Advertentie
Oud 24-02-2007, 01:57
Severus
Severus is offline
*THUD*

Duidelijk een vleeslul, maar verder klein klokkenspel (zoals bij dat beroemde beeld David van Michelangelo). ;;;

(Sorry, dat was het eerste wat er in me opkwam. )
Oud 24-02-2007, 13:39
Verwijderd
Ik vond het nog altijd zo'n schattig jochie, maar als ik dat zo zie ben ik toch even geshockeerd hoor
Oud 24-02-2007, 20:06
Verwijderd
omg
Oud 25-02-2007, 13:02
axgimpa
axgimpa is offline
Aahhh, my eyes!!

God wat eng

Edit: En wtf, hij is acht dagen jonger dan ik en ik ben 17.
Oud 25-02-2007, 13:48
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
omg moest dat nou weer
Oud 25-02-2007, 15:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
arm paard
Oud 25-02-2007, 16:05
Verwijderd
Sorry jongens.
Oud 25-02-2007, 22:24
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
Majel schreef op 25-02-2007 @ 17:05 :
Sorry jongens.
Jij hebt een mooi liedje in je signature. Dat je het even weet.
Oud 26-02-2007, 08:22
Verwijderd
Ik weet het ja, maar bedankt
Oud 28-02-2007, 19:36
CoalChamber
CoalChamber is offline

Als ik straks in de bioscoop zit, denk ik alleen nog maar aan die foto van Equus...
Oud 28-02-2007, 20:08
Severus
Severus is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 28-02-2007 @ 20:36 :
[afbeelding]
Eerlijk gezegd vond ik ze toen beter. Film 1 en 2 ftw!
Oud 01-03-2007, 17:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
OMG!

Ik denk niet dat ik Harry ooit nog hetzelfde kan zien...
Oud 01-03-2007, 18:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hihi, omg, Harry is een man!

Ik heb net boek 7 besteld bij de Bruna.
Oud 01-03-2007, 19:01
Brigitte
Brigitte is offline
Hmm dat is nou net weer een beetje teveel informatie voor mij.
Ik vond die foto's zonder de onderkant net ff wat mooier.
Oud 01-03-2007, 19:06
Severus
Severus is offline
Ach ja, alles is beter dan Rupert Grint naakt te zien, want daar breng ik 't niet levend van af.
Oud 02-03-2007, 07:31
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 01-03-2007 @ 20:06 :
Ach ja, alles is beter dan Rupert Grint naakt te zien, want daar breng ik 't niet levend van af.
lol

ik vind Rupert anders wel een knappe jongen...
Oud 04-03-2007, 17:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-03-2007 @ 08:31 :
lol

ik vind Rupert anders wel een knappe jongen...
Ik ook
Oud 04-03-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
CoalChamber schreef op 28-02-2007 @ 23:06 :
[afbeelding]

Als ik straks in de bioscoop zit, denk ik alleen nog maar aan die foto van Equus...
omg ik klik net per ongeluk op die link (van Equus) haha, ik ga maar even geen HP films kijken de komende tijd
Oud 05-03-2007, 13:21
Me-ke
Me-ke is offline
haha... ik moest natuurlijk ook even kijken
maar.. op die site daarbij ofzo, daar hadden mensen ook comments geplaatst .. beetje vergelijkbaar met hier.. zo van " oeh ik wil niet de lul zien van harry potter, nu kan ik hem nooit meer zien als onschuldige harry, etc .."

maar daar stond ook van dat het niet echt was.
toen ben ik ook ff beter gaan kijken.. ( ) en je kan op zich wel zien dat het misschien toch wel niet echt is, want zn been zit dan heel raar.
helemaal omdat ie naast dat paard staat, als ie echt zo een beetje zn been gebogen heeft kan dat nooit in vergelijking met de hoogte van het paard..
haha, oke.
dit was wel weer genoeg analyse over harry's p**mel denk ik.
Oud 05-03-2007, 13:45
Verwijderd
Waarom zou het niet echt zijn? Volgens mij is het gewoon echt hoor, ik zie geen rare lijntjes ofzo, z'n benen kloppen en ik snap niet helemaal waarom iemand zo'n foto zou 'vervalsen'.

En ook vind ik het niet schokkend ofzo. Heel normaal zelfs. Maar misschien is dat omdat ik altijd veel naakt gezien heb; ik vind er niets raars aan.
Oud 05-03-2007, 16:29
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Het blijft wat raar als je nog denkt aan die lieve kleine Harry uit Philosopher's Stone. En hij is jonger dan ik enzo en ja
Maar op zich geen lelijk lijf
Oud 05-03-2007, 17:11
Verwijderd
Want kleine jongetjes hebben natuurlijk geen naakt lichaam Waarom moet naakt zijn altijd meteen iets met seks te maken hebben?
Oud 05-03-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 05-03-2007 @ 18:11 :
Want kleine jongetjes hebben natuurlijk geen naakt lichaam Waarom moet naakt zijn altijd meteen iets met seks te maken hebben?
Helemaal niet. Het is alleen dat hij in Harry Potter nog zo'n jochie speelt, terwijl hij nogal duidelijk een mannenlijf heeft.
Oud 06-03-2007, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 05-03-2007 @ 19:52 :
Helemaal niet. Het is alleen dat hij in Harry Potter nog zo'n jochie speelt, terwijl hij nogal duidelijk een mannenlijf heeft.
toen de eerste films werden opgenomen wàs hij ook nog een jochie
jochies worden nu eenmaal pubers en mannen, ook in de boeken en in de films
alleen Suske en Wiske / Jommeke etc blijven eeuwig kind

Oud 06-03-2007, 12:33
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 06-03-2007 @ 13:24 :
toen de eerste films werden opgenomen wàs hij ook nog een jochie
jochies worden nu eenmaal pubers en mannen, ook in de boeken en in de films
alleen Suske en Wiske / Jommeke etc blijven eeuwig kind

Je hoeft niet te gaan rologen hoor. Ik weet heus wel dat jongens opgroeien, ik ben niet dom. Maar het is net zoals dat je aan de hand van het boek een beeld vormt van iemand en dat diegene in de film dan heel anders blijkt te zijn. Ik had een beeld van harry potter als jochie. de persoon harry potter dus, niet daniel radcliffe. Nou weet ik wel dat daniel radcliffe ouder word, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat dat ook het beeld is dat ik van hem had
Oud 06-03-2007, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 06-03-2007 @ 13:33 :
Je hoeft niet te gaan rologen hoor. Ik weet heus wel dat jongens opgroeien, ik ben niet dom. Maar het is net zoals dat je aan de hand van het boek een beeld vormt van iemand en dat diegene in de film dan heel anders blijkt te zijn. Ik had een beeld van harry potter als jochie. de persoon harry potter dus, niet daniel radcliffe. Nou weet ik wel dat daniel radcliffe ouder word, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat dat ook het beeld is dat ik van hem had
okee, sorry voor de roloog, die was er misschien teveel aan

maar geef toe: als je bijvoorbeeld naar HP 1 kijkt met lieve kleine schattige Harry, dan ga je toch niet automatisch aan die foto van de al wat oudere, grotere, behaarde naakte Daniel denken?
dat je dat bij film 5 of 6 per ongeluk doet, tot daar aan toe...

en dat deze foto je beeld van Harry Potter zodanig verstoord heeft dat je je Harry niet meer kan inbeelden als jochie als je de boeken leest lijkt me eerlijk gezegd een beetje overdreven hoor
Oud 06-03-2007, 15:17
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 06-03-2007 @ 16:02 :
okee, sorry voor de roloog, die was er misschien teveel aan

maar geef toe: als je bijvoorbeeld naar HP 1 kijkt met lieve kleine schattige Harry, dan ga je toch niet automatisch aan die foto van de al wat oudere, grotere, behaarde naakte Daniel denken?
dat je dat bij film 5 of 6 per ongeluk doet, tot daar aan toe...

en dat deze foto je beeld van Harry Potter zodanig verstoord heeft dat je je Harry niet meer kan inbeelden als jochie als je de boeken leest lijkt me eerlijk gezegd een beetje overdreven hoor
ik kan me hem nog inbeelden zoals ik wil hoor, maar mijn eerste reactie was toch: huh!zeker gezien de grote van zijn..uh..toverstaf?

maar goed, ik snap wel wat je bedoelt hoor
Oud 06-03-2007, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 06-03-2007 @ 16:17 :
zijn..uh..toverstaf?

Citaat:
Ave schreef op 06-03-2007 @ 16:17 :
maar goed, ik snap wel wat je bedoelt hoor
okeej dan

Oud 07-03-2007, 01:42
kadesh
kadesh is offline
o. mijn. god. Het had ook niet gehoeven . Tss. Daar gaat mijn fantasiewereldje . Voortaan zie ik m altijd zo voor me. Of ik nu de film kijk, of het boek lees. Hihi.
Oud 20-03-2007, 13:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik las op teletext dat Emma Watson niet meer in deel 6 en 7 gaat spelen of was dat al bekend?

Zouden de films dan wel komen maar met een andere actrice? Hm, dat kan niet veel goeds beloven...
Oud 20-03-2007, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 20-03-2007 @ 14:38 :
Ik las op teletext dat Emma Watson niet meer in deel 6 en 7 gaat spelen of was dat al bekend?

Zouden de films dan wel komen maar met een andere actrice? Hm, dat kan niet veel goeds beloven...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6465875.stm
Oud 20-03-2007, 15:29
Verwijderd
dat zou ik denken ja

je zou als actrice wel gék zijn om de laatste twee films in een serie van zeven niét meer te willen doen... dat mensen zo'n speculaties nog maar overwégen te geloven
Oud 20-03-2007, 16:21
Verwijderd
Nou ja, op teletekst werd het niet gepresenteerd als speculatie, maar als een feit. Ik schrok ook toen ik het las, maar volgens zag ik de bron van dat bericht, en dat was van de Rode Loper - een Vlaams programma - en dat was echt zo overduidelijk een gerucht dat ik 't niet meer geloofde

Ik denk dat je ook een slechtere naam maakt als je zo'n productie laat hangen als acteur. 't Feit dat je alle 7 films hebt afgemaakt geeft ook wel wat aan En 't verdient lekker
Oud 20-03-2007, 23:15
MB
MB is offline
Ik had zondag willen kijken, maar zodra ik in de gids zag dat hart van Nederland tussendoor kwam heb ik me bedacht. Daar erger ik me dan zo ontzettend aan en dan ben ik ook weer helemaal uit de film als hij weer hervat wordt.
Oud 21-03-2007, 11:16
Severus
Severus is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 20-03-2007 @ 16:29 :
dat zou ik denken ja

je zou als actrice wel gék zijn om de laatste twee films in een serie van zeven niét meer te willen doen... dat mensen zo'n speculaties nog maar overwégen te geloven
Eens. Zelf denk ik dat ze maar zogenaamd twijfelt, zodat de filmbazen schrikken en haar meer betalen voor het spelen in de volgende twee films, omdat ze weten dat er maar één juiste persoon is die Hermione kan spelen. Jammer dat Emma zo'n gehaaide tante blijkt te zijn, maar het zat er wel aan te komen.
Oud 21-03-2007, 11:58
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
harry is het laatste gruzielement en als hij met voldemort moet strijden redt sneep hem door zijn eigen leven te offeren. maar niet nadat harry de butt van draco heeft gekicked.

voila zo gaat het gebeuren
Oud 21-03-2007, 15:39
Verwijderd
dit heb ik op letteren ook gepost hoor, maargoed

...

ik ben nog eens heel rustig op 't gemak de Nederlandse boeken aan het lezen, en weetjewat? DE verdwijnkast uit boek zes, die doet Foppe kapot in boek twee wanneer Harry helemaal bemodderd van de Zwerkbaltraining komt en straf gaat krijgen van Vilder, maar Haast Onthoofde Henk hem daarvan redt door Foppe te overtuigen de verdwijnkast vlak boven Vilder z'n kantoortje te laten vallen

Oud 22-03-2007, 10:59
saskiamusic
saskiamusic is offline
Ik vind deel 2 het beste
Oud 22-03-2007, 11:00
Verwijderd
@*blue angel*:
Alsin; het klopt niet? Hmm, gek... hij zal wel gemaakt zijn dan ofzo
Oud 22-03-2007, 13:03
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 21-03-2007 @ 16:39 :
dit heb ik op letteren ook gepost hoor, maargoed

...

ik ben nog eens heel rustig op 't gemak de Nederlandse boeken aan het lezen, en weetjewat? DE verdwijnkast uit boek zes, die doet Foppe kapot in boek twee wanneer Harry helemaal bemodderd van de Zwerkbaltraining komt en straf gaat krijgen van Vilder, maar Haast Onthoofde Henk hem daarvan redt door Foppe te overtuigen de verdwijnkast vlak boven Vilder z'n kantoortje te laten vallen

Maar Van Beest (dat is toch diegene die erin verdwijnt?) verdwijnt ook juist omdát -ie kapot is. Daarom is hij "kwijtgeraakt". (of heb je het daar niet over en ben ik over iets heel anders bezig?)
Oud 22-03-2007, 14:26
Severus
Severus is offline
Citaat:
saskiamusic schreef op 22-03-2007 @ 11:59 :
Ik vind deel 2 het beste
Van de films? En gelijk heb je. Toevallig heb ik alle vier de films pasgeleden achter elkaar gekeken en dan vind ik de tweede film inderdaad het beste gedaan. De vierde film was weerzinwekkend slecht, en heb dan ook nogal veel schroom om voor de 5e film naar de bioscoop te gaan. Het zal dan vast wel weer geldverspilling zijn.
Oud 22-03-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 22-03-2007 @ 14:03 :
Maar Van Beest (dat is toch diegene die erin verdwijnt?) verdwijnt ook juist omdát -ie kapot is. Daarom is hij "kwijtgeraakt". (of heb je het daar niet over en ben ik over iets heel anders bezig?)
Van Beest? Wat een naam, ik geloof niet dat ik het in het Nederlands heb gelezen dan.

Ik dacht dat hij ergens in het zesde boek weer kapot ging of zo. Was dat niet dat ding dat in verbinding stond met die winkel in een zijstraatje van Diagon Alley?

Wat waren ze schattig op die foto dat ze een jaar of 10 zijn
Oud 22-03-2007, 14:40
Verwijderd
de meeste nederlandse namen zijn vrij apart..
Oud 22-03-2007, 14:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ave schreef op 22-03-2007 @ 15:40 :
de meeste nederlandse namen zijn vrij apart..
Ja, ik krijg er pijn aan mijn ogen van als ik ze zie. Van sommige namen begrijp ik heus wel dat ze veranderd moesten worden ten faveure van de begrijpelijkheid (een kind van 8 zou best de naam Seamus Finnegan moeilijk vinden) of de 'puns' die hier en daar in de boeken zitten. Maar het merendeel van de vernederlandste namen vind ik onnodig en dan vind ik dat ze best de originele namen hadden kunnen behouden. Zelfs de Duitsers, die alles toch zo fervent nasynchroniseren en verduitsen, hebben de originele namen behouden! Hadden wij ook beter kunnen doen....
Oud 22-03-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 22-03-2007 @ 15:37 :
Ik dacht dat hij ergens in het zesde boek weer kapot ging of zo. Was dat niet dat ding dat in verbinding stond met die winkel in een zijstraatje van Diagon Alley?
Draco probeert hem te repareren in boek zes

hij is kapot sinds boek twee, die dude van Zwadderich raakt erin verdwaald in boek vijf en in boek zes heeft Draco door waar de tweede (nog werkende) verdwijnkast moest staan, en dan gaat ie die op zweinstein repareren.
het klopt hoor
Oud 22-03-2007, 18:26
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-03-2007 @ 18:40 :
Draco probeert hem te repareren in boek zes

hij is kapot sinds boek twee, die dude van Zwadderich raakt erin verdwaald in boek vijf en in boek zes heeft Draco door waar de tweede (nog werkende) verdwijnkast moest staan, en dan gaat ie die op zweinstein repareren.
het klopt hoor
Euh ja dit dus, alleen wist ik de details niet meer.
Toch maar weer herlezen dan...?
Oud 24-03-2007, 18:02
Severus
Severus is offline
Het gerucht dat Emma Watson niet meer in de volgende twee films zou willen/gaan spelen, is bij deze officieel niet (meer) waar:

http://www.aintitcool.com/node/32018

Gelukkig maar, zeg.
Oud 24-03-2007, 18:28
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Severus schreef op 24-03-2007 @ 19:02 :
Het gerucht dat Emma Watson niet meer in de volgende twee films zou willen/gaan spelen, is bij deze officieel niet (meer) waar:

http://www.aintitcool.com/node/32018

Gelukkig maar, zeg.
Citaat:
Creepy forty year old men nationwide are finally able to dry their fat tears off their fat cheeks and get back to their regularly scheduled stalking and masturbation.
leuke sites bezoek jij zeg.
Oud 24-03-2007, 18:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 24-03-2007 @ 19:28 :
leuke sites bezoek jij zeg.
Ain't It Cool News is altijd één van de beste sites geweest wat betreft het vinden van de recentste informatie (of spoilers), en ze hebben het nieuws altijd met wat humor en/of sarcasme gebracht. Dat er eentje nu in de link (die ik net had gegeven) droog het stukje schrijft dat jij net geciteerd hebt, betekent nog niet dat het een vieze website is of iets dergelijks. Niet zo snel oordelen en generaliseren. Ook jij zag toch wel de humor ervan in, of niet?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten