Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet het niet meer precies, wanneer wij internet kregen. Maar toen ik in de tweede of derde zat, ging ik veel naar www.striktgeheim.net en www.harrypotteronline.nl en sindsdien ging ik steeds meer internetten. En ow ja, ik ben ook een hele tijd actief geweest op www.mijnstempel.nl Boeken recenseren
![]() Later kreeg ik mijn diaryland en toen ik in de vierde zat, mocht/ kreeg ik eindelijk msn. En daarna ging ik forummen en mja ![]() Ow ja, we hebben altijd kabel gehad en sinds vorig jaar kregen we zo'n snelle verbinding, glasvezel en zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik was 12 jaar toen ik zelf mijn eerste modempje kocht en zo de telefoonrekening van mijn ouders ging terroriseren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Heel af en toe, later elke avond een uurtje (tegelijk via het netwerk
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is voordat ik zag dat je uit steenwijk kwam ![]() Mijn internet-evolutie heeft wat langer geduurd. Ik heb nu 12 a 13 jaar een verbinding met internet. Eerst had ik internet via TU Delft, daarna Compuserve en daarna echt internet via een inbelprovider. Voor die tijd heb ik jaren aan inbellen met een 14k4 en zelfs nog op 9600baud modems geconnect met BBS'en. Ik was verfent Fidonetgebruiker. Sinds 4,5 jaar woon ik in Zwolle en heb ik kabel. Erg tevreden. Snelheid is ieder jaar effectief de helft meer geworden. Uiteraard heb ik ook de overgang van ICQ naar MSN meegemaakt, maar ben niet helemaal meegegaan, ik heb ICQ nog steeds 24/7 aanstaan alhoewel er steeds minder mensen online komen op ICQ. Ik heb ook AIM en YIM! voor contact met amerikaanse vrienden. Laatst gewijzigd op 07-01-2006 om 02:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zijn ouders zijn dit jaar verhuisd en hebben er ook voor gekozen om geen kabel maar ADSL te nemen. |
![]() |
|
Phoe, ik geloof ik sinds mijn negende... Ik begon met www.kidsplanet.nl en dan begon ik te chatten. Dat was best saai. Later ging ik naar jeugdjournaal.nl, ook om te chatten. Later begon ik op van die dollmaker-sites. En toen begon ik met andere games of forums. Ik ben een tijdje druk geweest met het forum op vlinders4you.nl. Dat was van de zomer dichtgegaan vanwege een paar vieze mensen die seksverhalen schreven ofzo.
Nu gebruik ik het bijna alleen om te forummen, plaatjes op te zoeken of informatie ofzo.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Moet de patiënt alles weten? De Veroorzaker | 2 | 26-05-2011 11:06 | |
Algemene schoolzaken |
Wat was/is/word je PWS-onderwerp? Marloeske | 156 | 14-11-2004 20:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Kiesrecht verlagen naar 16 jaar?? misty1986 | 61 | 06-11-2003 18:05 | |
Software & Hardware |
De meest revolutionaire ontwikkeling Martin | 37 | 13-07-2003 06:51 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |