Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: vlees enzo, maar dat was bekend. En troep zoals redbull enzo komt mijn lichaam ook niet in. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar uhh, ik weet niet of een discussie hier gewenst is. ![]() Ik eet uit principe geen paardenvlees. De andere dingen eet ik niet omdat ik het niet lekker vind of omdat ik er niet tegen kan. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind vlees eten niet iets tegennatuurlijks of erg slechts, maar met hoe de bio-industrie dieren behandelt ben ik het niet eens. Volgens mij is dat met biologisch vlees een stuk beter geregeld en dat zou ik dus wel willen eten. (Maar van vlees krijg ik sowieso buikpijn dus ik eet het helemaal niet.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik eet ook geen vlees, maar juist wel RedBull, is geen troep joh ![]()
||
Citaat:
Ik vind het wel opmerkelijk dat vegetariers zeggen dat ze best biologisch vlees zouden willen eten. Dat had ik niet verwacht. De meeste vegetariers walgen echt van vlees, wat ik eigenlijk niet zo gek vind. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben wel benieuwd waarom mensen uit principe geen cola en nog meer van dat soort dingen eten/drinken. Misschien dat jullie dat willen toelichten? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kan me voorstellen dat je het dan nog best lekker vindt.
||
Citaat:
Konijn is wel lekker, mits op grootmoeders wijze natuurlijk. Paard is stug, kan je alleen gebruiken voor zuurvlees maar is nog niet echt je van het. en om ontopic te blijven, ik ben kok dus moet alles eten/proeven ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf eet ik uit principe geen vlees/vis/kip en dat zal ik ook niet gaan doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En paard behoor je naar mijn idee gewoon niet te eten.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Voor vleeseters ligt het inderdaad anders. Als je kiest voor biologisch vlees, dan is dat minder erg dan gewoon vlees.
||
Citaat:
De prijzen gaan dan ook omhoog, een gast die komt eten is niet bereid om dat te betalen, aangezien je het toch niet proeft.
||
Citaat:
Van gehakt bijv. proef ik het niet.
|||
Citaat:
Nou, voor mij maakt het dus wel uit dat zo'n beest daarvoor een goed leven heeft gehad. Ik ben niet principieel tegen het eten van vlees, ik ben wel principieel tegen het stoppen van veel te veel dieren in veel te weinig ruimte en tegen het volstoppen met allerlei groeihormomen enzo. Tegen de bioindustrie dus. Ik weet niet of je wel eens de keuringsdienst van waarde kijkt maar daar hadden ze 2 varkens die ook bedoelt waren voor de slacht, maar die hun hele leven lekker in een weiland geleefd hebben, met ruimte om modderbaden te nemen, enz. Dat vlees zou ik dan eventueel wel willen eten. Ik vind vlees trouwens sowieso niet meer echt lekker, dingen als kip in kip tandoori ofzo vervang ik veel liever door quorn, vind ik veel lekkerder. Maar dan zou ik misschien nog af en toe een biefstukje ofzo eten, bij een speciale gelegenheid ofzo. Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Halal eten in de cel T_ID | 471 | 19-10-2009 17:04 | |