Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2005, 12:33
ExVaal
ExVaal is offline
Ik heb geen exen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2005, 14:49
Alistar
Alistar is offline
Die zie ik niet meer
Not as if that bothers me De 1e hoef ik geen contact meer mee, die interesseerd me vrij weinig. En de 2e..........tsja, daar heb ik ook t contact mee verbroken, maar daar heb ik niet echt ruzie mee ofzo dus....
Oud 29-04-2005, 15:28
Ja of niet
Ja of niet is offline
Het is sinds een paar dagen uit met mijn vriend (na 6 maanden). Ik heb het uitgemaakt en hij is er echt kapot van. Momenteel is er zo goed als geen contact omdat hij het even niet aankan om me te spreken. Hiervoor mailde hij me eerst heel veel, smste en probeerde vooral om me terug te krijgen en antwoorden te vinden. Ik hoop dat we hierna nog enigsinds een vriendschap kunnen onderhouden.

Verder heb ik nog een jongen met wie ik iets had toen ik 13 was... Hij was toen 17. Scheelt heel wat, maar heb er nu nog goed contact mee. Kunnen erg goed met elkaar praten

Een jongen met wie ik kort iets gehad heb... Spreek ik nooit meer. Kwam 'm met Oud en Nieuw ineens tegen. Heel raar. We hadden niet echt iets tegen elkaar te zeggen en hij begon ineens heel geforceerd slijmerig met zijn vriendin te doen. Toen ben ik maar gegaan.

O ja, nog 1 jongen die ik eigenlijk niet eens meer als ex zie. Voordat we iets hadden waren we al erg goede vrienden en dat is gelukkig na de relatie nog behouden. Ik zie hem regelmatig en praat dagelijks met hem op msn. Heel leuk dus

Ik heb best leuke contacten aan die jongens over gehouden dus
Oud 29-04-2005, 15:51
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Tenzij ik me ex(en) al zou kennen en ik daarvoor al vriendschap had zie ik geen reden om contact met me ex(en) te gaan onderhouden. Levert alleen maar frustraties op en vage situaties/acties.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 18:49
suusch
suusch is offline
Ehm met mn eerste ex heb ik sinds kort weer veel contact, gaat goed. Kan denk ik wel vriendschap inzitten.

Mn 2e ex spreek ik eigenlijk nooit meer, wel jammer.

En mn 3e ex is er niet meer.
Oud 01-05-2005, 20:03
ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Ik ga nog regelmatig met mijn ex uit, we komen gewoon bij elkaar over de vloer, bellen nog steeds, en we houden in de zomer 2 weken vakantie met elkaar. Tussendoor gaan we soms een weekend wat doen. Maar mijn huidige vriend is er altijd bij. Ze zijn goede vrienden geworden de afgelopen 2.5 jaar. Weinig over te klagen dus.
Oud 01-05-2005, 22:08
Verwijderd
Citaat:
ChateauDenise schreef op 01-05-2005 @ 21:03 :
Ik ga nog regelmatig met mijn ex uit, we komen gewoon bij elkaar over de vloer, bellen nog steeds, en we houden in de zomer 2 weken vakantie met elkaar. Tussendoor gaan we soms een weekend wat doen. Maar mijn huidige vriend is er altijd bij. Ze zijn goede vrienden geworden de afgelopen 2.5 jaar. Weinig over te klagen dus.
Ik weet niet hoe jouw relatie met je ex was enzo, maar is dat niet raar?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 22:55
ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-05-2005 @ 23:08 :
Nee.
Oud 02-05-2005, 13:12
suusch
suusch is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-05-2005 @ 23:08 :
Ik vind dat ook niet raar, eigenlijk.
Oud 02-05-2005, 15:22
droomkoningin
droomkoningin is offline
Met mijn eerste ex ben ik dik een jaar gegaan. Ik spreek hem bijna nooit meer. Heel af en toe belt hij om te vragen hoe het gaat, of sms-en we (soms komt dat 's avonds laat niet zo goed uit ). Het contact komt meestal van zijn kant, terwijl hij alweer twee jaar ofzo een vriendin heeft.
Een paar weken geleden hadden we iets afgesproken, maar echt boeiend was het niet. Hij is gewoon in de afgelopen 2,5 jaar niks veranderd!

Mijn tweede ex is gewoon raar (en wanhopig). Ik heb hem alweer driekwart jaar niet gesproken en ook totaal geen behoefte aan, eerlijk gezegd.
Hij is nu alweer twee maanden ofzo met een oude (goede) vriendin van mij aan het klooien, maar dat gaat ook nergens over.
Dus ja.

Oud 02-05-2005, 16:09
Verwijderd
Pff ik vertelde pas nog dat ik goed met me ex omga enzo en dat ik hem alles vertel, alleen dat ik hem niet te vaak kan zien omdat het anders weer fout gaat.. Ja en vannacht is het dus behoorlijk fout gegaan Dus nu weet ik effe niet meer hoe ik met 'm omga.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 17:33
Gammaray
Gammaray is offline
Gewoon NIET.
Geen behoefte aan.
Oud 02-05-2005, 17:36
Fruitcake
Fruitcake is offline
Ik heb met geen van mijn exen nog contact. Geen behoefte aan, en zeker iet na de rotstreken die ze mij gelapt hebben.
Oud 03-05-2005, 09:58
Sasbeest
Sasbeest is offline
Mijn ene ex zit hier op het forum, en daar klets ik nog regelmatig mee. Het is niet zo dat we elkaar vaak zien ofzo, maar vind het nog wel altijd leuk om ff te buurten.

Andere ex is een heel ander verhaal. Heb ik eerst heel lang nog moeizaam mee geprobeerd contact te houden, toen dat niet werkte heb ik alle contact verbroken. Dat is uiteindelijk voor ons het beste geweest, want toen ik hem een jaar later weer zag konden we weer gewoon met elkaar omgaan en nu kan ik weer gezellig met hem praten.
Oud 03-05-2005, 10:04
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Eerst ruzie met me ex. Na 2 maanden hebben we dat opgelost en nu gaan we normaal met elkaar om. Af en toe gesprek op msn en we als we elkaar met uitgaan toevallig tegekomen praten we meestal ook wel even.
Oud 03-05-2005, 10:16
Shitonya
Shitonya is offline
Ik heb er geen contact meer mee
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 10:36
waves
waves is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 25-04-2005 @ 14:25 :
Off-Topic

Relatie gehad, en nooit echt gepraat? Please explain?
beetje wanhopig allebei en we zagen elkaar niet vaak omdat we wel een eindje uit elkaar woonden. We spraken elkaar wel, maar t ging nooit echt ergens over. Was ik 2 weken weggeweest met mijn ouders, had hij de hele week toen ik net weer terug was volgepland met allerlei dingen zonder mij. Hij vertelde mijn ouders hoe ze dingen moesten doen. niet echt een succes dus...
Oud 03-05-2005, 22:32
mrsjones
mrsjones is offline
Niet. Wil hem ook niet zien ook. Ik heb hem nog wel een keertje gezien lang geleden toen deed ie net alsof hij mij niet zag.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 11:10
s0megirl
s0megirl is offline
Ik heb nog wel een goed contact met mijn ex. Kheb met hem ander half jaar gehad. En op koninginnendag was ik bij zijn nieuwe liefde en hij bij die van mij...

Ik vind het wel beter om zo met elkaar om te gaan. Liever met vriendschap uit elkaar gaan dan met haatgevoelens.
Oud 04-05-2005, 11:51
beestje
beestje is offline
verschilt per ex

eentje spreek ik nooit meer (degene met wie ik zo'n 1,5 jaar iets gehad heb..) en dat wilde ik ook, we waren alleen maar ruzie aan het maken om steeds dezelfde punten en ik ben er heilig van overtuigd dat dat opnieuw gaat gebeuren als ik hem weer zou zien of spreken

de ander spreek ik af en toe of kom ik wel eens tegen met uitgaan, dat is wel gezellig, we kunnen het goed vinden eigenlijk
Oud 08-05-2005, 21:34
yapo
yapo is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 04-05-2005 @ 09:38 :
Ik weet het niet. Volgens mij weet hij het beter dan ik. Maar vrij weinig contact.

Zonde eigenlijk, dat zoveel mensen zó weinig contact hebben met hun ex(en). Alsof je je heel erg in mensen kunt vergissen. Maar misschien is dat mijn naieve kijk op de wereld.
ik begrijp dat eigenlijk ook niet. Je hebt zoveel met elkaar gedeeld en plots deel je niks meer, alsof alle gevoel voor elkaar weg is gespoeld. ik vind dat moeilijk om mee om te gaan
Oud 08-05-2005, 21:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
yapo schreef op 08-05-2005 @ 21:34 :
ik begrijp dat eigenlijk ook niet. Je hebt zoveel met elkaar gedeeld en plots deel je niks meer, alsof alle gevoel voor elkaar weg is gespoeld. ik vind dat moeilijk om mee om te gaan
Nou ja, hij wou heel graag contact houden (en ik toen ook, logisch ik was nog stapel). Maar ik kreeg een nieuwe vriend en hij een nieuwe vriendin en we spreken elkaar eigenlijk nooit meer. Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik iets mis daardoor. Soms vraag ik me wel es af hoe het nou eigenlijk met hem gaat, maar that's it.
Oud 08-05-2005, 22:24
W1A
W1A is offline
We hebben nog een goed contact. Ik ben zelfs nog op zijn verjaardag geweest en laatst samen met hem, een vriendin en mijn vriend naar de bios .

Maar nu hebben wij ook maar 2 weken iets gehad en waren we van te voren al 2 jaar goede vrienden. Het was gewoon een fout om iets te beginnen en daar zijn we heel snel achter gekomen! En dat foutje is inmiddels ook al 3 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 14:10
suikerprinses
suikerprinses is offline
Met mn eerste ex heb ik helemaal niks meer. Ik kom m af en toe tegen en dan groeten we elkaar maar daar blijft het bij.

Mn tweede ex daarentegen is heel anders. Daar ga ik nog vaak leuke dingen mee doen, shoppen&bieren. Bovendien komen we bij elkaar thuis, kan ik het goed met zijn familie vinden&hij met de mijne, en hebben we allebei honden die elkaar erg leuk vinden. Soms spreken we elkaar een week niet, maar daarna kan het contact in ene heel intensief zijn (3x per dag bellen).
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:30
Verwijderd
niet/slecht/goede vriendschap
het verschilt per ex
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:37
why not ?
why not ? is offline
Met mij en men ex gaat alles goed.
Wij zijn nog steeds goed vrienden en we gaan ook nog samen uit !
Soms wel eens een woord ruzie of zo maar dat gaat dan wel weer snel over !!

kusjes -x-x-x-
Oud 10-05-2005, 21:03
BooGie P!mp
BooGie P!mp is offline
ik zie haar bijna elke dag vanaf dat het uit is
we zijn wel vrienden gebleven maar ik weet
niet wat het is want telkens als ik denk dat ik
haar weer vergeten ben kan ze me zooo opnaaien
en ik ben altijd te trots om daar aan toe te geven
waardoor er vaak heftige ruzies kunnen ontstaan.
laatst was ze heel aardig en wilde ze een ruzie
voor het eerst gewoon vergeten maar ik was zo
opgefokt dat ik het weer uitlokte en nu heb ik nog niet
met haar gepraat maar ze is vast boos. Ach jah ooit leren
we het wel. En 1 ding is zeker ze is niet saai want ze houdt me
voordurend bezig.
Oud 11-05-2005, 08:51
deringmeester
deringmeester is offline
mijn ex wil me terug.
Oud 11-05-2005, 10:46
Verwijderd
Eeuhm... niet?

Ik spreek haar nooit meer, zie haar nooit meer en kan niet met zekerheid zeggen hoe het met haar gaat, maar uit eigen ervaring zal het vast wel redelijk goed met haar gaan. Ze zal last hebben van stress ivm school en niet echt veel tijd hebben.

En ik vermoed dat ze mij zoveel mogelijk ontwijkt. Dat had ik ook gedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 16:16
LOLA3000
LOLA3000 is offline
JEEEJ ik en mijn ex zijn eindelijk vrienden geworden, we lachen en kletsen weer met elkaar als vanouds. Ben ik heel blij mee...het wordt natuurlijk nooit meer zoals het was..maar toch.

Ik snap niet waarom veel mensen geen contact meer hebben met hun ex en diegene afstempelen als 'onbelangrijk'. Je hebt zoveel van iemand gehouden en zoveel fijne dingen meegemaakt. Dan wil je toch op zijn minst vrienden blijven omdat zo iemand nog wel veel voor je betekent!?Behalve als het op een lullige manier uit is gegaan dan...
Oud 12-05-2005, 16:34
tuttebel
tuttebel is offline
mt 2 exen spreek ik af en toe nog wel met uitgaan..geen ruzie, niks,gewoon gezellig.
met 1 bleef ik eerst gewoon vrienden, maar op een begeven moment nadat we een keer gekust hadden..kregen we enorme ruzie. maar nu kan ik weer met m praten.

en wat ik wel jammer vind..mn ex waar ik 7 maanden mee ben gegaan..en het jaar daarvoor nog 3 maanden ofzo daar heb ik nou heelmaal geen contact meer mee.
toch raar..je bent zo lang heel goeie vrienden toch..en dan is dat opeens weg als de verliefdheid weg is.
Oud 12-05-2005, 17:09
bracelance
bracelance is offline
spreken elkaar niet vaak, maar als we kletsen is het wel gezellig.
Oud 12-05-2005, 17:11
Snuitermans
Snuitermans is offline
Goed in de breedste zin van het woord.
Oud 12-05-2005, 17:14
Luna
Luna is offline
met 1 heb ik geen contact meer. hij heeft me heelveel pijn gedaan dus ik heb daar totaal geen behoefte aan.
met mn andere exen ben ik nog bevriend.
Oud 12-05-2005, 17:35
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Niet.
Oud 12-05-2005, 17:38
juno
juno is offline
Degenen wiens hart ik gebroken heb, willen me nooit meer zien, en dat neem ik ze niet eens kwalijk, ik ben ook een kreng geweest. Maar daar heb ik wel spijt van en ik mis ze een beetje, het zijn hoofdstukken die niet zijn afgesloten. Die ene die mijn hart gebroken heeft doet dat van tijd tot tijd nog steeds, (wanneer zal ik het nou eens leren...) en degenen met wie ik "goed" uit elkaar ben gegaan, daar ben ik nog wel vriendjes mee.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:56
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Ik wil em terug...raar?

Ontopic: met m'n eerste ex heb ik nog regelmatig contact, zie hem 1à2 keer per week en kan goed met hem babbelen..
Met de andere probeer ik geen concact te hebben maar dat lukt niet zo...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 16:16
Verwijderd
Ik preek hem de laatste tijd zo'n 3 keer per week op msn, het klikt, alleen in het begin veroorzaakte dat bij mj noggal wat gevoelens die ik met moeite aan het wegdrukken ben (heb een vriend) en hij (ex) verteld me telkens over z'n meisjed problemen... weet nog niet helemaal wat ik d'r van vindt, daarbij komt dat het tussen mij en m'n vriend niet zo super gaat momenteel
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 21:01
George
George is offline
M'n eerste ex en ik kunnen elkaar niet eens aankijken zonder elkaar het bloed onder de nagels weg te halen denk ik. Best gaaf. Dat is dan ook al drie jaar geleden of zo.
Met degenen na hem ga ik gewoon nog goed om.
Oud 13-05-2005, 22:31
Stefanie
Stefanie is offline
met 1 chat ik nog weleens, de rest is te min om nog naar om te kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 13:21
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 15:36 :
Omdat het mijn vriend is en mijn exc. Daarom.

En van mij mag het niet, nee.
Ten eerste dat mag je vriend en je ex althijd nog zelf bepaalen.
Ex is ex dat is verleden thijd.
En je vriend heeft ook een eigen mening en wil.
Leuk is het niet maar als het gebeurt dan gebeurt het.
Oud 14-05-2005, 13:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gammaray schreef op 14-05-2005 @ 14:21 :
Ten eerste dat mag je vriend en je ex althijd nog zelf bepaalen.
Ex is ex dat is verleden thijd.
En je vriend heeft ook een eigen mening en wil.
Leuk is het niet maar als het gebeurt dan gebeurt het.
Inderdaad, het is gebeurd. En nu hoef ik ze niet meer te zien.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 13:52
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-05-2005 @ 14:24 :
Inderdaad, het is gebeurd. En nu hoef ik ze niet meer te zien.
Mijn excuses dat wist ik niet .
En groot gelijk heb je.
Oud 14-05-2005, 14:01
noa-zut
noa-zut is offline
Na, ik ga niet meer met mijn exen om. Ik heb het bij alle exen zelf uitgemaakt, en daarna zijn we allemaal een andere weg ingeslagen. 3 Exen zie ik nog geregeld in de stad lopen en dan zeg ik netjes gedag en maak een kort praatje. Als ik doorloop ben ik altijd blij dat ze mijn ex zijn, totaal niet meer waar ik op zou vallen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 14:04
yuck fou
yuck fou is offline
ik spreek hem nooit meer omdat ik dat niet wil
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 14:45
Bartjuh
Bartjuh is offline
Bij mij ook weer hetzelfde als met velen hier; slecht contact, ruzie etc..

En dat terwijl ik toch echt vaak probeer om nog gewoon met haar om te gaan. Net nog een leuk msn gesprek mee gehad, maar niet heus

Het is idd wel jammer, maar heb een beetje de hoop opgegeven dat wij weer normaal tegen elkaar gaan doen

Citaat:
hhendrikxx schreef op 25-04-2005 @ 13:49 :
Weetje, het is altijd lastig. Ik heb het ook gehad. Een jongen die ik kende kreeg met mijn ex. Maar hij hield wel zijn fatsoen naar mij toe, en zij niet... Respect4him!

Toen had ze one night stand met hele goede vriend van me. Dat vond ik heel erg. Met die jongen heb ik het contact verbroken. Zij had er spijt van, dus heb ik nooit meer woord aan vuil gemaakt.

Toen kreeg ze weer iets met een ander maatje van me. Dat was heel erg. Kijk, als een van de twee me nou had ingelicht. Nee, ik moet het gewoon zien/merken. Heel erg.

Aan de andere kant:

Mijn middelbare school liefde heeft nu heel serieus met jongen met wie ik wel omging. Nou, dat is toch prima. Als ik hen zie is het heel leuk.

En de nieuwe vriend van een ex van me is dus nu ook een van mijn betere maatjes.

Tip: krijg je iets met ex van een vriend/vriendin van je, vertel het ze dan gewoon zelf...
Dan moet je dit eens horen

3 Jaar geleden had mijn broertje het net uit met zijn vriendin, waar hij een jaar mee heeft gelopen. Ik had altijd wel goed contact met haar, leuke gesprekken op msn enzo. Op een feest was ik een beetje aangeschoten enzo en zij was er ook, van het een kwam het ander, en opeens zaten we te zoenen zij in mijn broek met dr hand, etc etc. Die avond zelf dus gewoon all the way gegaan (met de ex van je broertje ). Kom ik er een paar dagen later achter, van mijn beste kamaraad (die hier veel post op dit forum overigens) dat hij ook met haar naar bed is geweest Maar raar genoeg heeft dat de vriendschap tussen ons iig niet slechter gemaakt, maar juist beter. We kunnen er wel om lachen
En het allerleukste komt nog; Mijn broertje heeft onderhand al weer een jaar met haar

Laatst gewijzigd op 15-05-2005 om 14:55.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 16:54
infamous
infamous is offline
niet
Oud 15-05-2005, 17:01
Multilot
Multilot is offline
als hele goede vrienden. Ik vermoed dat het ooit nog wel wat wordt tussen ons.

Met een andere ex ga ik niet meer om en die wil ik ook niet meer zien
Oud 15-05-2005, 17:11
Verwijderd
'T zijn allebei beetje soort van klootzakken
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:01
Verwijderd
de een is gewoon lief voor me, kan ik goed mee opschieten.
De andere is nog geen week uit, en ik voel nog veel voor m. Hij denk ik ook nog voor mij, maar het proberen hard vrienden te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten