Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij neemt het serieus, dat is pas dom, ik snap ook wel dat het niet meer dan 100 % is, trouwens met zoiets werk je ook niet met % hoor. Zucht............ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als we het gaan hebben over wie hier dom is, wie begon hier te impliceren dat je meer respect krijgt met kleding? Respect dat verdien je op basis van karakter en niet welke kleur sokken je aan hebt. Denk daar maar es over na bij je volgende feest... |
![]() |
|
Mjah kleding maakt zowiezow wel wat uit ja..
Vrbld (laatst toen het een paar dagen vet zonnig was maar vet koud) : Ik heb het eens getest en ben met m'n ray-ban zonnebril, vet dure leren jas, dure broek en zwart overhemd en zwarte nette (sport, dat wel)schoenen gaan winkelen. Overal staan binnen 5 minuten zo 3 verkopers om je heen met 'kan ik U ergens mee helpen?'. En de volgende dag ging ik naar diezelfde winkels zonder zonnebril, met een lonsdale pet op, noname spijkerbroek en t-shirt en in een bomberjas. Niet dat ik zolang in de winkels ben gebleven, maar ze laten je zo uren voor lul staan. Doe ik wel vaker zoiets als dit, de winkels die duidelijk onderscheid maken komen bij mij op een blacklist te staan, daar stap ik ook dus nooit van m'n leven binnen. Er zijn hier een paar winkels (audio: RAF, kleding: CoolCat en V&D, broeken: Bibak om zo maar wat voorbeelden te noemen) die niet zo'n duidelijk of zelfs geen onderscheid maken, en dat zijn dus ook winkels waar ik vaak en graag kom. Ik hou er absoluut niet van om als ik wil gaan winkelen te moeten nadenken over wat ik aantrek omdat ik anders niet geholpen wordt, en als je die lijn doortrekt betekent het dus ook dat ik absoluut niet hou (bijna haat zelfs) van mensen die datzelfde doen, je beoordelen op je uiterlijk zonder je een of meerdere kansen te geven om elkaar te leren kennen, iig gedeeltelijk, en de mening van op 't eerste gezicht bij te schroeven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik ergens komt heel netjes of heel strak in een pak, dan krijg ik meer respect dan met kleren vol met gaten, lijkt mij wel toch. rhinus, het is mooi dat je mij serieus neemt maar zoiets zie je zelf toch ook wel, lijkt mij. Wil je echt niet afkraken hoor, daarvoor is dit forum te leuk!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zeker toch de winkels voor de 'rijkere' nederlander. De verkopers in die winkels zien ect het verschil wel. Zoniet zit je dus echt in de verkeerde winkel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe dwing je meer respect af? marlies | 7 | 05-05-2005 08:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Respect voor elkaar tram000 | 75 | 05-01-2005 12:23 | |
Seksualiteit |
respect Kleine Tulp | 31 | 25-05-2003 21:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: leerlingen moeten meer respect voor docenten tonen om... Santje03 | 9 | 04-12-2002 20:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Respect Hannibal | 7 | 02-05-2002 18:50 | |
ARTistiek |
Respect Hannibal | 6 | 13-09-2001 17:00 |