![]() |
||
Citaat:
![]() @ Quis: Tja, tijd ![]() OT: Maar vandaag baalde ik er al minder van dan eerst, gewoon een relaxed dagje gewerkt enzo. Ik overleef het wel!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom mag hij dan niet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 22:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het duurt vast vele maanden korter. Je wéét al dat je je goed kunt voelen zonder hem, houd dat goed in je achterhoofd. Het komt goed! Ot: Gisterenavond kreeg ik onverwachts echt een superlief smsje van hem. Daar kan ik echt zó blij van worden. Ik was met vriendinnen aan het poolen en het was allemaal zó leuk. Zo'n smsje maakt de avond dan nóg completer. Na meer dan twee jaar laat hij me nog steeds voelen hoe het is om 'in de zevende hemel te zijn' ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Haha, ja, die frustraties zijn nu weer weg ja ![]() ![]() Citaat:
![]() Oh, en ik ben er wel zeker van dat het korter gaat duren. Ik heb de afgelopen maanden natuurlijk ook wat meer grip op mijn eigen leven gekregen ![]() ![]() Citaat:
![]() En ja, dat denk ik ook, althans, dat hoop ik ook ja ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: ik zag net de laatste aflevering van Grey's Anatomy en nu wil ik zo graag even in de armen van iemand kruipen en alleen maar knuffelen. En damn, ben ik even blij dat ik nog láng niet aan trouwen/baby's e.d hoef te denken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Grey's Anatomy is leuk ![]() Sorry voor al m'n gezeur, maar m'n dagboek raakt ook al vol ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet mijn gezeur ook ergens kwijt en het wordt echt te erg. Ik klaag/zeur/zeik hier, op een forum van vrienden, tegen mn vrienden, tegen mn ouders en aaarch, nog blijven er zo veel dingen waar ik mee zit en die niemand snapt en bluh. Net foto's gekregen van het uitje en hij staat en zo kjuut op. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vrouwelijk intuïtie bij een man, kan dat? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: Alles oké. |
![]() |
||
Citaat:
OT: vanavond John Legend!! Heb er superveel zin in, ben benieuwd of het precies de avond wordt die ik me een paar maanden geleden had voorgesteld. t wordt vast heel mooi. @ Bartezz; is het nou eigenlijk in de openlucht? Heb die kaartjes gekocht maar verder niet heel veel uitgezocht, moet ik nog even doen. Verder had ik de afgelopen week een beetje twijfels, niet echt over nu maar gewoon in t algemeen. Soms als ik het bij vriendinnen zie, zou ik ook wel weer eens een heel nieuw begin willen maken, of dat denk ik dan. Maar toen had ik hem gisteravond aan de telefoon en dat voelde toch wel heel goed, ik wil hem niet missen. Misschien heb ik die gedachten ook wel gewoon uit zelfbescherming omdat ik ergens bang ben om weer opnieuw afscheid te moeten nemen. Nou ja, we zien het wel. Over 20 dagen laat ik hem achter in Italië. Maar vanavond eerst nog ontzettend genieten.
||
![]() |
Citaat:
In September allebei naar een nieuwe stad, nieuwe studie/werk.. mijn vrouwelijke intuitie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En foto's? OMG. Ik heb ze weggestopt in een doos die weer op m'n kast staat waar bovenop weer boeken liggen. No way dat ik daar de komende weken nog in de buurt kom. Foto's zijn gewoon moeilijk. En leuk, maar dat vergeten we maar even. Jeej, wat een begrip hierzo! ![]() Edit: M'n ouders hebben een discussie over welke kant van de lammelen (schrijf je dat zo?) nou welke kant op moet, wat dan het mooist is: m'n moeder interesseert het echt niets, m'n pa probeert m'n ma te overtuigen van zijn gelijk... Prachtige discussies ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-06-2007 om 12:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |