![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
ot: ik vind het nogal suf atm want ik heb eigenlijk geen tijd voor hem als ik hem zie want stress en alles en dat reageer ik op hem af .zz maar vanmiddag taart eten, jeuj.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vriendlief is trouwens een schatje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot: ik begin te twijfelen omdat alles zo anders is, tuurlijk je moet niet gaan vergelijken en mn vorige relatie is achteraf gezien echt kut, maar gewoon.. hij is misschien wel te lief enzo.. zucht.. niet leuk
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Erover praten maakt het niet veel beter. Al ben ik wel blij dat ze eerlijk is en zegt waar het op staat. De drang om met hem te praten wordt steeds groter. Maar ik weet nu wel wat me stopt: ergens wil ik niet dat het op zal houden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Hij heeft dus echt niet gereageerd, op wat voor manier dan ook. Pfff. Ik ken m'n plaats weer. Bah. En die collega, die leuke collega? Ja, die is echt leuk. Verder heb ik ook een hoop leuke collega-vriendinnetjes, waarvan er een voor een half jaar naar Australië gaat en een ander ergens anders gaat werken. Maar we gaan shoppen! Jeej! Maar ik baal van zijn non-reactie.
||
Citaat:
ik herken het namelijk ook heel erg, als ik niet echt verliefd ben gaat een jongen me snel op de zenuwen werken. als ik verliefd ben, ben ik veel verdraagzamer ![]() edit: een vriendinnetje zei dat ze het zo leuk vond dat ik naar Oerol was gekomen en het was zo fijn met elkaar en toen zei ze: nik ik ben echt verliefd op je hoor, en nu hebben we verkering<3 (platonisch) ![]()
Laatst gewijzigd op 27-06-2007 om 18:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ont-topic Hij is veel te geduldig met mij, dan zit ik weer te klagen en heel gefrustreerd te zijn en me impotent voelend omdat ik me niet kan concentreren en zowat alle ballen mis opvang en hij geeft me een echte stimulerende push! En morgen is zijn verjaardag, en heeft hij een examen, en ik vrijdag Hehe, en hij heeft aan zijn vrienden gezegd dat hij vrijdag een examen heeft om morgenavond toch eventjes wat tijd met mij door te brengen ![]() Ik hoop dat hij zijn cadeautje leuk zal vinden, het is de eerste keer dat ik iets voor een vriendje koop...
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Gaat best goed eigenlijk. Ik denk nauwelijks meer aan hem en ik mis hem ook allang niet meer. Alleen kunnen wij elkaar nog steeds niet aankijken als we elkaar tegenkomen, zoals gisteren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: mijn vriendje is lief en helemaal geweldig en kvind alleen maar super en hij komt vanavond en eigk is het enige dat ik wil doen met mn hoofd op zn borstkas in slaap vallen. Zalig. ![]()
||
Citaat:
Maar helemaal als je daarvoor iemand hebt gehad die dat niet was is dat hee erg wennen, plus dat het ook over kan komen alsof het hem niks kan schelen. Stel je hebt een kutdag, dat reageer je op hem af, je verontschudigd je, en hij zegt dat is we goed. Dat kan onwijs lief zijn, maar ook heel ongeinteresseerd. nou ja, af en toe moet een jongen gewoon niet alles pikken, dat is het.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van mensen die alles pikken word ik kriegelig, dan moet ik veel te veel oppassen of ik niet over z'n grenzen heenga. Bewaak die zelf, zeg. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik wil eigenlijk ook niet gewoon knuffelen, ik wil 'knuffelen' (als je begrijpt wat ik bedoel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: vanavond feest om mijn verjaardag alvast te vieren en dan zal ik eens zien wie na bijna een jaar in een nieuwe stad wonen nou mijn vrienden zijn geworden. Het stomme is dat een goede vriend, die ik al veel langer ken, gewoon vaag blijft doen of hij nou komt of niet. Alsof hij het kan maken níet te komen, ja hal-lo! Hij heeft nooit een flikker te doen, is altijd in voor feestjes en nu zou hij opeens niet weten of ie komt? Leuk, zulke mensen, daar heb je wat aan. Maar goed, of het een leuke avond wordt hangt natuurlijk niet van zijn komst af, want er komen genoeg lieve mensen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik was een lief vriendinnetje want hij moest leren, dus heb ik hem elitehaver (...ik kan het écht niet helpen, er was geen studentenhaver ![]() ![]() ![]() Maar hij vond het heel leuk. Eh, de manga dus, niet per se dat die vriendin 'm in z'n ondergoed trof. Betwijfel of 'm dat wat kan schelen ![]() |
![]() |
|
|