Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2007, 17:29
I C U
I C U is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 28-06-2007 @ 08:32 :
Ik zou je aanraden om alle contact met je ex te verbreken. Hoe verleidelijk het ook lijkt om hem te gaan SMSen...En tja, alles heeft tijd nodig natuurlijk
Tot dat smsje had ik ook helemaal geen contact met 'm, maar ik had gewoon het gevoel dat ik 'm moest smsen, gewoon om te kijken hoe het met hem gaat enzo. Weer een illusie armer. Maar goed, die fout maak ik ook niet meer, dat lijkt me duidelijk. Doet me teveel pijn en kost me teveel denkwerk. No way, dan maar niet

@ Quis: Tja, tijd Dank!

OT: Maar vandaag baalde ik er al minder van dan eerst, gewoon een relaxed dagje gewerkt enzo. Ik overleef het wel!
Oud 28-06-2007, 18:02
Gothic
Gothic is offline
nog steeds mailcontact, wonder boven wonder...

Voor een man houdt is het al erg lang vol... damn wanneer ben ik zo cynisch geworden
Oud 28-06-2007, 18:28
Drlove
Drlove is offline
wow, dat was een aangename verrassing vandaag. Had niet verwacht dat ze ineens voor me neus stond op het werk. Ben benieuwd of ik kans heb bij der. Jammer dat ze zo ver weg woont.
Oud 28-06-2007, 18:41
Nyawa
Heb ik net een weekje Lanzarote geboekt voor een spotprijs, mag hij niet van z'n ouders. Hij is verdomme 19! Hij heeft best aardige ouders maar sommige trekjes...
Oud 28-06-2007, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Nyawa schreef op 28-06-2007 @ 19:41 :
Heb ik net een weekje Lanzarote geboekt voor een spotprijs, mag hij niet van z'n ouders. Hij is verdomme 19! Hij heeft best aardige ouders maar sommige trekjes...
doe mij die vakantie
Oud 28-06-2007, 19:04
Lynn
Lynn is offline
Pff, ik lijk wel een puber. Heb 1,5 week (!) met een arts-assistent meegelopen en we konden het erg goed met elkaar vinden. Morgen zie ik hem niet en vanaf maandag zit ik op een andere afdeling, dus niet meer met/bij hem. En daar baal ik als een stekker van. Niet dat ik nou halsoverkopverliefd ben (zijn allebei bezet), maar toch, het klikt(e) goed en het is gewoon erg jammer dat ik niet meer met hem mee kan/mag/ga.
Oud 28-06-2007, 19:40
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 28-06-2007 @ 19:41 :

Waarom mag hij dan niet?
Oud 28-06-2007, 20:12
Nuck
Nuck is offline
De afgelopen dagen waren fantastisch . Niet zoveel bijzonders gedaan, vooral gestudeerd eigenlijk, maar het is echt zo fijn om met hem in slaap te vallen en 's ochtends weer heel lief wakker gemaakt te worden door hem .
Oud 28-06-2007, 20:55
Dott
Dott is offline
twijfels, twijfels, twijfels *huil*
Oud 28-06-2007, 21:06
Verwijderd
Vakantie!
Was (iets te) pissig/knorrig omdat hij iets vertelde waar hij zes maanden over gelogen heeft, maar eigenlijk snap ik het best. Het kwam alleen zo in een klap en met zo'n grijns. Maar daar kan hij denk ik niks aan doen, als hij "erge" dingen heeft gedaan, biecht hij dat altijd op met zo'n knulletjes-grijns van ik-heb-iets-stouts-gedaan-en-dat-durf-ik-niet-te-zeggen-maar-ik-doe-het-toch. 't maakt niet uit. Ben blij dat hij het me vertelt heeft en er niet langer in door was gegaan. Omdat ik geen school meer heb is hij extra lang hier, dat is fijn.<333 Morgen even de stad in, savonds filmpjes kijken met canei, samen in slaap vallen en Zaterdag naar Arrow. T leven is mooi.
Oud 28-06-2007, 21:22
vedetje
vedetje is offline
haha, nu beginnen we toch wel te flirten in het openbaar, ik ben benieuwd of het zal beginnen op te vallen, stiekem hoop ik van wel
Oud 28-06-2007, 22:07
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Jones schreef op 25-06-2007 @ 18:52 :
Maar als je die behoefte altijd zal houden dan is het toch geen reden om niet aan een relatie te beginnen? Ik snap er weinig meer van In ieder geval succes met de situatie en hou maar vast aan mijn eerste advies. Minder nadenken en meer genieten
Sorry beetje laat maar: nu heb ik het idee dat ik iets met die behoefte kan, al ik het een relatie noem 'mag' ik niks met anderen doen (eigenlijk nu ook al niet maargoed). En ja ik snap ook niet veel van mezelf En ik ga zeker genieten, dat doe ik nu al meer dan paar dagen geleden Want hij is wel errrrg lief!

Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 22:20.
Oud 29-06-2007, 07:26
Verwijderd
gadverdamme, echt heel naar over mijn ex gedroomd..

heb sowieso de laatste tijd sterk het gevoel dat ik haar ga tegenkomen of iets van haar ga horen ofzo.. ben er iig weer mee bezig..

het is al tijden uit, maar het was lang en hevig en af en toe komt ze in mijn hoofd te zitten
Oud 29-06-2007, 07:36
Verwijderd
Hij kwam gister langs. Ik dacht: 'jeeej die komt het weer goed maken'. Hij kwam me dus vertellen dat ie niet meer verder kon...
maar hij zat door zo verdrietig te zijn, en echt zeker was ie niet; dus ik geloofde hem niet. Ik geloofde niet dat hij zomaar alles weg wil gooien alleen omdat het misschien niet gaat lukken. Wat kost proberen nou? Ja er moet veel veranderen, ja we moeten proberen met een schone lei te beginnen, maar als we allebei willen dan moet dat toch kunnen?
Uiteindelijk durfde hij weer een beetje hoop te hebben, en nu proberen we het nog 1 x. Gister gingen we heel stom alles opnieuw aan elkaar vragen (hoeveel broertjes/zusjes heb jij, wat doe jij etc.etc.) en dat was grappig en vannacht was lief. En ik wíl dat het goed gaat deze keer. Maar dat enorme pijnlijke verlaten gevoel dat hij me gister gaf toen hij zei dat hij er niet meer in geloofde, dat is voorlopig niet weg...Ik hoop dat dit goed is. op zn minst dat als het nu nog niet lukt dat we dan wel alles geprobeerd hebben..
Oud 29-06-2007, 08:11
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-06-2007 @ 14:37 :
Gvd. Ik heb pijn. Liefdesverdriet all over again. Alleen dan hopelijk vele maanden korter
Ik was zo slim om met mijn ex aan te kloten nadat we elkaar na vijf maanden weer tegen het lijf liepen. Na wat telefoontjes over en weer en twee nachtjes in zijn bed, zijn we er toch uit dat het niet gaat werken. Dat zuigt!
({) Ik was al naar een berichtje van je aan het zoeken

Het duurt vast vele maanden korter. Je wéét al dat je je goed kunt voelen zonder hem, houd dat goed in je achterhoofd. Het komt goed!

Ot: Gisterenavond kreeg ik onverwachts echt een superlief smsje van hem. Daar kan ik echt zó blij van worden. Ik was met vriendinnen aan het poolen en het was allemaal zó leuk. Zo'n smsje maakt de avond dan nóg completer. Na meer dan twee jaar laat hij me nog steeds voelen hoe het is om 'in de zevende hemel te zijn' (Zoiets smste hij me en dat had hij heel goed onder woorden gebracht, daarom jat ik het. Hij heeft gewoon gelijk )
Oud 29-06-2007, 10:57
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-06-2007 @ 14:37 :
Gvd. Ik heb pijn. Liefdesverdriet all over again. Alleen dan hopelijk vele maanden korter
Ik was zo slim om met mijn ex aan te kloten nadat we elkaar na vijf maanden weer tegen het lijf liepen. Na wat telefoontjes over en weer en twee nachtjes in zijn bed, zijn we er toch uit dat het niet gaat werken. Dat zuigt!
Aawh, rot voor je meis Maar net als RebEls zegt, het duurt waarschijnlijk een stuk korter nu. You'll get through *hug*
Oud 29-06-2007, 12:22
luchtballon
luchtballon is offline
lalala gister <3
Lalalaa vanavond

Ik heb weer contact met mn kroegpapa, tof, anderhalf jaar niet echt gezien en jeej
Oud 29-06-2007, 14:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
Het gaat ineens super kut en ik weet totaal niet wat ik moet doen.
Oud 29-06-2007, 15:33
Neko*
Neko* is offline
vanavond zijn examenfeest, superveel zin in. Gaat zeker wel leuk worden. <3

En dan morgen sushi maken, voor mijn moeder, broer, zijn ouders, en de vriendin van mn broer. ^^ Ook leuk, natuurlijk.
Moetsen vandaag vast alle zooi ervoor inslaan, was wat minder met al die regen. Toch wel leuk.

Helemaal bekaf terug. En toen op de bank tegen hem inslaap gevallen. Nu wel weer fit, gelukkig!
Oud 29-06-2007, 15:50
I C U
I C U is offline
Pfff... Nou ja, ik moet maar wennen aan die reactie, wordt vanzelf wel minder, denk ik zo. Wel een goede dag gehad op m'n werk
Oud 29-06-2007, 16:36
vedetje
vedetje is offline
ik hou te veel van hem
dan frustreert hij me weer enorm door dat we een heel ander gevoel van tijd hebben.
12 uur vind ik best al laat, hij begint dan pas wakker te worden... om 7 uur sta ik op, dan gaat hij slapen, en als hij zegt 'in een momentje' dan kan dat net zo goed 5 min als 1 uur zijn

gisteren zijn verjaardag

fles champagne, cadeautje, hihi, hij was echt een plezier gedaan, had het nooit verwacht

en dan vroeg hij me 'denk je dat we gelukkig kunnen zijn samen?'

ik gaf niet echt een antwoord, ik wil denken van wel, maar er zijn nog veel obstakels die we eerst moeten wegruimen
Oud 29-06-2007, 19:07
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-06-2007 @ 15:52 :
Ah maar kon je de frustraties een beetje kwijt En sterkte, maar ik denk ook niet dat het nu weer zo lang duurt.. wel kut. Maar te verwachten, toch?
Dankje
Haha, ja, die frustraties zijn nu weer weg ja En het was te verwachten ja. Al mijn vriendinnen waren heel bezorgd en zeiden steeds "ik wil niet dat je straks gekwetst wordt". Maar ik wist stiekem zelf ook dat het er aan zat te komen, al wilde ik het bewust niet geloven
Citaat:
RebEls schreef op 29-06-2007 @ 09:11 :
({) Ik was al naar een berichtje van je aan het zoeken

Het duurt vast vele maanden korter. Je wéét al dat je je goed kunt voelen zonder hem, houd dat goed in je achterhoofd. Het komt goed!

Oh, en ik ben er wel zeker van dat het korter gaat duren. Ik heb de afgelopen maanden natuurlijk ook wat meer grip op mijn eigen leven gekregen Al ben ik wel bang dat het toch nog lang gaat duren (misschien niet zo intens), omdat ik na die vijf maanden die ik al gehad heb, toch nog lang niet over hem heen was! Waar ik bang voor was gebeurde: hem tegenkomen en hem bespringen
Citaat:
Sidhe schreef op 29-06-2007 @ 11:57 :
Aawh, rot voor je meis Maar net als RebEls zegt, het duurt waarschijnlijk een stuk korter nu. You'll get through *hug*
Thnx
En ja, dat denk ik ook, althans, dat hoop ik ook ja
Oud 29-06-2007, 19:18
I C U
I C U is offline
BOEM! Opeens heb je het: Je ziet hem waarschijnlijk nooit meer. Damn, that hurts. Raar, dat besef...
Oud 29-06-2007, 20:03
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 29-06-2007 @ 20:18 :
BOEM! Opeens heb je het: Je ziet hem waarschijnlijk nooit meer. Damn, that hurts. Raar, dat besef...
Zeg nooit nooit.

ot: ik zag net de laatste aflevering van Grey's Anatomy en nu wil ik zo graag even in de armen van iemand kruipen en alleen maar knuffelen. En damn, ben ik even blij dat ik nog láng niet aan trouwen/baby's e.d hoef te denken.
Oud 29-06-2007, 20:34
I C U
I C U is offline
Citaat:
Quis schreef op 29-06-2007 @ 21:03 :
Zeg nooit nooit.
Daarom zei ik ook waarschijnlijk

Grey's Anatomy is leuk Jammer dat de laatste aflevering voorbij is.

Sorry voor al m'n gezeur, maar m'n dagboek raakt ook al vol Je moet het tenslotte ergens kwijt...
Oud 29-06-2007, 20:49
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 29-06-2007 @ 21:34 :
Daarom zei ik ook waarschijnlijk
Och, das waar ook. *te snel leest*.

Ik moet mijn gezeur ook ergens kwijt en het wordt echt te erg. Ik klaag/zeur/zeik hier, op een forum van vrienden, tegen mn vrienden, tegen mn ouders en aaarch, nog blijven er zo veel dingen waar ik mee zit en die niemand snapt en bluh.
Net foto's gekregen van het uitje en hij staat en zo kjuut op. (en ik heel lomp, whaha, hoe kan het ook anders).
Oud 29-06-2007, 21:48
Verwijderd
Hij laf, ik laf... Als hij geen zin heeft om een paar simpele dingen te regelen heb ik geen zin om hem te spreken.
Eigenlijk heel flauw maar ik ben het nu echt zat.
Oud 29-06-2007, 21:59
Verwijderd
Hij is dit weekend op Arrow, en omdat ik op het laatste moment niet meekon kreeg ik vanmorgen een bos roze rozen afgeleverd aan mijn deur met een enorm slijmerig maar lief kaartje erbij. En eigenlijk is het helemaal mijn stijl niet, maar 't is echt lief.

ja huhuhuhu.
Oud 29-06-2007, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 29-06-2007 @ 08:26 :
gadverdamme, echt heel naar over mijn ex gedroomd..

heb sowieso de laatste tijd sterk het gevoel dat ik haar ga tegenkomen of iets van haar ga horen ofzo.. ben er iig weer mee bezig..

het is al tijden uit, maar het was lang en hevig en af en toe komt ze in mijn hoofd te zitten
hahaha jawel een smsje

vrouwelijk intuïtie bij een man, kan dat?
Oud 29-06-2007, 23:00
Sade
Sade is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 29-06-2007 @ 23:19 :
hahaha jawel een smsje

Schijnbaar
Oud 29-06-2007, 23:09
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb knallende ruzie met een 'vriendin' omdat ze mij een arrogante trut die zichzelf teveel meent vind sinds ik in Eindhoven woon want ik maak geen tijd meer voor haar *ja verdomme bel dan ook een keer uit jezelf denk ik dan *

En ik ben te schijterig om op te biechten dat ik mn crush toch meer dan gewoon aardig vind.

Wat een fijne dag toch weer
Oud 30-06-2007, 01:56
Metal
Metal is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 29-06-2007 @ 22:59 :
Hij is dit weekend op Arrow, en omdat ik op het laatste moment niet meekon kreeg ik vanmorgen een bos roze rozen afgeleverd aan mijn deur met een enorm slijmerig maar lief kaartje erbij. En eigenlijk is het helemaal mijn stijl niet, maar 't is echt lief.

ja huhuhuhu.
'Hij?'

OT: Alles oké.
Oud 30-06-2007, 09:56
stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 29-06-2007 @ 23:19 :
hahaha jawel een smsje

Ik vind het knap.

OT: vanavond John Legend!! Heb er superveel zin in, ben benieuwd of het precies de avond wordt die ik me een paar maanden geleden had voorgesteld. t wordt vast heel mooi. @ Bartezz; is het nou eigenlijk in de openlucht? Heb die kaartjes gekocht maar verder niet heel veel uitgezocht, moet ik nog even doen.

Verder had ik de afgelopen week een beetje twijfels, niet echt over nu maar gewoon in t algemeen. Soms als ik het bij vriendinnen zie, zou ik ook wel weer eens een heel nieuw begin willen maken, of dat denk ik dan. Maar toen had ik hem gisteravond aan de telefoon en dat voelde toch wel heel goed, ik wil hem niet missen. Misschien heb ik die gedachten ook wel gewoon uit zelfbescherming omdat ik ergens bang ben om weer opnieuw afscheid te moeten nemen. Nou ja, we zien het wel. Over 20 dagen laat ik hem achter in Italië. Maar vanavond eerst nog ontzettend genieten.
Oud 30-06-2007, 10:38
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
stout! schreef op 30-06-2007 @ 10:56 :
Soms als ik het bij vriendinnen zie, zou ik ook wel weer eens een heel nieuw begin willen maken, of dat denk ik dan. Maar toen had ik hem gisteravond aan de telefoon en dat voelde toch wel heel goed.
Herkenbaar, vooral de afgelopen 2 maanden.

In September allebei naar een nieuwe stad, nieuwe studie/werk.. mijn vrouwelijke intuitie ziet ons niet meer 2008 halen. Pf 3 jaar is lang, maar ergens lijkt het toch echt nog maar kort.
Oud 30-06-2007, 10:38
punkstar
punkstar is offline
behoorlijk kut, voel me genegeerd en heb dat gezegd, vervolgens gaat meneer gewoon door met mij negeren fijn weekend zo
Oud 30-06-2007, 10:39
Qimm
Qimm is offline
Hoei, heel erg goed! Weekend met vriendinnetje was echt heel tof. Mijn vriendje is hartstikke lief en ik heb nog steeds weekend terwijl ik het gevoel heb dat ik morgen al weer moet werken.

fijnfijnfijn
Oud 30-06-2007, 10:43
Verwijderd
Ik voel me heel raar. Ik wil zoveel tegen hem zeggen, maar ik weet niet hoe. Hij moet het weten voor het te laat is.
Oud 30-06-2007, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 30-06-2007 @ 11:43 :
Ik voel me heel raar. Ik wil zoveel tegen hem zeggen, maar ik weet niet hoe. Hij moet het weten voor het te laat is.
Een beetje hetzelfde als dit. Maar ik moet gewoon gaan praten, dan is er weinig meer aan de hand. Morgen zie ik hem weer
Oud 30-06-2007, 11:08
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Van men oom en tante heb ik als cadeautje voor men diploma gekregen dat we samen naar de efteling mogen. Hij en ik. Waarschijnlijk gaat mijn neef en zen vriend ook mee. Zo leuk ik heb er nu al zin in
Oud 30-06-2007, 11:49
ST*R
ST*R is offline
Ahh hij is echt zo lief en goed voor me.. en toen ik zei dat ik verliefd om hem ben reageerde hij helemaal blij. Hopelijk hebben we wel dezelfde definitie van verliefdzijn, en betekent het voor hem niet meer dan voor mij.
Ow! en hij moet geen gemene dingen meer over mn beste vriendin zeggen, want daar kan ik slecht tegen.
Oud 30-06-2007, 11:53
I C U
I C U is offline
Citaat:
Quis schreef op 29-06-2007 @ 21:49 :
Och, das waar ook. *te snel leest*.

Ik moet mijn gezeur ook ergens kwijt en het wordt echt te erg. Ik klaag/zeur/zeik hier, op een forum van vrienden, tegen mn vrienden, tegen mn ouders en aaarch, nog blijven er zo veel dingen waar ik mee zit en die niemand snapt en bluh.
Net foto's gekregen van het uitje en hij staat en zo kjuut op. (en ik heel lomp, whaha, hoe kan het ook anders).
Ja erg is dat hé? Ik weet wat je bedoelt, en op een gegeven moment denk je: Nu hou ik erover op, maar toch kan je het niet laten om er weer over te beginnen... Hopeloos.

En foto's? OMG. Ik heb ze weggestopt in een doos die weer op m'n kast staat waar bovenop weer boeken liggen. No way dat ik daar de komende weken nog in de buurt kom. Foto's zijn gewoon moeilijk. En leuk, maar dat vergeten we maar even.

Jeej, wat een begrip hierzo!

Edit: M'n ouders hebben een discussie over welke kant van de lammelen (schrijf je dat zo?) nou welke kant op moet, wat dan het mooist is: m'n moeder interesseert het echt niets, m'n pa probeert m'n ma te overtuigen van zijn gelijk... Prachtige discussies Oh, verbouwen... Heerlijk!

Laatst gewijzigd op 30-06-2007 om 12:09.
Oud 30-06-2007, 12:40
Nebel
Nebel is offline
Hij is maandag t/m donderdagmiddag bij me geweest en donderdagavond werd ik ziek en toen kwam hij helemaal terug naar nijmegen omdat hij vindt dat ik slecht voor mezelf zorg en hij me miste en ik hem en dat was zooo lief... Ik heb hem nu 24 uur niet gezien en ik mis hem echt te erg .
Oud 30-06-2007, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 30-06-2007 @ 02:56 :
'Hij?'

OT: Alles oké.
Ja.
Oud 30-06-2007, 13:21
stout!
stout! is offline
Een nieuwe hij of je groteliefde-hij?
Oud 30-06-2007, 14:22
Jones
Het gaat wel goed eigenlijk. Zin in vakantie samen.
Oud 30-06-2007, 14:25
snoopy
snoopy is offline
De vader van een van m'n beste vriendinnen is vannacht overleden Het zat er wel aan te komen, maar het ging wel heel snel ineens. En dat zo snel na de sterfdag van mijn vader. De begrafenis is misschien zelfs op dezelfde datum Echt raar. Ik weet zo goed waar ze doorheen gaat...
En hij is wel heel lief, hij gaat mee naar de begrafenis als ie kan, wat ik niet eens durfde vragen!
Oud 30-06-2007, 14:42
Silvie
Silvie is offline
@snoopy: Sterkte!

Hier gaat het erg goed. We hebben nu ruim 16 maanden en heb net nog een cadeautje voor hem gekocht, zomaar... En ik weet zeker dat hij er blij mee gaat zijn.
Nog een paar dagen en dan vertrekken we met het vliegtuig naar Spanje. Onze eerste lange vakantie samen en ik heb er zin in. Ik kan gewoon echt mezelf zijn bij hem en dat is fijn.
Oud 30-06-2007, 14:43
I C U
I C U is offline
Citaat:
snoopy schreef op 30-06-2007 @ 15:25 :
De vader van een van m'n beste vriendinnen is vannacht overleden Het zat er wel aan te komen, maar het ging wel heel snel ineens. En dat zo snel na de sterfdag van mijn vader. De begrafenis is misschien zelfs op dezelfde datum Echt raar. Ik weet zo goed waar ze doorheen gaat...
En hij is wel heel lief, hij gaat mee naar de begrafenis als ie kan, wat ik niet eens durfde vragen!
Sterkte meis! *knuv* Heftig allemaal
Oud 30-06-2007, 15:44
igfy
igfy is offline
hij is nu anderhalve week weg en nog 6 en halve week te gaan. best moeilijk toch wel.. en dat hele doen alsof het uit is werkt maar gedeeltelijk natuurlijk, iedereen begint steeds weer over hem. We zien het wel....
Oud 30-06-2007, 15:46
Verwijderd
Vanaf maandag werkt hij 6 dagen per week, ik 4/5. Dus het is even een heel gedoe en geplan om elkaar te zien.. maargoed, komt allemaal wel goed, want wij horen samen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten