Oud 12-09-2006, 19:20
darkfairy
darkfairy is offline
op stage paar keer bijna in tranen uitgebarst
en overstuur geraakt door dode insecten die in mokken zaten
en nou benk kapot
Oud 12-09-2006, 19:54
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn moeder zeikt. Blijkbaar ben ik weer gepromoveerd tot nietskunnende kleuter. Fijn.

Ik moet hem loslaten, helemaal loslaten. Misschien wel echt helemaal.
Oud 12-09-2006, 20:33
Nijn*
Nijn* is offline
Yoga was fijn, kon echt even mijn hoofd leegmaken. Nu ik weer thuis ben slaan alle zorgen weer toe. Wat nou als er echt iets mis is met m'n moeder, wat nou als het fout gaat?
Oud 12-09-2006, 20:37
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-09-2006 @ 14:40 :
@ David: houd moed. Zoiets doet pijn en dat kost tijd om te verwerken, maar jouw geluk is niet gebaseerd op de aan- of afwezigheid van anderen. Je bent zelf sterk genoeg om door te kunnen en op een goede manier, al lijkt dat soms niet zo.
Daar twijfel ik hard aan, al klinkt het heel erg mooi. M. (voor je beeldvorming, het meisje dat hier was toen je kwam kijken ),is op dit moment het enige zekerheidje in mijn leven, en iets waar ik dus erg op bouw. Vrienden heb ik ook wel; maar die zie ik natuurlijk minder vaak.

Verder ben ik nu gewoon verdoofd. Zometeen ga ik M. even bellen, ook al is het reteduur voor haar omdat ze zo ver weg is. Maar toch, moet haar even horen.
Oud 12-09-2006, 20:38
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 12-09-2006 @ 21:33 :
Yoga was fijn, kon echt even mijn hoofd leegmaken. Nu ik weer thuis ben slaan alle zorgen weer toe. Wat nou als er echt iets mis is met m'n moeder, wat nou als het fout gaat?
knuvvel.. ik ken/ herken je situatie..
ik heb er met beide ouders in gezeten (met een andere ziekte)
mn moeder had een knobbel in dr borst en mn vader had plekjes in zijn gezicht..
en kan me dus goed voorstellen hoe je je moet voelen.. echt kut zeg
*doet nog knuffel geven*
ik wet dat het moeilijk is maar probeer te wachten tot de uitslag.. je kan nu niets veranderen en je kan je alleen maar zorgen maken om niets.. na de uitslag weet je meer en zie je weer verder..

sterkte *knuf*
Oud 12-09-2006, 21:16
Faerie
Faerie is offline
Ik moet me echt meer gaan motiveren voor school. Op dit moment denk ik alleen maar aan uitgaan, jongens en leuke dingen doen, en ja, school is dan natuurlijk erg saai.. Ik ga me er nu echt op instellen dat ik vanaf donderdag heel goed ga werken, ook bij Studieloopbaanbegeleiding, ook al mag ik onze begeleider helemaal niet. Oh en vandaag was ik echt 'down' om niks. Mijn haar zat totaal niet, ik vind dat ik te weinig leuke kleren heb en ik kan ook nog eens geen goede winterkleren vinden. Zo'n dagen heb ik wel meer, dat ik gewoon ff helemaal niet mezelf kan zijn en vaag ben en niet gezellig ben. Ik weet niet waar dit door komt en ik baal er van. Sommige dagen zijn echt geweldig, terwijl ik dan niet eens iets leuks meemaak.. bepalen mijn gedachtes en mijn humeur dan echt zo erg of ik gelukkig ben en leuke dingen meemaak? Sorry, er komt zoveel 'bla' uit mij vandaag, het slaat echt nergens op. Ik ben benieuwd wat ik hier morgen over denk als ik deze post terug lees
Oud 12-09-2006, 21:19
Verwijderd
Ik wil dat het vakantie is en dat is het nog lang niet. Ik wil een nacht doorslapen, liefst met een dag erachteraan. Ik wil niet ziek zijn, op geen enkele manier. Ik wil gewoon dat zoveel dingen anders zijn, maar sommige dingen mogen blijven zoals ze zijn.
Oud 12-09-2006, 21:24
Ray
Ray is offline
Omg, ik verlang, ik verlang zó diep naar een "geluksmoment", die o zo mooie wintersportvakanties, een vriendin, gelukkig en vooral tevreden zijn met alles. Blij zijn met hoe mijn wereld nu in elkaar steekt.
Oud 12-09-2006, 22:11
dwight88
dwight88 is offline
Net M. aan de tel gehad. De bevestiging, de liefheid, de steun... heerlijk. Ik wíst dat het goed zat, toch die twijfel, maar gelukkig nu weer de bevestiging.

Mijn steunpilaar is er nog. Nu de rest van de verwerking nog...
Oud 12-09-2006, 22:16
Verwijderd
jammer, geen pm terug.
ik ga maar slapen
*knuffel* aan hen die t nodig hebben
Oud 12-09-2006, 22:23
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 12-09-2006 @ 23:11 :
Net M. aan de tel gehad. De bevestiging, de liefheid, de steun... heerlijk. Ik wíst dat het goed zat, toch die twijfel, maar gelukkig nu weer de bevestiging.

Mijn steunpilaar is er nog. Nu de rest van de verwerking nog...
Ik wens je toe dat het je lukt om die liefheid en steun te blijven voelen ondanks twijfels. Het is moeilijk om bij je gevoel te blijven als er zoveel naars speelt en je dat ook voelt. Verwerken gaat met horten en stoten maar het is een weg en je zit er op.
Sterkte.

OT: En nu ga ik ECHT slapen.
Oud 12-09-2006, 22:53
Redhair
Redhair is offline
Wow, Infadels waren geweldig. Het was zo fijn om weer eens te dansen. En zonder pep, alleen een beetje geblowd. Dansen dansen dansen.

Maar wtf, waarom bleef ik om me heen kijken, kijken of hij er was. Hij werkt er, komt er vaak, maar waarom bleef ik maar zoeken? Het was als in de tijd dat we nog 'bij elkaar waren'. Elke keer in de kroeg, als ik op de dansvloer stond, bleef ik met mijn ogen zoeken, tot ik hem binnen zag komen.
Waarom nu weer? Waarom wilde ik dat hij kwam? Ik ben ook niet weer verliefd, maar wat dan wel? Gewoon vriendschap?

Ach, boeiend. Lange dag gehad, morgen weer vroeg op. Dit ritme, elke dag vroeg op en naar school, ga ik niet volhouden, dat weet ik nu al. Ik ken het helemaal niet.

Pff, lekker naar bed, ik heb echt zin om te slapen, het liefst tegen J. aan.
Oud 12-09-2006, 23:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 12-09-2006 @ 17:10 :
Zul je zien dat ik het compleet verpruts...
En ja hoor, ik heb weer precies laten zien wat ik allemaal niet kan. Verdorie. Op papier was het wel wat, maar de uitvoering was weer beroerd. Ik hakkelde, kwam niet uit mijn woorden en niemand voerde echt goed de discussie mee, waardoor het al helemaal vastliep. En natuurlijk ging het verder bij iedereen wel veel beter dan bij mij. Great.
Nu heb ik een week om me voor te bereiden op het eerste deel van de sessie van volgende week. Die ik waarschijnlijk ook weer ga verknallen. Bah.

Kom ik thuis, maak ik ook nog een knallende ruzie. Wat ben ik ook een stom kind. Ruzie, ruzie, ruzie. En dan ben ik, hoe oneerlijk ook, zo enorm boos... Terwijl het gewoon echt voor de volle 100% aan mij ligt. Mij, mij, mij, mij, mij! Niet aan hem, aan mij. Dus ik moet mijn leven beteren, en dat niet alleen beloven, maar ook doen. Anders gaat het fout.

Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n rotverjaardag gehad.
Oud 13-09-2006, 09:11
darkfairy
darkfairy is offline
vandaag weer nie naar school gegaan
morgen wel joepie
Oud 13-09-2006, 09:33
Miracle
Miracle is offline
Kan dat klote gevoel in m'n buik niet een paar dagen wegblijven? Ik heb er echt genoeg van.

Nog twee nachten...
Oud 13-09-2006, 10:01
ilse
ilse is offline
pfff...
Oud 13-09-2006, 10:04
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ilse schreef op 13-09-2006 @ 11:01 :
pfff...
Wat isser meis?
Oud 13-09-2006, 10:45
Verwijderd
Kutzooi. Dat ze maar snel naar opa toe gaat, dit heeft ze zo keihard niet verdient.

Edit: Ik wil zoveel vertellen, maar het gaat godverdomme niet omdat er niemand in de buurt is. Ik kan sowieso niet vertellen wat ik denk of voel of doe of helemaal niks. Ik wil keihard janken godver.

Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 11:54.
Oud 13-09-2006, 11:04
Verwijderd
Achteraf is het werken toch wel oke...
En ik heb een date! Haha, ik ja, die nooit iets van jongens moest weten. whahahahaha. Morgenavond. Ben benieuwd, vind het doodeng, maar goed.
Mn broer is gevallen met de fiets en nu naar het ziekenhuis. Het lijkt mee te vallen; schouder uit de kom, of iets gescheurd. Pfft wel weer schrikken hoor...
Straks therapie en ik heb geen zin... We moeten voor de spiegel...
*Knuffel voor iedereen*
Oud 13-09-2006, 12:12
rare kwast
rare kwast is offline
succes sonho zal aan je denken hoor

ik heeft hoofdpijn, ben uitgeput, nog verwarder en voel me kut
Oud 13-09-2006, 12:30
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Gister ruzie gemaakt met mijn internist hij denkt dat ik met mijn klachten wel 3 weken kan wachten. En dat terwijl ik al 5 dagen mijn eten niet binnen kan houden.
Toen ik gister op de weegschaal stond schrok ik me kapot: 11 kg afgevallen in 5 dagen. En vanmorgen ook stiekem erop gaan staan 2,5 kg weer. Aan de ene kant denk ik yes zo gaat het mooi snel en heb ik die stomme hormoonziekte mooi overwonnen. Maar ik weet dat het niet gezond is zo en dat ik er een jaar over moet doen om mijn gezonde streefgewicht te bereiken. Maar waarom voelt het dan zo goed zo snel af te vallen? Ik doe er niets voor nu. Sporten mag niet van de arts van wege mijn crohn en ik eet gewoon gezond en normaal en ik ben niet van plan meer te eten omdat mijn lichaam vreemd doet. Ik heb gewonnen van de hormoonziekte en ik ben er blij en verdrietig tegelijk om. Hoe zou het voelen weer helemaal normaal te zijn? En zal ik mezelf blijven of weer het magere krengetje worden dat ik ooit was. Nou ja afwachten maar en als het zo door gaat toch mijn arts nog maar een keer bellen. Maar 11 kg eraf voelt zo verdomd goed!!!!!

Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 12:33.
Oud 13-09-2006, 12:33
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 13-09-2006 @ 13:30 : *knip*
:
klote man 5 dagen niks binne houden beterschap
Oud 13-09-2006, 12:34
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 13-09-2006 @ 13:33 :
klote man 5 dagen niks binne houden beterschap
Gister mijn eten gelukkig wel binnen gehouden

Het komt wel goed
Oud 13-09-2006, 12:36
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 13-09-2006 @ 13:34 :

Het komt wel goed
Oud 13-09-2006, 12:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 13-09-2006 @ 13:34 :

Het komt wel goed
had je geen diarree? Want met die ontsteking kan je darm niet genoeg vocht opnemen... en daarmee kun je tot 20 kilo verliezen... dus dat is vocht en dat komt allemaal weer terug wanneer je weer zout en vocht binnenkrijgt... Je kunt namelijk niet zomaar zoveel kilo vet afvallen in zo korte tijd. Dus geniet nog maar even van het getal op de weegschaal zolang het kan en ga goed voor je lichaam zorgen, dat heeft ze hard nodig namelijk.

Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 12:45.
Oud 13-09-2006, 12:42
Gothic
Gothic is offline
Moe moe moe. Maar het valt mee, ik heb me wel eens beroerder gevoeld na zo'n dag. Maar morgen weer en dan gaat het toch wel aantikken.

Ik ben nu iig nuttig bezig voor m'n studie, goed van mezelf!

Alleen die klote voet . Hij houdt niet op. Nu lijkt het steeds alsof er kramp zit rond het gewricht van m'n grote teen midden in m'n voet. En m'n enkels en achillespees voelen nog steeds stijf aan, alsof er ontzettende spierpijn in zit. Als ik ren al helemaal, dan moet ik op een punt gewoon bijna stoppen omdat ik geen kracht meer kan zetten, alsof ik er elk moment doorheen kan zakken. Het gaat alleen wanneer ik heel rustig warm word en opbouw. En met pijnstillers... maar er komt een punt dat ik toch moet gaan rusten, maar ik wil niet en het mag gewoon niet nu. Dat wil ik niet, klaar. Dus zolang ik niet naar de dokter ga en het niet erger word, kan ik doorgaan toch? Tis mijn leven...
Oud 13-09-2006, 12:42
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-09-2006 @ 13:38 :
had je geen diarree? Want daarmee kun je tot 20 kilo verliezen... dus dat is vocht en dat komt allemaal weer terug wanneer je weer zout en vocht binnenkrijgt...
ik heb al 2 jaar diaree. Ik heb de ziekte van crohn

Maar ik heb ook een hormoonziekte gehad die ze nu onder controle hebben. Ik ben daar heel dik van geworden en sinds juli loopt het echt goed. Ik viel mooi gezond 1-2 kg per week af. Nu slaat mijn lichaam door. Het ligt niet aan overgeven en diaree want dat heb ik al heel lang. Mijn lichaam stoot het ''vet'' af omdat mijn gewicht niet bij mijn eetgewoontes hoort. Ik eet heel gezond omdat ik anders last van mijn darmziekte krijg. Het enige wat de dokters zeggen is ga maar meer eten maar daar word ik dus weer ziek van. Het is een situatie zonder einde. En stiekem ben ik er heel blij mee
Oud 13-09-2006, 12:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 13-09-2006 @ 13:42 :
ik heb al 2 jaar diaree. Ik heb de ziekte van crohn

Maar ik heb ook een hormoonziekte gehad die ze nu onder controle hebben. Ik ben daar heel dik van geworden en sinds juli loopt het echt goed. Ik viel mooi gezond 1-2 kg per week af. Nu slaat mijn lichaam door. Het ligt niet aan overgeven en diaree want dat heb ik al heel lang. Mijn lichaam stoot het ''vet'' af omdat mijn gewicht niet bij mijn eetgewoontes hoort. Ik eet heel gezond omdat ik anders last van mijn darmziekte krijg. Het enige wat de dokters zeggen is ga maar meer eten maar daar word ik dus weer ziek van. Het is een situatie zonder einde. En stiekem ben ik er heel blij mee
zie de aanvulling van mijn vorige reactie, je was iets te snel...
Oud 13-09-2006, 12:49
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-09-2006 @ 13:45 :
zie de aanvulling van mijn vorige reactie, je was iets te snel...
Klopt

Je hebt gelijk. En ik weet dat het niet gezond is. Maar ik ben bang dat het stopt als ik de arts bel. Ze gaan me dan hormonen toedienen waardoor het stopt. Voor zover het mogelijk is zorg ik goed voor mezelf. Ik eet genoeg. Ik eet wat ik van de dieetiste moet eten. Ik heb altijd gewoon gezond gegeten. En nou ja ik merk het wel. Ik geniet er gewoon van. Maar als het lang duurt bel ik de huisarts wel. Ik drink iig genoeg om niet uit te drogen en verder maar afwachten. En ja bij de ziekte van crohn is een symptoom dat je mager kunt worden en dat in combinatie met dat de hormoonziekte opgelost is kan de oorzaak zijn. Maar ik vind het gewoon even fijn
Oud 13-09-2006, 12:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 13-09-2006 @ 13:49 :
Klopt

Je hebt gelijk. En ik weet dat het niet gezond is. Maar ik ben bang dat het stopt als ik de arts bel. Ze gaan me dan hormonen toedienen waardoor het stopt. Voor zover het mogelijk is zorg ik goed voor mezelf. Ik eet genoeg. Ik eet wat ik van de dieetiste moet eten. Ik heb altijd gewoon gezond gegeten. En nou ja ik merk het wel. Ik geniet er gewoon van. Maar als het lang duurt bel ik de huisarts wel. Ik drink iig genoeg om niet uit te drogen en verder maar afwachten. En ja bij de ziekte van crohn is een symptoom dat je mager kunt worden en dat in combinatie met dat de hormoonziekte opgelost is kan de oorzaak zijn. Maar ik vind het gewoon even fijn
Je eet niet genoeg, je arts wil dat je meer eet, dus je zorgt niet goed genoeg voor jezelf. Zorg iig dat je niet uitdroogt, zeker met zoveel verlies... Maar ik neem aan dat je daarover vast wel ingelicht ben.

Die hormoonziekte, iets met je schildklier? Of iets heel anders? Of wil je daar liever niets over zeggen...
Oud 13-09-2006, 13:03
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Mijn arts wil dat ik meer vet eet. Dat is onbegonnen werk want daar word ik hardstikke ziek van. Ik eet 1x per week friet en dat is genoeg. Het is een soort allergie voor bijv de pil. Die heb ik 5 jaar geslikt zonder dat ik doorhad dat ik er niet tegen kon. Ik kan niet tegen medicijnen met bepaalde hormonen. Zoals prednison die je normaal voorgeschreven krijgt bij de ziekte van crohn. Ik drink genoeg. En ik wil gewoon gezond en genoeg eten. Voor een arts is het heel makkelijk te zeggen eet maar wat vetter. Dat is voor mij een hell omdat ik daar gewoon onwijs veel pijn van kan krijgen. En dat heb ik er niet voor over.
Oud 13-09-2006, 13:32
Nijn*
Nijn* is offline
Was vanmiddag al om 12.10 uit, na drie uurtjes les.. Het waren best leuke lessen, maar ik was echt strontchagerijnig. Nu gaat het weer goed, maar mijn stemmingswisselingen zijn weer dramatisch en ik krijg ze niet onder controle. Tegen de tijd dat ik de oorzaak voor de een heb gevonden, is m'n stemming alweer omgeslagen, om gek van te worden.
Oud 13-09-2006, 13:36
darkfairy
darkfairy is offline
wat een gedoe
Oud 13-09-2006, 13:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 13-09-2006 @ 14:03 :
Mijn arts wil dat ik meer vet eet. Dat is onbegonnen werk want daar word ik hardstikke ziek van. Ik eet 1x per week friet en dat is genoeg. Het is een soort allergie voor bijv de pil. Die heb ik 5 jaar geslikt zonder dat ik doorhad dat ik er niet tegen kon. Ik kan niet tegen medicijnen met bepaalde hormonen. Zoals prednison die je normaal voorgeschreven krijgt bij de ziekte van crohn. Ik drink genoeg. En ik wil gewoon gezond en genoeg eten. Voor een arts is het heel makkelijk te zeggen eet maar wat vetter. Dat is voor mij een hell omdat ik daar gewoon onwijs veel pijn van kan krijgen. En dat heb ik er niet voor over.
misschien kun je eens producten proberen zoals pinda's, kaas of vis? Dat zijn weer andere soorten vetten, misschien heb je daar minder last van? Ik zou dat gewoon even met je dietiste overleggen, je arts zegt dat vast niet voor niets...
Oud 13-09-2006, 13:48
dwight88
dwight88 is offline
voel me goed, lekker druk met leuke dingen, en morgenavond zie ik haar weer.

gelukkig
Oud 13-09-2006, 14:47
Redhair
Redhair is offline
Fijn om te lezen Dwight!

Ik had gisteravond gelijk. Vanmorgen om 9 uur mijn bed pas uitgekomen, terwijl ik om kwart over 9 in zwolle moet zijn. Kwam om kwart over 11 op school, ging met D. naar een workshop fotografie, die we buiten hadden. Lekker roken, ondertussen world press foto's bekijken. Na een uur was het klaar, eigenlijk moesten we nog een andere workshop volgen, maar we willen alleen fotografie, geen dans, muziek of interieur workshop. Dus D. en ik gingen maar naar het park, daar lekker gelegen en gekloot. Net weer thuis, ga nu naar J., we zullen wel gaan slapen, zoals altijd, hij ligt in ieder geval nog wel in bed. Heerlijk, lui zijn.
Oud 13-09-2006, 15:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Grrr... mijn vader hè... *telt tot tien*

Ik kom thuis van school, is-ie boven aan het schoonmaken, maar laat-ie wel de achterdeur wagenwijd openstaan. Iemand hoeft maar over de poort heen te klimmen en binnen te wandelen en meneer zou niks in de gaten hebben. Men zou zo bijv. m'n laptop mee kunnen nemen. En als je er iets van zegt, is het van: "je moet niet zo zeuren".

In ieder geval was de rest van de dag wel goed. We mochten ruim drie kwartier eerder weg uit college, 'k heb met een kennisje van me lekker uitgebreid op de Utrechtse terrassen doorgebracht en samen geluncht enne.. de NS heeft al drie dagen achter elkaar geen vertraging!
Oud 13-09-2006, 16:07
darkfairy
darkfairy is offline
tering
Oud 13-09-2006, 16:42
Yana
Yana is offline
Pfff, er is zoveel te vertellen. Helaas niet zo positief allemaal, maar volgens mij ben ik nu weer op een gevoelsmatig kruispunt beland..

Nieuwe studie is eindelijk begonnen deze week, en ik had er écht zin in. Helaas zijn mijn huidklachten deze week echt gigantisch verergerd, waardoor mijn zelfvertrouwen én mijn imuumsysteem/hoeveelheid slaap in een nacht gigantisch zijn gekelderd. Moeilijk. Pijnlijk ook. Gisterenavond jeukten mijn ogen zo erg dat ze er zwaar dik en rood uitzagen.. en ik zág er al zo lelijk uit met alle rode vlekken. Ik kon mijn tranen niet tegen houden. Gelukkig (of niet) was mijn vriend er om me te troosten. Hij vroeg of ik wilde praten, maar het was al laat en de volgende ochtend moest ik weer om zes uur op. Nee, ik wilde niet praten. Ik wil alleen maar dat het over gaat.

Ze zeggen dat deze klachten (o.a.) verergeren in tijden van stress. Nieuwe studie, veel problemen met eten... Ja. Ik kan me er zomaar iets bij voorstellen. .

Tegen de 30 graden en ik loop met een sjaal en een shirtje met lange mouwen.. Gisteren voelde ik me zo trots dat ik die sjaal thuis durfde te laten, maar vandaag voelde ik me echt ultra-lelijk. Tsja.

En eten... met mijn wisselende collegetijden is het zo makkelijk maaltijden te omzeilen of drastisch in te korten. Eigenlijk was ik vandaag wel goed bezig, totdat ik iets (gezonds) uit het automaat wilde halen en een Balisto kreeg. Ik nog een keer proberen, maar blijkbaar matchte wat ik wilde, niet met wat het automaat ook daadwerkelijk gaf als ik op de (dacht ik) juiste optie drukte. Zat ik ineens met drie balisto's opgescheept. En ik heb ze alledrie opgegeten . En daarna nog meer, want "het maakt allemaal toch niet uit". Ik heb mezelf van een braak-poging weten te weerhouden, maar nu is er niemand thuis met het avondeten... en ik wil eigenlijk niet weer eten.

Tja. Ik weet het niet zo goed meer. Ik wil afvallen, gezond bezig zijn, positief denken, een gezonde huid hebben, vrolijk zijn en kunnen praten over wat me dwars zit, zonder dat het meteen negatief en zeikerig wordt. Ik wil me op mijn studie kunnen storten, ik wil best wel een kamer..maar-eigenlijk-ook-niet want ik ben bang en ik wil gewoon...gezond zijn. Op alle fronten. En toch, ondanks alles wat ik de afgelopen maanden hier al geschreven heb, weet ik nog steeds niet hoe ik dat moet aanpakken. Joy.
Oud 13-09-2006, 16:58
darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me klote ben misselijk
weinig adem zie op tegen dat pesten morgen op school
en vanalles en nog wat
en het gaat weer allemaal de verkeerde kant op
en ik zou willen dat hij op de chat was of op het forum
Oud 13-09-2006, 17:14
moon
moon is offline
"wel goed" zeg ik dan, terwijl ik me eigenlijk gewoon klote voel. Ik hoef de schijn niet op te houden zoals voorheen, daar ben ik nou toch wel aardig overheen. Maar om nou te zeggen:"het gaat slecht" dat klinkt ook weer zo hard. Daar hoef ik ook niet zo te koop mee te lopen. Het is bekend dat ik depressieve stemmingen heb en ik vind het niet van belang om altijd mijn omgeving daar mee lastig te vallen.

De sombere stemming die ik had is inmiddels wel meer dan een sombere stemmingen, echt depressieve gevoelens heb ik nu, wat komt dat toch altijd weer hard aan. Mijn opleiding bevalt me nog steeds niks, zelfs niet nu ze besloten hebben meer rekening met mij te houden en ik voor het vak drama misschien een vervangende opdracht mag doen. Ik voel me gewoon echt niet prettig op de opleiding en wordt er eigenlijk alleen maar steeds depressiever van. Ik denk dat ik eigenlijk met een mbo-opleiding meer op mijn plaats zit en dat denken mijn ouders ook dus daar ga ik naar zoeken. Maar tegelijk heb ik daar ook geen zin in, ik heb gewoon helemaal nergens zin meer in. Ik snap niet waar ik naar toe op weg ben en alles lijkt zo zinloos. Ik vraag me weer even serieus af wat ik doe op deze wereld. Er zullen gerust wel mensen zijn die om me geven maar zelfs dat voel ik nu niet echt. Ik voel me stiekem best eenzaam eigenlijk. Ik zit weer op zo'n doodpunt waarop alles weer even hopeloos lijkt. wat moet ik?
blegh ik voel me echt lusteloos en uitgeput.
Oud 13-09-2006, 17:21
Verwijderd
Fijn, dacht ik, dagje geen college! Grootse plannen, maar ik heb uiteindelijk bijna niks gedaan (of in ieder geval veel minder dan ik wilde doen)...
Baal echt weer van mezelf en ben geïrriteerd door de pijn in m'n nek/schouder.
Ik zie mezelf weer een depressieve bui in rennen, maar kan het niet stoppen/keren.

Pfffffff.....
Oud 13-09-2006, 17:34
Nona
Nona is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 12-09-2006 @ 21:37 :
M. (voor je beeldvorming, het meisje dat hier was toen je kwam kijken )
Dat vermoeden had ik al. Mooi dat het goed zit.

OT: morgen weer naar het noorden, ik hoop dat het een beetje goed komt met de muren e.d., want als die bank komt moet het eigenlijk wel zo'n beetje af zijn. Ahwell, hij zei dat hij het af zou krijgen, maar hij moet ook slapen, ik geloof dat 'ie dat vergeet. Of anders heb ik vrijdag de hele dag nog trouwens, dus zal wel loslopen.
En mijn moeder heeft van die stroganoff ofzo, ik hoop dat het een beetje lekker is.
Oud 13-09-2006, 17:46
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Voel me zo ontzettend slecht. Ik heb nergens meer zin in, wil niets meer doen. Dé oplossing kan niets oplossen, al wil ik het nog zo graag. Ooh, wat wil ik het graag. Ik WIL het gewoon, dat is pas gestoord. Ik VERLANG ernaar, ben helemaal naar de klote. Alles mag naar de hel gaan van mij, mij maakt het niets meer uit. Iedereen mag doen wat 'ie wil, het zal me werkelijk een worst wezen. Het enige wat ik nog wil is de hele dag in bed liggen om te slapen en als ik dan wakker ben, leuke programma's/films kijken, sigaretjes roken, lui zijn, pepernoten/ben&jerry's/chocolade/zooi eten en stoned zijn, en geen verplichtingen hebben en dan de volgende dag zijn afgevallen, een goed humeur hebben, mooi eruit zien, uitgerust zijn en dan het toppunt: de volgende dag mogen alle zorgen van de hele wereld verdwenen zijn. WANT IK HEB HET GODVERDOMME HELEMAAL GEHAD IN DEZE GROTE TERINGZOOI!
Oud 13-09-2006, 17:57
darkfairy
darkfairy is offline
Nijn*
*knuf*
Oud 13-09-2006, 17:59
rare kwast
rare kwast is offline
opgebrand..
kan geen stap meer verzetten.. rol straks naar mn bed en kom dr niet meer af/uit
Oud 13-09-2006, 18:01
darkfairy
darkfairy is offline
ook knuf voor rare kwast^^
Oud 13-09-2006, 18:39
Ray
Ray is offline
Totaal aantal posts: 352
Gebruiker Posts
darkfairy 44
rare kwast 28

Het is wel een beetje "jullie" topic aan het worden hè?
Oud 13-09-2006, 18:40
Ann
Ann is offline
tweede keer... bah.. en dan vinden ze opname in eens niet meer nodig
terwijl je van het hek vbij het spoor word afgetrokken door je engels lerares.
Als zoiets nog een keer tijdens school gebeurt wordt ik van school getrapt.. fijn... wat moet ik dan
Met heel havo5 4 dagen londen zit er ook niet meer in voor me waarschijnlijk... ze willen de verantwoordelijkheid niet op zich nemen.. logisch maar gemeen... het was toch echt niet mijn fout
Oud 13-09-2006, 18:45
Ray
Ray is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 13-09-2006 @ 19:40 :
tweede keer... bah.. en dan vinden ze opname in eens niet meer nodig
terwijl je van het hek vbij het spoor word afgetrokken door je engels lerares.
Als zoiets nog een keer tijdens school gebeurt wordt ik van school getrapt.. fijn... wat moet ik dan
Met heel havo5 4 dagen londen zit er ook niet meer in voor me waarschijnlijk... ze willen de verantwoordelijkheid niet op zich nemen.. logisch maar gemeen... het was toch echt niet mijn fout
Omg jij verdient sowieso een knuffel. Wat heb jij een kutschool dan zeg, iemand met problemen zomaar van school kicken.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten