Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2007, 09:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-06-2007 @ 19:53 :
Oh en Qimm komt langs donderdag en vrijdag, keileuk
moet er nog buffy mee worden genomen? zinzinzin
Oud 27-06-2007, 09:43
Miek
Miek is offline
helemaal goed
Oud 27-06-2007, 10:03
Drez
Drez is offline
Citaat:
koekjes schreef op 27-06-2007 @ 09:35 :
ik word gek, hij zoekt contact en zegt vanalles en ik trek dat echt niet, voelde me gister echt helemaal shit en nou kom ik online en zie ik een offline bericht: truste... t laatste wat ie tegen mij zei is dat ie zich kut voelde over t feit dat ie me zoveel pijn heeft gedaan zonder dat ie t wist, en ik trek dit echt slecht
blokkeren!

ot: ik vind het nogal suf atm want ik heb eigenlijk geen tijd voor hem als ik hem zie want stress en alles en dat reageer ik op hem af .zz
maar vanmiddag taart eten, jeuj.
Oud 27-06-2007, 10:17
Verwijderd
En nou kan ie vandaag ook al niet. Terwijl ik m eigenlijk echt nodig heb. Maar ja, door maar.
Oud 27-06-2007, 10:45
Verwijderd
And we're all so strong when nothing's wrong
And the world is at our feet
But how small we are when our love is far away
And all you need is you

Oh als ie me terugwilde zou ik gaan. Niet nu misschien, maar over twee weken ofzo wel. Als ie helemaal voor me zou gaan, als hij helemaal ontzettend verliefd was, als hij niets liever wilde dan mij. Als. Als. Als. Maar het is niet zo.
Ik blijf hopen. Ik zie hem morgen nog. En dan voorstellen elkaar 3 weken niet te zien in de hoop dat hij me mist en dat de vonk weer overslaat als ie me weer ziet. en dat we dan nog samen op vakantie gaan. Damn, waarom ben ik nog zo verliefd als het blijkbaar niet ging? En waarom is hij dat niet?

En nu moet ik door. Door door door en niet zielig blijven hangen wat dan hoeft ie me toch niet. Flirten, doorgaan, moving on...
Oud 27-06-2007, 11:08
Verwijderd
@ S/-\nne: hoe is het afgelopen met het 'vriendinnetje' van je overzeese scharrel?

OT: Goedgoed! Volgende week ga ik met school naar Schotland en heb er geen zin in. Sowieso niet omdat school enzo, maar heb helemaal geen zin om het te missen
Ach, is goed voor ons
Oud 27-06-2007, 11:39
Verwijderd
dankje anneka en choclot voor de herkenning en de aai haha. maar bij jullie gaat het nu wel goed? het hoeft dus nit aan mij te liggen maar het kan ook liggen dat ik gewoon weer niet 100% verliefd ben ?

ennn, marc zei dat hij niets met haar had toen ik bij hem was, maar ach wtf, ik heb ook niet zoveel zin om daar veel mee bezig te zijn. ik heb een geweldige tidj met hem gehad en als hij ondertussen een vriendin had dan ehh tsja.. heb ik daar weinig boodschap aan .
Oud 27-06-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 27-06-2007 @ 10:17 :
moet er nog buffy mee worden genomen? zinzinzin
Tuurlijk

Vriendlief is trouwens een schatje
Oud 27-06-2007, 12:59
wup
wup is offline
Vanavond naar de film en uit eten.. Zin in..
En ik heb net heel sneu koekjes gebakken voor hem
Oud 27-06-2007, 13:33
Nebel
Nebel is offline
Het voelt zo ontzettend goed, vertrouwd en veilig dat ik het eng vind. Ik ben nu al weer zo bang om hem kwijt te raken..
Oud 27-06-2007, 13:56
Verwijderd
hij werkt, en eerst had ik al vakantie en werkte ik alleen op zaterdag, dus konden we elkaar doordeweeks altijd zien als we daar zin in hadden. nouja, nu werk ik dus ook doordeweeks waardoor alles ineens geplanned moet worden ben bang dat ik hem anders nooit zie hehe. verder gaat het PRIMA!
Oud 27-06-2007, 14:22
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 27-06-2007 @ 12:39 :
ennn, marc zei dat hij niets met haar had toen ik bij hem was, maar ach wtf, ik heb ook niet zoveel zin om daar veel mee bezig te zijn. ik heb een geweldige tidj met hem gehad en als hij ondertussen een vriendin had dan ehh tsja.. heb ik daar weinig boodschap aan .
Haha, nee snap ik.. Is zijn zaak
Oud 27-06-2007, 14:41
Halflight
Halflight is offline
Hmm

Gistermiddag met een vriendin rondgereden, gegeten, gebrainstormd over een opdracht en heel goed en leuk gepraat en tegen zevenen had ze me afgezet bij een feestje van een vriendin. En dat was leukk. We gingen bbqen dus ik had er weinig vertrouwen in ivm het weer maar ze had het heel handig opgelost en het was erg gezellig. Lekker kampvuurtje erbij. Heerlijk om met de vriendengroep samen te zijn, zeer sfeervol. Heel goed gepraat met de jarige, bijzonder. Midden in de nacht terug gereden door een vriendin en dat vond ik tof want toen kon ik thuis slapen.

En vandaag was mijn laatste dag op school en vond ik niet zo leuk. Raar om weer de school niet af te maken met inmiddels vrienden. Gelukkig was iedereen erg lief. De jongen waar ik wat mot mee had ivm zijn feest vroeg toen de laatste bijeenkomst over was of hij wat mocht zeggen en toen zei hij dat ik dus wegging en dat dat wel een applausje verdiende Dus toen ging iedereen applaudisseren omdat ze me zo gezellig vonden. En hij kwam later nog naar me toe om een knuffel te geven en te zeggen dat hij me echt tof vond en dat vond ik lief

En verder vond de grote liefde het allemaal niet zo boeiend want hij kwam veel te laat binnen vanochtend en toen zei hij eigenlijk niks en zat te klagen over iets achterlijks. Later, vlak voor hij wegging schoot het hem kennelijk te binnen dat ik morgen weg ga en toen was hij wel lief want hij sloeg zijn armen om me heen en zei lieve dingen, gaf me een kusje, een knuffel en ging toen weg met de belofte dat we gingen afspreken. Hmm, ik moet hem een volle maand missen, dan heb ik de kans hem een week te zien en dan weer een maand weg, buhh .

Oh en een andere jongen uit een parallel klas waar ik het goed mee kan vinden was echt lief, hij was telkens al sippig over dat ik wegging en nu kwam hij naar me toe, zei dat hij het heel leuk vond dat hij me had leren kennen en toen gaf hij me een hand en drie zoenen en dat was zo oprecht, echt ontroerend.

En veel meer positieve en lieve reacties van mensen en dat vind ik echt heel fijn om te horen

Laatst gewijzigd op 27-06-2007 om 14:44.
Oud 27-06-2007, 16:54
Verwijderd
hij stond ineens voor de deur
en nu hebben we het uitgemaakt

ik voel me een beetje raar maar wel opgelucht denk ik
Oud 27-06-2007, 17:02
Dott
Dott is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 27-06-2007 @ 17:54 :

*knuf*

ot: ik begin te twijfelen omdat alles zo anders is, tuurlijk je moet niet gaan vergelijken en mn vorige relatie is achteraf gezien echt kut, maar gewoon.. hij is misschien wel te lief enzo.. zucht.. niet leuk
Oud 27-06-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:

Herkenning (in je vorige post dan). En das niet leuk, sterkte *knuffel*

Ontopic:

Erover praten maakt het niet veel beter. Al ben ik wel blij dat ze eerlijk is en zegt waar het op staat. De drang om met hem te praten wordt steeds groter. Maar ik weet nu wel wat me stopt: ergens wil ik niet dat het op zal houden
Oud 27-06-2007, 18:00
I C U
I C U is offline
Citaat:

Sterkte meis

OT: Hij heeft dus echt niet gereageerd, op wat voor manier dan ook. Pfff. Ik ken m'n plaats weer. Bah.

En die collega, die leuke collega? Ja, die is echt leuk. Verder heb ik ook een hoop leuke collega-vriendinnetjes, waarvan er een voor een half jaar naar Australië gaat en een ander ergens anders gaat werken. Maar we gaan shoppen! Jeej!

Maar ik baal van zijn non-reactie.
Oud 27-06-2007, 18:30
Luna
Luna is offline
Citaat:
maar het kan ook liggen dat ik gewoon weer niet 100% verliefd ben ?
ja dát. denk ik.
ik herken het namelijk ook heel erg, als ik niet echt verliefd ben gaat een jongen me snel op de zenuwen werken. als ik verliefd ben, ben ik veel verdraagzamer

edit: een vriendinnetje zei dat ze het zo leuk vond dat ik naar Oerol was gekomen en het was zo fijn met elkaar en toen zei ze: nik ik ben echt verliefd op je hoor, en nu hebben we verkering<3 (platonisch)

Laatst gewijzigd op 27-06-2007 om 18:32.
Oud 27-06-2007, 18:47
Gothic
Gothic is offline
Wieh er is weer contact! Na 1 fwd mailtje en een reactie op m'n site, toch maar weer keertje gemaild en zowaar kreeg ik wat terug, tot 2x toe ... Maar ja, waarom maak ik me druk om niet te wanhopig over te komen, wel of niet meteen terugmailen of toch dagje wachten, echt. Deze onzin is waarom het leven zonder liefdes zoveel gemakkelijker maakt ...
Maar ja, lang duurt het niet, hij gaat volgende week op vakantie, maar hij beloofde wel me in India te volgen ...

En ik zag hem weer. Maar ja, helaas is het steeds even op de trap uit de mensa of in de mensa. Schiet niet bepaald op ... maar ja, dat doet de zomervakantie ook niet.
Oud 27-06-2007, 18:50
Verwijderd
Citaat:
dankje anneka en choclot voor de herkenning en de aai haha. maar bij jullie gaat het nu wel goed? het hoeft dus nit aan mij te liggen maar het kan ook liggen dat ik gewoon weer niet 100% verliefd ben ?

bij mij gaat het super goed ja, echt super verliefd . Maar je kunt idd soms niet 100% verliefd meer zijn, en dan gaan dingen irriteren idd. En ik lees hieronder dat het uit is, mss wel beter, maar toch kut *aai*
Oud 27-06-2007, 19:06
Verwijderd
Lalala, morgen! <3
Oud 27-06-2007, 20:26
__
__ is offline
ik snap er even helemaal niks meer van, eerst ben ik heel de tijd helemaal niet aardig voor hem terwijl ie toch weer helemaal naar hier is gekomen voor mij, en vervolgens wil ik m maar niet loslaten en moet ik huilen op t moment dat ie weer weggaat. hoezo aanstellen en moeilijk doen
Oud 27-06-2007, 21:43
I C U
I C U is offline
Misschien dat het feit dat hij niet reageert het voor mij echt uit maakt, ofzo. *zingt* 'Cause I don't believe in you, anymore anymore *stopt met zingen* Tja. Au.
Oud 27-06-2007, 21:46
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
I C U schreef op 27-06-2007 @ 22:43 :
Misschien dat het feit dat hij niet reageert het voor mij echt uit maakt, ofzo. *zingt* 'Cause I don't believe in you, anymore anymore *stopt met zingen* Tja. Au.
don't worry about it, hij is het niet waard...
Oud 27-06-2007, 21:49
I C U
I C U is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 27-06-2007 @ 22:46 :
don't worry about it, hij is het niet waard...
Dat is het lastige, op dit moment is hij dat voor mij nog wel. Waarschijnlijk verandert dat nog wel, zeker als hij deze lijn voortzet. Tja, we merken het wel. Hopeloos.
Oud 27-06-2007, 22:17
snoopy
snoopy is offline
Ik mis hem. Eigenlijk moet hij op een dag als vandaag gewoon bij me zijn, maar ja... Ik heb ook niks te klagen want we hebben de hele week vanaf vrijdag al samen geslapen, maar toch.
Oud 27-06-2007, 23:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb de afgelopen week ineens weer flashbacks naar m'n ex. Heel vervelend. Het zal wel komen omdat ik een ontzettende knuffelkont ben en ik al anderhalf jaar niet geknuffeld heb. Dat ga je wel missen dan hoor. Maar ik vind het stom, want ik mis hèm niet. Hij is een sukkel. Ik mis gewoon...iemand.
Straks ga ik nog door de stad lopen met zo'n 'free hugs' bord om m'n nek.
Oud 28-06-2007, 01:02
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 28-06-2007 @ 00:00 :
Ik heb de afgelopen week ineens weer flashbacks naar m'n ex. Heel vervelend. Het zal wel komen omdat ik een ontzettende knuffelkont ben en ik al anderhalf jaar niet geknuffeld heb. Dat ga je wel missen dan hoor. Maar ik vind het stom, want ik mis hèm niet. Hij is een sukkel. Ik mis gewoon...iemand.
Straks ga ik nog door de stad lopen met zo'n 'free hugs' bord om m'n nek.
*geeft virtuele knuffel* hehe, dat ken ik, willen knuffelen... heb je geen goede vriend(in) in de buurt? Is wel niet hetzelfde maar doet deugd!

ont-topic
Hij is veel te geduldig met mij, dan zit ik weer te klagen en heel gefrustreerd te zijn en me impotent voelend omdat ik me niet kan concentreren en zowat alle ballen mis opvang en hij geeft me een echte stimulerende push!

En morgen is zijn verjaardag, en heeft hij een examen, en ik vrijdag
Hehe, en hij heeft aan zijn vrienden gezegd dat hij vrijdag een examen heeft om morgenavond toch eventjes wat tijd met mij door te brengen
Ik hoop dat hij zijn cadeautje leuk zal vinden, het is de eerste keer dat ik iets voor een vriendje koop...
Oud 28-06-2007, 07:32
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
I C U schreef op 27-06-2007 @ 22:49 :
Dat is het lastige, op dit moment is hij dat voor mij nog wel. Waarschijnlijk verandert dat nog wel, zeker als hij deze lijn voortzet. Tja, we merken het wel. Hopeloos.
Ik zou je aanraden om alle contact met je ex te verbreken. Hoe verleidelijk het ook lijkt om hem te gaan SMSen...En tja, alles heeft tijd nodig natuurlijk

OT: Gaat best goed eigenlijk. Ik denk nauwelijks meer aan hem en ik mis hem ook allang niet meer. Alleen kunnen wij elkaar nog steeds niet aankijken als we elkaar tegenkomen, zoals gisteren Tja hopelijk verandert dat na de zomer...wel onhandig als je allebei actief bent in dezelfde (kleine) vereniging
Oud 28-06-2007, 08:01
Confus1oN
Confus1oN is offline
hier gaat alles perfect in de liefde tegenwoordig, echt hopeloos verliefd!

OFF-TOPIC: ik hoor inderdaad wel vaker van dat "mijn vriendje is te lief".. wat ik me dan afvraag en dat is dan dus idd vooral aan de meiden gericht: hoe kan ie nou te lief zijn? is toch juist fijn dat ie zo lief voor je is?
Oud 28-06-2007, 08:08
farai
farai is offline
Citaat:
Confus1oN schreef op 28-06-2007 @ 09:01 :

OFF-TOPIC: ik hoor inderdaad wel vaker van dat "mijn vriendje is te lief".. wat ik me dan afvraag en dat is dan dus idd vooral aan de meiden gericht: hoe kan ie nou te lief zijn? is toch juist fijn dat ie zo lief voor je is?
Mja begrijp ik ook ni helemaal.

OT: mijn vriendje is lief en helemaal geweldig en kvind alleen maar super en hij komt vanavond en eigk is het enige dat ik wil doen met mn hoofd op zn borstkas in slaap vallen. Zalig.
Oud 28-06-2007, 09:08
Dott
Dott is offline
Citaat:

ja, tuurlijk is dat fijn.
Maar helemaal als je daarvoor iemand hebt gehad die dat niet was is dat hee erg wennen, plus dat het ook over kan komen alsof het hem niks kan schelen.
Stel je hebt een kutdag, dat reageer je op hem af, je verontschudigd je, en hij zegt dat is we goed.
Dat kan onwijs lief zijn, maar ook heel ongeinteresseerd.
nou ja, af en toe moet een jongen gewoon niet alles pikken, dat is het.
Oud 28-06-2007, 09:33
Bloem
Bloem is offline
Citaat:

Nee. Het is fijn om af en toe een discussie te hebben, het is fijn als iemand een duidelijke mening heeft en daarvoor uitkomt, het is fijn als je af en toe het gevoel hebt iemand nog een beetje te moeten veroveren, het is fijn als iemand soms een beetje "ongrijpbaar" is. Het werkt voor mij beklemmend en verstikkend als iemand alleen maar heel, heel erg lief en meegaand is. (Waardoor ik iemand zou gaan afstoten, terwijl die hele lieve jongens daar vaak onzeker door worden en dan nog liever gaan doen, cirkeltje rond)
Oud 28-06-2007, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 28-06-2007 @ 10:33 :
Nee. Het is fijn om af en toe een discussie te hebben, het is fijn als iemand een duidelijke mening heeft en daarvoor uitkomt, het is fijn als je af en toe het gevoel hebt iemand nog een beetje te moeten veroveren, het is fijn als iemand soms een beetje "ongrijpbaar" is. Het werkt voor mij beklemmend en verstikkend als iemand alleen maar heel, heel erg lief en meegaand is. (Waardoor ik iemand zou gaan afstoten, terwijl die hele lieve jongens daar vaak onzeker door worden en dan nog liever gaan doen, cirkeltje rond)
Dat ja. Soms erger ik me en soms doe ik onredelijk en soms ben ik boos en ik zou er strontziek van worden als hij dat nooit zou hebben en als we niet tenminste geërgerd tegen elkaar zouden kunnen doen. Altijd maar lief doen is niet normaal; als ik een kutopmerking maak of iets anders stoms doe moet je een beetje worden, anders weet ik toch niet dat ik iets fout doe?

Van mensen die alles pikken word ik kriegelig, dan moet ik veel te veel oppassen of ik niet over z'n grenzen heenga. Bewaak die zelf, zeg.
Oud 28-06-2007, 10:37
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
<3
Oud 28-06-2007, 10:41
Verwijderd
Goed, dit was toch wel echt het einde, al is het niet uitgesproken. Maar ik moet denk ik blij zijn dat het zo 'mag' aflopen, want het had veel erger kunnen zijn Voor ons allebei trouwens.
Oud 28-06-2007, 11:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-06-2007 @ 10:53 :
Dat ja. Soms erger ik me en soms doe ik onredelijk en soms ben ik boos en ik zou er strontziek van worden als hij dat nooit zou hebben en als we niet tenminste geërgerd tegen elkaar zouden kunnen doen. Altijd maar lief doen is niet normaal; als ik een kutopmerking maak of iets anders stoms doe moet je een beetje worden, anders weet ik toch niet dat ik iets fout doe?

Van mensen die alles pikken word ik kriegelig, dan moet ik veel te veel oppassen of ik niet over z'n grenzen heenga. Bewaak die zelf, zeg.
+ dat het vrij vermoeiend wordt als iemand ALLES aan je aanbidt.
Oud 28-06-2007, 12:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
vedetje schreef op 28-06-2007 @ 02:02 :
*geeft virtuele knuffel* hehe, dat ken ik, willen knuffelen... heb je geen goede vriend(in) in de buurt? Is wel niet hetzelfde maar doet deugd!
Ik heb bijna alleen maar vrienden, maar die vinden knuffelen iets voor homo's ofzo. En er is er een die mij wel heel graag wil knuffelen, maar die zoekt er meteen meer achter, dus dat is ook geen optie.
En ik wil eigenlijk ook niet gewoon knuffelen, ik wil 'knuffelen' (als je begrijpt wat ik bedoel) en dat ga ik echt niet met m'n vrienden doen.
Oud 28-06-2007, 13:03
Jones
Matig. Ze is nogal gestresst door nieuwe baantje, studie en der ouders.
Oud 28-06-2007, 13:04
Verwijderd
Ik snap gewoon niets van zijn bedoelingen!
Oud 28-06-2007, 13:16
zeep007
zeep007 is offline
we hebben een meningsverschil over de romantiek in onze relatie.
Ik wil meer, hij wil niks. Want hij doet al zo zijn 'best'.
Wat inhoud dat als we het erover hebben, dat hij toegeeft een lamme zak te zijn, en vervolgens er niks mee te doen.

Anywho, het zit allemaal wel goed, alleen ik wil gewoon weleens veroverd worden ofzo. ik weet niet precies wat ik bedoel, maar is het dan zoo onlogisch?!
Snapt iemand dit?
Oud 28-06-2007, 13:20
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 27-06-2007 @ 22:49 :
Dat kan even duren, maar op een gegeven moment dringt het wel tot je door dat het zo beter is/dat hij je niet waard is. Sterkte hoor.

ot: vanavond feest om mijn verjaardag alvast te vieren en dan zal ik eens zien wie na bijna een jaar in een nieuwe stad wonen nou mijn vrienden zijn geworden. Het stomme is dat een goede vriend, die ik al veel langer ken, gewoon vaag blijft doen of hij nou komt of niet. Alsof hij het kan maken níet te komen, ja hal-lo! Hij heeft nooit een flikker te doen, is altijd in voor feestjes en nu zou hij opeens niet weten of ie komt? Leuk, zulke mensen, daar heb je wat aan. Maar goed, of het een leuke avond wordt hangt natuurlijk niet van zijn komst af, want er komen genoeg lieve mensen. Zin in, zin in.
Oud 28-06-2007, 13:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gvd. Ik heb pijn. Liefdesverdriet all over again. Alleen dan hopelijk vele maanden korter
Ik was zo slim om met mijn ex aan te kloten nadat we elkaar na vijf maanden weer tegen het lijf liepen. Na wat telefoontjes over en weer en twee nachtjes in zijn bed, zijn we er toch uit dat het niet gaat werken. Dat zuigt!
Oud 28-06-2007, 13:40
Verwijderd
Hmm, nadat ze gister meegeholpen heeft met het verhuizen van mn mams dr spullen en wij samen gister terug in de trein naar maastricht, heerlijk.
Strakjes lekker naar de stad om een lamp uit te zoeken die op mn kamer in breda komt
Oud 28-06-2007, 13:45
Verwijderd
vandaag een half jaar samen
:w0t:
Oud 28-06-2007, 13:49
Li
Li is offline
Ik zie hem over een paar uurtjes al! Hij komt me zelfs ophalen hier uit Amsterdam
Gaan we lekker beetje golfen, hapje eten en romantische films kijken. Soms is het ook weleens echt prima om een keer niet met je vriendinnetjes op donderdagavond los te gaan!
Oud 28-06-2007, 14:26
luchtballon
luchtballon is offline
Vanavond zijn we eiiindelijk eens alleen. Voor langer dan een uurtje huhu.

Mn stamkroeg is gesloten t zat eraan te komen, maar ik kwam er net de laatste tijd weer meer. Mnouja, dan gaan we et zn allen naar een andere ouwe-lullenkroeg. Ik heb er zelfs over gedroomd vannacht haha.
Oud 28-06-2007, 14:52
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-06-2007 @ 14:37 :
Gvd. Ik heb pijn. Liefdesverdriet all over again. Alleen dan hopelijk vele maanden korter
Ik was zo slim om met mijn ex aan te kloten nadat we elkaar na vijf maanden weer tegen het lijf liepen. Na wat telefoontjes over en weer en twee nachtjes in zijn bed, zijn we er toch uit dat het niet gaat werken. Dat zuigt!
Ah maar kon je de frustraties een beetje kwijt En sterkte, maar ik denk ook niet dat het nu weer zo lang duurt.. wel kut. Maar te verwachten, toch?

OT: Ik was een lief vriendinnetje want hij moest leren, dus heb ik hem elitehaver (...ik kan het écht niet helpen, er was geen studentenhaver ) gebracht en een manga(-die-ik-zelf-ook-wil-lezen ). En dan vind ik 'm in z'n badjas met een goeie vriendin van hem, zul je altijd zien

Maar hij vond het heel leuk. Eh, de manga dus, niet per se dat die vriendin 'm in z'n ondergoed trof. Betwijfel of 'm dat wat kan schelen
Oud 28-06-2007, 17:09
stout!
stout! is offline
Jeeee ik ben toegelaten voor mijn master en mijn gesprek vandaag ging goed, dus zoals het er nu uit ziet ben ik woensdag klaarrr met mijn bachelor en kan ik in september beginnen. Zó fijn, ik hoorde dat er best veel aanmeldingen waren !

Dus nu met een vriendinnetje eten en dan nog even studeren, maar wel met een heel goed gevoel.
En hij is heel veel met zijn eigen dingen bezig, maar dat is prima.
Oud 28-06-2007, 17:21
bingomassacre
bingomassacre is offline
Het gaat heel erg goed aan de oppervlakte, maar van binnen gaat het eigenlijk constant slecht (bij mij dan) .. en nu weet ik eigenlijk niet zo goed hoe het zit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten