Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wilt tillen door diepte in te brengen o.a. dmw schaduwen, probeer dan gewoon de dingen na te tekenen zoals je ze ziet. Het geposte plaatje van die beer is een prima voorbeeld. De beer die je hebt getekend is opzich leuk getekend, maar hij is niet goed NAgetekend. Je doet niets met de dynamiek, toonverschillen en allerbelangrijkst de schaduwen van de vacht. Het is natuurlijk niet zo dat je moet streven naar een tekenstijl waarin je alles zo realistisch mogelijk natekend, je huidige stijl is prima en jouw eigen ding. Het is echter wel heel leerzaam om af en toe (eigenlijk zo veel mogelijk) dingen na te tekenen (van plaatjes of gewoon dingen op je bureau of mensen) zoals je ze ziet, en dit kan ook een oplossing zijn voor de problemen die je hebt met proporties en anatomie (voeten bijv.). Het is ook erg cute dat je een plaatjesverzameling hebt enzo, maar op internet staan echt gigantische reference databases waar prima materiaal van gigantisch veel verschillende mensen/dieren/objecten staan waar iedereen plaatjes naar kan uploaden. Talent heb je echter zeker anders had ik ook deze comments niet gegeven ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ontopic; ik vind ze heel erg leuk, echt duidelijk dat je eigen stijl hebt ![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Mijn Tekeningen Nandje | 51 | 14-08-2006 15:15 | |
ARTistiek |
Mijn tekeningetjes Mirruh | 6 | 19-11-2004 17:21 | |
ARTistiek |
Mijn Tekeningen Mearive | 7 | 11-11-2004 20:15 | |