Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
óf een minderheidscoalitie, die volgens mij redelijk te overleven moet zijn met 3 zetels steun. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Volgens mij wil Bos helemaal niet graag regeren. Hij wil graag minister president worden.
Ik denk dat het CDA als ze met de CU samen gaan werken toch ook hard gaan drukken op homo-huwelijk, soft-drugs, enz terwijl daar een kamer-meerderheid voor is. Toch? Wilders? Hmm... Als ze die 9 zetels van Wilders er gewoon uittrappen dan zou er nog wat speelruimte zijn. Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik neem aan dat de scherpe CU randjes d'r wel af gaan, en wel om het volgende:
De CU is stiekem niet groot genoeg om echt veel invloed te kunnen uitoefenen. Daarnaast is een minderheidscoalitie ook nog een redelijke optie, kan d66 d'r aan de haren bijgesleept worden en zou je désnoods nog een groenlinks kunnen uitnodigen aan de coalitietafel (een groot SP zie ik gewoon niet als serieuze optie voor coalitiedeelname vanuit het CDA). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ja je hebt gelijk, maar tja, vanuit mijn standpunt. het links liberalisme is met deze verkiezingen bijna ten dode opgeschreven. Dit was hun grote kans om te winnen en ze hebben zelfs zetels verloren
![]() (links liberaal bedoel ik: GroenLinks en D66) Ik krijg er steeds meer moeite mee om SP als links te zien, ik hoop dat het mijn wrok en jalouzie is en dat ze gewoon een knettergoed beleid neerzetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[EDIT] quoten, slechtste concept ooit? [/EDIT] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Rouvoet zie ik niet snel zijn principes opzij zetten. Ik vind 'm een integer, eerlijk politicus. Ik dacht alleen dat Bos geen trek had in regeringsdeelname onder Balkenende. Zou hij woord houden? En als ze het in hun hoofd halen een minderheidskabinet te vormen met CDA en VVD, ga ik rellen. Maar dan écht. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
EDIT: Ah, zie dit artikel. Citaat:
|
Bos en Halsema hadden zeiden gisteren dat Nederland gekozen zou hebben voor een 'socialer' beleid. Maar ik vraag me af of dat überhaupt waar is. Gezien de uitslag, heeft Nederland gekozen voor een behoudend beleid.
Links heeft niet onverdeeld gewonnen. De PvdA heeft een forse nederlaag geleden, GroenLinks bevindt zich ook in een neergaande trend. Op rechts zien we een verschuiving naar Wilders, ten koste van de VVD. De winnende partijen waren allen tegen de Europese grondwet. Alleen het CDA heeft het verlies beperkt weten te houden en de verkiezingen gewonnen. Maar dat komt overeen met mijn conclusie; het CDA is immers een behoudende partij. |
![]() |
||
Citaat:
Lee Harvey Oswald heeft zeker ook JFK vermoord, ipv James Files? Als Wilders echt anti-Islam was, dan heeft hij een bijzonder soft plan voor deze groep. Bovendien is hij in zijn boek dan ook erg genuanceerd. De media is niet kleurloos en houd ervan aparte politici in een hokje te duwen en te bestempelen als extreem-rechts (en anti-Islam), als hun mening iets afwijkt van de grote meute. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Was het maar zo'n feest als de eerste voorspellingen. Ik had gewoon niet verwacht dat Geert Wilders zo'n grote aanhang zou krijgen.
Verdikkie, en dan te bedenken dat zij allemaal staan voor minder Islam wat inhoudt; beperking in godsdienstvrijheid en de expressie daarvan. Ik moet zeggen dat ik dit erg zorgwekkend vind. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk schandalig die polarisatie in Nederland.
Enerzijds meer stemmen voor (extreem-)rechts (Wilders) en anderzijds meer stemmen voor zeer links (SP).Bovendien vind ik het aantal mensen die stemmen op partijen met religeuze achtergrond zorgelijk. De partijen zonder religieuze overtuiging en die redelijk midden in het politieke spectrum staan, en waar je het beste op kan bouwen (D66, PvdA, VVD) verliezen allemaal vrij fors. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wie wint het WK? Frankrijk | 14 | 08-11-2015 16:28 | |
Vrije tijd |
[WK] Wie gaat er winnen? Balance | 21 | 03-07-2010 07:42 | |
Vrije tijd |
wie gaat er winnen Ac Milan of Liverpool Cola | 68 | 07-06-2005 17:52 | |
Games |
Wie gaat de E3 2004 winnen??? Zexy Poo Maker | 19 | 19-05-2004 15:42 | |
Films, TV & Radio |
Idols, wie gaat er winnen?!! [nieuw officieel topic -RT] HipHopSter | 500 | 21-01-2003 16:31 |