, waar na 3 pagina's een slotje op kwam! Ik heb genoten! Misschien kunnen we dat hier nog 'ns overdoen?

Maar eventjes serieus (ik wil nl. verder ban-loos door het leven gaan): lees eventjes hetgeen ik quotte aan het begin van deze pagina.
[/QUOT]

zeeer vaag! wat een dom wijf zou dat wel niej zijn geweest maar ff trug op wat je zei, ik vond het gesprek op zich niet echt zo lollig maar okej, pech gehad ik moet me toch ergens op af reageren
Oud 25-05-2005, 21:42
moi-lkkrding-mo
maar luitjesik ga weer, ik moet nog een rep. verder leren ---->> CiaO
Oud 25-05-2005, 22:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
moi-lkkrding-mo schreef op 25-05-2005 @ 22:42 :
maar luitjesik ga weer, ik moet nog een rep. verder leren ---->> CiaO

Zie je wel, het wordt weer lollig!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 18:54
moi-lkkrding-mo
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-05-2005 @ 23:01 :

Zie je wel, het wordt weer lollig!
bedoel je daar wat mee?
Oud 27-05-2005, 09:21
gizmo
gizmo is offline
Mijn 2 exen zijn goede vrienden van me, mijn buddies! In het verleden is dit wel anders geweest maar ben erg blij dat ik nu goede vrienden met ze ben
Oud 28-05-2005, 22:07
Roosje
Roosje is offline
Niet.
Oud 28-05-2005, 22:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Kwam er eentje pas tegen. Erg gezellig. Leuk. Toch iets van: he, you are special to me!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:25
sweetness
sweetness is offline
de een zie ik nooit meer (gelukkig!)
de ander zit bij mij in de klas bij een aantal vakken en daar praatk soms wat mee.
de anderrrrr sja..lang verhaal. hij is iig een klootzak die altijd weet hoe die me kut kan laten voelen.
Oud 30-05-2005, 10:09
leucomelas
leucomelas is offline
op dit moment niet. hij doet nog te zielig en te sneu en daar word ik een beetje beu van... ik vind het vooral irri, heb het niet voor niks uitgemaakt en dat weet hij ook. als ie weer een beetje normaal kan doen wil ik nog best wel eens met hem praten of irl iets afspreken, maar op dit moment heb ik er vrij weinig behoefte aan.
Oud 30-05-2005, 10:48
Akilina
Akilina is offline
Ik heb het uitgemaakt met m'n vriendje over de e-mail, omdat ik het anders niet uit kón maken, omdat ik zo veel van hem hield. En in mijn hart hou ik nog steeds heel veel van hem en ik geloof dat als er een ware liefde bestaat in het leven, dat hij dat dan is, en ik geloof ook dat er niemand meer komt zoals hem, en dat wil ik ook niet. Maar ik wil ook de relatie niet meer terug, want het was echt een te heftige en vooral ook destructieve relatie. Maar goed, ik heb hem nooit meer gezien, dat wil ik niet, want dan keren alle heftige emoties weer terug en dan ben ik bang dat ik geen weerstand kan bieden en ik mezelf ten gronden richt.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 01:20
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 26-04-2005 @ 00:49 :
Niet.
Tis nu een jaar terug uitgegaan na ruim twee jaar, en hij had een maand later een nieuwe vriendin, waarmee hij na twee maanden ofzo is gaan samenwonen (zij had een huis gekocht, dus dat was erg makkelijk).
We hadden ook samen kaarten gekocht voor concert van RHCP, en toen het uit was ging hij er maar vanuit dat ik niet meer heen wilde (omdat ik anders alleen moest ofzo) en dus verkocht ie mijn kaart aan iemand anders.
Allemaal erg lullig en pijnlijk gegaan, nu soms nog een beetje mee bezig, maar het is dus ook maar beter dat ik hem nooit meer zie of spreek.
Dit was dus een maand terug. In een maand heb ik mezelf erover heen gekregen helemaal, maar nu vanavond is er iets ráárs gebeurd.
Hij sprak me aan op msn en vroeg hoe het met me ging enzo, (dat is raar omdat hij vaak alleen maar praatte over zichzelf en zijn skateboard en zijn surfboard) en we gingen wat herinneringen ophalen enzo, en op een gegeven moment werden het niet alleen meer oppervlakkige herinneringen maar wat meer persoonlijke, die ik eigenlijk heel ver weg had gestopt.
Als hij niet én samenwoonde én gelukkig zegt te zijn én 20 km verderop woonde, was ik denk ik op mijn fiets gesprongen en had ik niet voor de gevolgen in gestaan.
Hij zegt nu dat hij zich even niet kon inhouden en dat we maar moesten vergeten dat we dit besproken hadden. Ik ben weer helemaal in de war. Ik weet dat het nooit meer wat wordt en dat wil ik ook niet, maar het brengt mijn hoofd wel weer zwaar geklutst.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Mandarijntje schreef op 31-05-2005 @ 02:20 :
Dit was dus een maand terug. In een maand heb ik mezelf erover heen gekregen helemaal, maar nu vanavond is er iets ráárs gebeurd.
Hij sprak me aan op msn en vroeg hoe het met me ging enzo, (dat is raar omdat hij vaak alleen maar praatte over zichzelf en zijn skateboard en zijn surfboard) en we gingen wat herinneringen ophalen enzo, en op een gegeven moment werden het niet alleen meer oppervlakkige herinneringen maar wat meer persoonlijke, die ik eigenlijk heel ver weg had gestopt.
Als hij niet én samenwoonde én gelukkig zegt te zijn én 20 km verderop woonde, was ik denk ik op mijn fiets gesprongen en had ik niet voor de gevolgen in gestaan.
Hij zegt nu dat hij zich even niet kon inhouden en dat we maar moesten vergeten dat we dit besproken hadden. Ik ben weer helemaal in de war. Ik weet dat het nooit meer wat wordt en dat wil ik ook niet, maar het brengt mijn hoofd wel weer zwaar geklutst.
Arghh.. Wat moeilijk! Ik heb zulke dingen ook wel op een manier meegemaakt met mijn ex. Toevallig las ik mijn LiveJournal nog eens door en toen zag ik een msngesprek tussen ons van een paar maanden terug en ik werd er gewoon helemaal misselijk van. Wat een achterbaks mannetje, en toch hou ik van m.. Gek. Allemaal zo tegenstrijdig.

(houden van is inmiddels niet meer het terugwillen. Het houden van is wel veranderd..)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 09:19
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Het is inderdaad vet lastig. Heb er nu een nachtje op kunnen slapen maar snap het nog steeds niet helemaal.
Als hij zo gelukkig zegt te zijn met zijn huidige vriendin, dan is het toch niet gezond om nog zo aan mij terug te denken?
Het frustrerende nu is dat hij weer iets heeft losgemaakt bij mij en ik kan er nu gewoon niets mee.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 09:42
Trouble$on
Trouble$on is offline
Citaat:
yapo schreef op 23-04-2005 @ 14:26 :
Zie je elkaar nog, spreek je elkaar nog? Is er vriendschap overgebleven of is 't dikke ruzie geworden (of nog iets anders)?
Kortom, hoe gaat het met je ex en jou na de breuk?

(ikzelf ben er nog niet helemaal uit )

Ik zie haar niet zovaak meer, ze werkt in het buitenland...
We spreken welis op msn.. we hadden een echte vriendschap na de relatie die ook nog gepaard ging met seks en ja toch wel intimiteit. Zelfs toen ze al een nieuwe vriend had.
Het zat een beetje vaag in elkaar, je ex-vriendin als beste vriendin, vervolgens nog gewoon met haar vrijen terwijl ze al weer een nieuw vriendje heeft. Goed dat gebeurt nu ook niet meer. En de special friends band die we hadden is er niet meer.
enne ja... she fucked up... hehe ik niet hoor.

Ik fantaseer nog wel is, ze was zo heerlijk in bed.
open minded, nieuwsgierig en kinky...

Ze is veranderd, people change... jammer genoeg is ze in mijn ogen de verkeerde pad opgegaan....

ik bedoel... wie maakt het nou met mij uit/
ik... weet je wel...
hehe blablalbla... just kidding..

ik kom haar nog welis tegen en dan gaan we hheerlijk als vanouds van bil... vriend(in) of geen vriend(in)
Oud 31-05-2005, 11:33
yapo
yapo is offline
kheb geen omgang meer met 'r, althans, zo weinig mogelijk en ik voel me er prima bij , dus

Laatst gewijzigd op 31-05-2005 om 22:36.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 15:40
saartjeh
saartjeh is offline
mijn meest recente ex bleek een totaal ander persoon te zijn
ik hoop dak ooit nog van hem af kom met dat obsessieve gedrag
op het moment is ie (nadat t 1 maand uit is) nog aardig bezig met stalken maar we (mijn (kers verse) nieuwe vriend en ik) hebben nu al wel weer drie P-loze-dagen gehad.
anders was het wel vriendschappelijk gebleven, ik heb daar nooit zoveel moeite mee.
maar nu is het echt dikke ruzie en nu heeft mijn nieuwe vriend (die hiervoor nog goede vriend van mijn ex was) ook ruzie met em. Ik zeg wel es: knap he van mij, zo erg ben, ik wil iedereen z'n leven kapot maken (omdat mijn ex dat dus vaak over mij zegt, dat ik iedereen manipuleer terwijl tegenovergestelde waar is)
in het begin had ik er wel veel problemen mee, ik ben wel persoon die graag nog normaal contact wil enzow en niet dat sloten worden vervangen en je je eigen huis uit gekickt word omdat je ex (die je ooit zo vertrouwd hebt) nie spoort. ik heb bij hem (bij vorige exen ook wel wat, beetje) vooral zoiets van: dat ik me zo in em vergist heb.
maar ik wil ook geen contact meer
ik vind het wel knap als mensen dat wel kunnen
Oud 03-06-2005, 17:10
annepanne
annepanne is offline
ach ik kan me ex nog wel....we praten ook nog wel....maar zijn geen vrienden meer!!!....ik had met hem en toen ook nog met een ander jongen..dus denk niet dat we ooit nog goede vrienden zouden kunnen worden
Oud 03-06-2005, 18:42
hola
hola is offline
ik zeg netjes hoi als ik er een tegenkom maar daar blijft het bij. met één praat ik op msn nog wel..
ik zou opzich best een soort van vrienden willen blijven met exen.. maar meestal komt dat alleen van mijn kant, en dan laat ik het ook maar
Oud 03-06-2005, 18:50
annepanne
annepanne is offline
ik kan ook altijd wel ff snel een praatje met ze maken..

1 van me exen wilde me na een gesprek weer terug

en begon me zomaar te zoenen...nou daar ben ik niet van gedient
Oud 05-06-2005, 20:13
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Met ex #1 praat ik heel sporadisch op msn... Echt over nix... 2 zie ik nog wel eens lopen met z'n nieuwe vriendin enzo, soms maken we babbeltje maar das ook alles... 3 sprak ik nadat het uit was nog heel vaak op msn gewoon als vrienden enzo, maar nu spreek ik hem ook niet zo vaak meer.
Oud 06-06-2005, 19:33
Verwijderd
met alle exen goed contact en geen ruzie sommige spreek ik vaak, sommige minder
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 12:34
yapo
yapo is offline
Citaat:
yapo schreef op 31-05-2005 @ 12:33 :
kheb geen omgang meer met 'r, althans, zo weinig mogelijk en ik voel me er prima bij , dus
D'r is verandering in gekomen. We praten weer een beetje met elkaar
We hebben besloten om elkaar aan te spreken op dingen die ons dwarszitten (zoals opmerkingen over elkaar) en dus tot het negeren van elkaar leidden. Zodoende willen we meer begrip voor elkaar kweken en lijkt vriendschap weer een serieuze kans te hebben
Oud 12-06-2005, 13:41
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Konijn schreef op 23-04-2005 @ 14:49 :
Mijn tweede ex, mja dat is nu 5 weken uit en we spreken elkaar niet meer. Heel soms op msn, maar dat is zo raar (in mijn ogen doet hij nogal kinderachtig) dat ik daar ook eigenlijk geen zin meer in heb.
Ondertussen heb ik een nieuwe vriend en spreek ik mijn ex helemaal niet meer. Sinds dit berichtje op het forum had ik er helemaal geen zin meer in. Heb hem niet meer aangesproken op msn, en hij mij ook niet, dus blijkbaar denkt hij er ook zo over.
Oud 12-06-2005, 19:34
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
1e spreek ik eigenlijk nooit meer, nooit ruzie gehad of iets dergelijks..

2e spreek ik ook nooit meer, af en toe op msn, maar dan gaat het ook nergens over...

3e heb ik goed contact mee, zwerft hier ook ergens rond

Dus, zo heel boeiend was deze post niet.
Oud 14-06-2005, 13:14
yapo
yapo is offline
Citaat:
yapo schreef op 12-06-2005 @ 13:34 :
D'r is verandering in gekomen. We praten weer een beetje met elkaar
We hebben besloten om elkaar aan te spreken op dingen die ons dwarszitten (zoals opmerkingen over elkaar) en dus tot het negeren van elkaar leidden. Zodoende willen we meer begrip voor elkaar kweken en lijkt vriendschap weer een serieuze kans te hebben
En inmiddels is 't alweer stilte wat tussen ons heerst. Ik begrijp er niets van en ben ook niet meer echt van plan 'r verandering in te brengen, blijkbaar wil 't maar niet vlotten
naja, dan niet, er zijn genoeg anderen op deze wereld om mee om te gaan
Oud 14-06-2005, 13:16
Verwijderd
Niet.

Ik spreek hem heel af en toe op msn en dat is het, heb ook geen behoefte aan meer dan dat.

Met mijn andere exen heb ik eigenlijk ook geen contact meer.. van ééntje heb ik recentelijk via via het nummer weer weten te achterhalen omdat ik hem heel graag nog een keer wil zien voor ik naar het buitenland verhuis.. Ik heb alleen nog niet durven bellen (Ik heb hem echt al twee jaar niet gezien of gesproken)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 17:37
Verwijderd
We hebben weer iets
Met de andere gewoon bevriend.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 17:40
655321
655321 is offline
Met de meeste ga ik nog leuk om, als ik ze zie dan. Met één ervan ben ik nog goed bevriend en met degene die ik niet meer kan lijden heb ik geen contact meer en als ik 'm zie negeer ik 'm na een hooghartig knikje.
Oud 20-09-2005, 18:08
Verwijderd
Met 1 ex heb ik af en toe over msn nog wel contact. Maar hij heeft het alleen maar over zichzelf en dat vind ik strontvervelend.

Met de andere heb ik wel nog goed contact.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten