| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
De mensen die voor de dieren op willen komen, hadden net zo goed GroenLinks kunnen stemmen. Overigens wel fijn dat we de zooi van Fortuyn niet meer terugzien in de Kamer. Ironisch ook dat mensen die vroeger Fortuyn nu op Wilders stemmen, terwijl Wilders helemaal niets met de erfenis van Fortuyn heeft. Dan hadden ze bij Pastors moeten zijn. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Opzich onterecht. De VVD heeft er zelf voor gekozen een kleinere, sociaal-liberale partij te zijn. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En waar kwamen de VVD stemmers vandaan? Nog een paar van de PvdA of heeft de ruk naar links niets opgeleverd?? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Verder lijkt het me als je groene stemmer bent vrij nuttig om PvdD te stemmen. Groenlinks toonde de afgelopen jaren en in hun verkiezingsprogramma wel aan dat er weinig van hun groene insteek is overgebleven. Bovendien is Halsema nog een reden om Groenlinks te mijden en te kiezen voor een frisse aanpak. Wat dat betreft hoop ik dat de PvdD de komende kabinetsperiode een aantal wetsvoorstellen er op de sympathie door weet te drukken.
|
|
||
|
Citaat:
Opzich niet zo raar met weinig zetels. Je kunt niet alles doen met weinig mensen.
|
|
||
|
Citaat:
Daarnaast was Bolkestein de eerste die de expansie en structuur van de EU en het vreemdelingenvraagstuk aan de kaak stelde. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Punt blijft echter ook dat GL totaal gefaalt heeft en zelfs afgestraft is, hoe hard ze ook roepen dat het een succes is.. Wouter Bos is meer zetels kwijtgeraakt dan CDA en VVD bij elkaar.. Wat ik zei, de enige echte winnaar is Balkenende. Wilders ook wel, maar die kan slechts oppositievoeren. Voor Marijnissen is het leuk, maar als hij zichzelf door de radicale standpunten uitsluit van de coalitievorming, dan zijn al zijn mooie beloften voor niks en al die extra SP stemmers genaait.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Waarheid is zelfs dat tenzij we goed nieuws gaan horen over de integratie de komende vier jaar, dat Wilders waarschijnlijk nog wel verder zal groeien ook.
|
|
|||
|
Citaat:
NEE, de VVD is hard afgestraft, leuk dat je vind dat Groenlinks heeft gefaald maar de VVD die de afgelopen regeerperiodes steeds in de regering zat zit nu in de oppositie t.o.v groenlinks die al lang in de oppositie zit. Dat jij t als VVD'er niet wilt toegeven dat de VVD ook verloren heeft tegenover de SP die groter is geworden, leuk om dan maar te roepen van jaa over 4 jaar dit dat zus zo bla bla. Campagne van de VVD is gewoon mislukt met die pannenkoek Rutte. Net als dat je zei dat die pipo van de VVD in de oppositie zal zitten die voor legalisering is maar er wel tegen heeft gestemd, gewoon niet op ingaan toch? Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Ik vind dat Wilders gelijk heeft wat betreft Turkije bij de EU. Een land waarin eerwraak, vrouwenbesnijdenis, vrouwenonderdrukking aan de orde van de dag is, in naam van Allah en de Koran moet je er niet bij willen hebben. Eerst moet de Islam in Turkije los staan van schending van de mensenrechten, voordat ze toegelaten mogen worden tot de EU. Dit zie ik de komende 20 jaar niet gebeuren. Citaat:
Ik vind persoonlijk dat een totale stop te ver gaat, maar een selectiever beleid mag best! |
|||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
De enigen die aan tunnelvisie lijden zijn degenen die denken dat deze verkiezingen een overwinning voor links is. (links in de zin van de proteststemmers 'links' als metafoor voor anti-rechts gebruiken), want per saldo zijn de linkse partijen er niet tot nauwelijks op vooruit gegaan, en het CDA blijft het grootste blok. Een Paarse oplossing is door hun ongelovelijke getrap de afgelopen drie jaar naar alles dat rechts is ook uitgesloten. Het is dat het CDA nog met de PVDA door een deur zou kunnen, maar anders was Nederland onbestuurbaar. Voor wie dieper kijkt: wat zowel CDA als VVD wel gelukt is is 'wonderboy' Wouter Bos in de verdrukking duwen. Eerst zou hij premier worden, nu heeft zijn partij het grootste verlies van allemaal moeten incasseren. Wie herinnert zich nog hoe Verhagen en enkele anderen Bos te lijf gingen bij de beschouwingen? Die taktiek heeft gewerkt, want Bos komt erdoor over als een ruziemaker, terwijl een solide vooruitstrevend imago hem stemmen zou opleveren. De taktiek waarbij Balkenende, Rutte en Verdonk uit de wind bleven terwijl de lagere regionen naar hartelust het verbaal met Bos uit mochten vechten heeft gewerkt, al helemaal voor het CDA, waar Balkenende alleen al op zijn imago veel stemmen trok. De vraag is of dat overdreven trappen naar de tegenpartij ook de geplande opmars van Halsema de das om heeft gedaan. Ik denk het eigenlijk wel.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Wtf is dat nou weer voor bullshit, kom maar met een bron waarin staat dat er in Turkije aan vrouwenbesnijdenis wordt gedaan. Ook graag bron/bewijs voor het causaal verband tussen de de Islamitische bevolking en mensenrechtenschendingen. ALs de politie bijv gevangenen martelt komt dat doordat ze islamitisch zijn? Tuurlijk moet Turkije nog veel doen willen ze toetreden tot de EU. Ook is eerwraak niet aan de orde v de dag, er zijn strafverzwarende bestanddelen toegevoegd aan de turkse wetboek v strafrecht in geval van eerwraak, of de wet al ingevoerd is weet ik nog niet. Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Echt, je moet duidelijker zijn. Als Makaveli de mensenrechtenschendingen in Turkije aanvoert als valide reden om tegen Turkse toetreding tot de EU te zijn moet je niet opeens een zijspoor opduiken met 'ja, ze worden vast gemarteld omdat ze islamiet zijn'. Dat staat erg onsamenhangend.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik volg je echt niet meer.
|
|
||
|
Citaat:
Vervolgens gaan we over op het punt dat Makaveli stelde dat er een verband is tussen de Islam in Turkije en de mensenrechtenschendingen aldaar, ik wil graag bron of bewijs voor deze stelling zien, heb je het gevolgd en gelezen? Mooi
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin |
Wie wint het WK? Frankrijk | 14 | 08-11-2015 17:28 | |
| Vrije tijd |
[WK] Wie gaat er winnen? Balance | 21 | 03-07-2010 08:42 | |
| Vrije tijd |
wie gaat er winnen Ac Milan of Liverpool Cola | 68 | 07-06-2005 18:52 | |
| Games |
Wie gaat de E3 2004 winnen??? Zexy Poo Maker | 19 | 19-05-2004 16:42 | |
| Films, TV & Radio |
Idols, wie gaat er winnen?!! [nieuw officieel topic -RT] HipHopSter | 500 | 21-01-2003 17:31 | |