Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder ben ik nu gewoon verdoofd. Zometeen ga ik M. even bellen, ook al is het reteduur voor haar omdat ze zo ver weg is. Maar toch, moet haar even horen. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb er met beide ouders in gezeten (met een andere ziekte) mn moeder had een knobbel in dr borst en mn vader had plekjes in zijn gezicht.. en kan me dus goed voorstellen hoe je je moet voelen.. echt kut zeg ![]() *doet nog knuffel geven* ik wet dat het moeilijk is maar probeer te wachten tot de uitslag.. je kan nu niets veranderen en je kan je alleen maar zorgen maken om niets.. na de uitslag weet je meer en zie je weer verder.. sterkte *knuf*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte. OT: En nu ga ik ECHT slapen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu heb ik een week om me voor te bereiden op het eerste deel van de sessie van volgende week. Die ik waarschijnlijk ook weer ga verknallen. Bah. Kom ik thuis, maak ik ook nog een knallende ruzie. Wat ben ik ook een stom kind. Ruzie, ruzie, ruzie. En dan ben ik, hoe oneerlijk ook, zo enorm boos... Terwijl het gewoon echt voor de volle 100% aan mij ligt. Mij, mij, mij, mij, mij! Niet aan hem, aan mij. Dus ik moet mijn leven beteren, en dat niet alleen beloven, maar ook doen. Anders gaat het fout. Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n rotverjaardag gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Het komt wel goed
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 12:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb ook een hormoonziekte gehad die ze nu onder controle hebben. Ik ben daar heel dik van geworden en sinds juli loopt het echt goed. Ik viel mooi gezond 1-2 kg per week af. Nu slaat mijn lichaam door. Het ligt niet aan overgeven en diaree want dat heb ik al heel lang. Mijn lichaam stoot het ''vet'' af omdat mijn gewicht niet bij mijn eetgewoontes hoort. Ik eet heel gezond omdat ik anders last van mijn darmziekte krijg. Het enige wat de dokters zeggen is ga maar meer eten maar daar word ik dus weer ziek van. Het is een situatie zonder einde. En stiekem ben ik er heel blij mee ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Je hebt gelijk. En ik weet dat het niet gezond is. Maar ik ben bang dat het stopt als ik de arts bel. Ze gaan me dan hormonen toedienen waardoor het stopt. Voor zover het mogelijk is zorg ik goed voor mezelf. Ik eet genoeg. Ik eet wat ik van de dieetiste moet eten. Ik heb altijd gewoon gezond gegeten. En nou ja ik merk het wel. Ik geniet er gewoon van. Maar als het lang duurt bel ik de huisarts wel. Ik drink iig genoeg om niet uit te drogen en verder maar afwachten. En ja bij de ziekte van crohn is een symptoom dat je mager kunt worden en dat in combinatie met dat de hormoonziekte opgelost is kan de oorzaak zijn. Maar ik vind het gewoon even fijn ![]()
||
Citaat:
Die hormoonziekte, iets met je schildklier? Of iets heel anders? Of wil je daar liever niets over zeggen...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() OT: morgen weer naar het noorden, ik hoop dat het een beetje goed komt met de muren e.d., want als die bank komt moet het eigenlijk wel zo'n beetje af zijn. Ahwell, hij zei dat hij het af zou krijgen, maar hij moet ook slapen, ik geloof dat 'ie dat vergeet. Of anders heb ik vrijdag de hele dag nog trouwens, dus zal wel loslopen. En mijn moeder heeft van die stroganoff ofzo, ik hoop dat het een beetje lekker is. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |