Nou, mijn ene beste vriendin zit bij me in de klas en is ook een goede vriendin van mijn vriend, altijd al geweest. Dus dat zit wel snor. Mn andere beste vriendin.. tja, onze vriendschap is gewoon geweldig. Soms zien we elkaar een tijd niet en dat maakt ons dan ook gewoon niks uit. Zij heeft om de paar weken een vriend en dan besteedt ze minder aandacht aan mij en dat kan me dan ook niks schelen. En andersom. Nu hebben we allebei een vaste relatie, ik bijna 2 jaar en zij vier maanden (ofzo). We zien elkaar niet al te vaak, maar we bellen en mailen veel. Het gaat dus wel best zo.
Dus, we doen er niet al te moeilijk over. Zou me er ook nooit schuldig over voelen, met vriendinnen heb je al vaak zat wat gedaan en een vriendje is toch anders. Zeker als het net nieuw is. Zouden mijn vriendinnen daar niet tegen kunnen, dan is dat pech. Hou niet van gedoe om dat soort nutteloze dingen.
Ps.: Verder probeer ik natuurlijk wel gewoon contact te houden met mn vriendinnen. Maar ik zie mn vriend ook alleen maar in het weekend, soms heeft hij zelfs daar geen tijd voor, dus in het weekend gaat hij meestal voor. Daar kunnen ze over het algemeen wel mee leven